Сценарій спортивного свята «Малі Олімпійські ігри»
Мета свята – ознайомити дітей з історією Олімпійських ігор; із культурою й традиціями Стародавньої Греції, символікою Олімпійських ігор; розвивати естетичні погляди, почуття смаку; розширити знання про такі поняття, як спортивні знаряддя; виховувати любов до фізкультури та спорту, розвивати фізичні вміння; виховувати спритність, витриманість, сміливість, почуття колективізму, дружби, взаємовиручки, прагнення до занять фізкультурою; відчуття патріотизму, любов до Батьківщини.
Хід заходу
І. Вступне слово ведучого, вихід учасників.
Ведучий. Шановні гості, учасники змагань, вболівальники та поважне журі! Ми розпочинаємо урочисту церемонію відкриття малих Олімпійських ігор.
Олімпійські ігри? Що це за ігри? Це ігри особливі - спортивні. А спорт приносить людям здоров'я і гарний настрій. Нехай сьогодні всі діти на час стануть олімпійцями і перевірять свої сили у спортивних змаганнях.
Зустрічайте учасників «Малих Олімпійських ігор».
Під звуки маршу до залу заходять учасники, шикуються, представляють
назви команд.
Ведучий називає членів журі.
ІІ. Відкриття свята.
Ведучий. Право підняти олімпійський прапор надається кращим
спортсменам школи.
Під звуки музики піднімають олімпійський прапор.
Ведучий. Вважати Малі Олімпійські ігри відкритими!
Танець «Олімпійський вогонь».
Учень 1. (одягнений у стилізований костюм).
Багато років тому у 776 році до н.е. у стародавній Греції виникли змагання атлетів, які стали називати Олімпійськими іграми. Олімпійські ігри проголошували днями миру. Всілякі війни припинялися, ніхто не мав права не тільки застосовувати зброю, але й заходити з нею на територію країни. Ігри виховували у юнаків стійкість, витривалість, спритність.
У нашому навчальному закладі діти теж хочуть бути сильними, витривалими, мужніми, тому всі учні розпочинають свій день із ранкової гімнастики.
Учень 2. Дітям всім потрібно знати,
Як здоровим швидше стати.
Ти привчайся до порядку –
Кожен день роби зарядку.
Виконання ранкової гімнастики під музику.
Ведучий: Увага! Капітани команд, чи готові команди до змагань?
(Капітани команд здають рапорт і повідомляють про готовність команд до змагань).
ІІІ. Привітання команд.
І прийшли сюди сьогодні,
Щоб вести запеклий бій.
Тільки ні – не кулаками,
А в веселій дружній грі.
Команді суперників – фізкультпривіт!
Хто із спортом дружить.
Буде завжди дужий.
Бо не хворий і не кволий.
А завжди, завжди готовий.
Він не плаче, а сміється,
До змагань мерщій береться!
Команді суперників – фізкультпривіт!
Найспритніші і розумні!
Ми любимо бігати й стрибати,
Зарядку робити й у футбол грати.
І раді брати участь у спортивному змаганні.
У всіх видах спорту всі ми бездоганні!
Команді суперників – фізкультпривіт!
ІV. Спортивна програма.
Ведучий: Змагання починаються. Прошу команди вишикуватися біля стартової лінії.
Слово журі.
повернутися назад, віддати естафету наступному учаснику.
Спортивний танець від вболівальників.
Слово журі.
Пісня «На зарядку!»
Слово журі.
Ведучий: Я пропоную конкурс «Спортивний ерудит».
Вікторина ( за кожну правильну відповідь - 1 бал).
(Головним символом є п’ять кілець, що символізують п’ять континентів нашої планети.)
(Спеціальним гаслом є слова «Швидше! Вище!Сильніше!»)
Ведучий. Слово для підведення підсумків надається журі.
(Оголошують переможців, нагороджують грамотами і медалями).
Ведучий. Команди, рівняйсь, струнко. Оголошую урочисту церемонію закриття малих Олімпійських Ігор! Олімпійський прапор опустити.
Малі Олімпійські ігри дозвольте вважати закритими!
V. Підсумки свята.
1-й учень. Хай не буде суперечок
серед нас ніколи!
Нехай спорт нас об’єднає
в нашій рідній школі!
2-й учень. Здорові діти – нація здорова,
багата Україна наша і чудова!
Тож здоровими ростіть,
в майбутнє впевнено ідіть!
Пісня «До побачення».
Література: