2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Конспект інтерактивного уроку з фізичної культури на тему "Спортивна преса та телебачення "

Про матеріал
Розробка інтерактивного уроку з фізичної культури тему "Спортивна преса та телебачення ". Мета уроку: зацікавити учнів інформацією про спортивні газети, журнали, телепередачі; розвивати вміння слухати, спритність, акуратність, витривалість; виховувати здоровий інтерес до спортивних передач, дбайливе ставлення до свого здоров’я, вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

Тема.Спортивна преса та телебачення

Мета:зацікавити учнів інформацією про спортивні газети, журнали, телепередачі; розвивати вміння слухати, спритність, акуратність, витривалість; виховувати здоровий інтерес до спортивних передач, дбайливе ставлення до свого здоровя, вміння працювати в колективі.

Обладнання: зошит «Фізкультуркін у спортивній країні»,  електронна фізкультхвилинка, ілюстративний матеріал - предметні та сюжетні малюнки, плакат, картки, відеоматеріали.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: заочна подорож

Хід уроку

I. Вступна частина

1. Привітання.

-Доброго дня, шановні телеглядачі!

2. Перевірка готовності до уроку.

- Перевірте, чи все у вас готове до уроку.

3.Мотивація навчальної діяльності. Введення елементів нестандартності

-П’ятниця, 16 лютого на календарі, а ми з вами сьогодні поговоримо про таке:

«Телевізор та комп’ютер в поєднанні зі спортом. Друзі чи вороги людини?»

-От сьогодні ми з вами і поговоримо про спортивну пресу та телебачення, поринувши в цікавий медіа-світ.

4. Емоційне налаштування «Знайомство».

-А чи знаєте ви назви спортивних телепередач?

-Зараз ми це перевіримо.

-Ви будете по черзі називаєте своє імя та назву улюбленої спортивної телепередачі.

-Починаєте речення так: «Мене звати… моя улюблена спортивна телепередача я…().

II.Основна частина

1.Бесіда з елементами розповіді про телебачення

  • Діти, скажіть, будь ласка, скільки годин в день ви дивитесь телебачення?
  • Що ви зазвичай дивитесь?
  • Яка ваша улюблена телепередача?
  • Телепередачі якої країни ви любите дивитися найбільше?
  • Чи любите ви спортивні телепередачі?
  • Діти, уявіть собі, що нині дві третини сучасних дітей віком від 6 до 12 років дивляться телевізори щодня;
  • 50% дітей дивляться телепередачі поспіль, без будь-якого вибору і винятків;
  • 25% дітей у віці від 6 до 10 "років дивляться одні й ті ж телепередачі від 5 до 40 разів поспіль;
  • 35% хлопців у віці від 6 до 12 років при визначенні рейтингу використання вільного часу на перше місце поставили телевізор, виключивши при цьому заняття спортом, прогулянки на повітрі, спілкування з родиною.
  • Які небезпеки таїть в собі перегляд телевізійних передач?
  • В першу чергу це перевтома. Телевізійна програма - калейдоскоп звуків і образів. Намагаючись стежити за ними і розібратися в них, дитина витрачає багато сил.
  • Для порівняння, перегляд півторагодинного фільму рівнозначний півторагодинному прийому гостей: величезній кількості оповідань про справи, розмов про політику, з'ясування стосунків ... При цьому телевізійні передачі викликають не просто втому, а перезбудження.
  • Вразливі діти після перегляду емоційних передач (зі стріляниною, вбивствами, бійками, конфліктами, погонями і ін.) часто стають нервовими, збудженими.
  • Фільми жахів у таких дітей можуть породити нові або посилити вже існуючі страхи. В результаті діти погано сплять, стають неврівноваженими, неспокійними, гірше вчаться.
  • Особливо небезпечними для ще не сформувалася дитячої психіки є сцени агресії, жорстокості і насильства. Під впливом таких сцен діти стають більш готовими до жорстокості в реальному світі, який стає для них більш агресивним і страшним.
  • В результаті, щоб захиститися від цього світу, дитина може сама стати більш жорстокою і агресивною.
  • Інша небезпека телебачення полягає в тому, що у дитини може виникнути справжнісінька залежність, пристрасть до телебачення, заміщення їм всіх інших цінностей, яке називають телеманії.
  • Навіть дорослі схильні потрапляти під чарівність блакитного екрану. Якщо ви частенько вмикаєте телевізор для того, щоб зайняти себе, ви ризикуєте прив'язатися до нього.
  • Адже телевізор може втішити і відвернути від неприємних думок. При цьому він ні про що не просить і не ображається - чому не справжній друг?
  • За даними різних досліджень, сучасні діти спілкуються зі своїми батьками у багато разів менше, ніж з телевізором.

2.Розповідь про українські спортивні телепередачі

-А зараз ми з вами поговоримо про найвідоміші українські спортивні телепередачі.

1) «Танці з зірками»

-А щоб дізнатися про який вид спорту буде перша телепередача відгадайте ребус:

-Отже діти, про який вид спорту будемо спочатку говорити? (Танець)

-А телепередачі називається так «Танці з зірками»

-Чи дивились ви цю передачу? Чи сподобалась вона вам?

-А тепер послухайте трохи цю телепередачу.

-Відомі люди шоу-бізнесу разом з професійними танцюристами склали пари, які на очах у телеглядачів повинні були продемонструвати свої танцювальні здібності.

- «Танці з зірками» пройшли на телеекранах 16 країн світу, а саме: Аргентина, Австралія, Австрія, Бельгія, Бразилія, Чилі, Данія, Чехія, Естонія, Фінляндія, Німеччина, Угорщина, Ізраїль, Індія, Італія, Мексика, Нідерланди, Нова Зеландія, США, Польща, Іспанія, Росія та Норвегія.

- Цієї осені в Україні також був новий сезон цього шоу.

-Давайте разом з вами переглянемо відео про цю телепередачу.

(перегляд відео)

-А чи хотіли би ви взяти участь в цій передачі? Чому? А з ким би ви хотіли танцювати?

2) «Футбольний вікенд»

-А щоб дізнатися про який вид спорту буде наступна телепередача, вам потрібно відгадати загадку:

У цієї гри є свої атрибути:

Футболки, шорти, люди в бутси взуті.

Воротар самотньо стоїть біля воріт,

Толпою по полю мчить народ,

З трибун лунає, як вибух, слово «Гол!».

У що дві команди грають? У ...

                                            (Футбол)

-Так, діти, ця телепередача про футбол і називається вона так «Футбольний вікенд».

-«Футбольний вікенд» — інформаційна телепередача про футбол.

-В програмі розповідається про футбольні новини в Україні та частково за її межами.

-Вперше програма вийшла в березні 2003 року. 2010 року мовлення велось з Донецька, після переїзду ТРК «України» до Києва, програма теж стала виходити зі столиці.

-За час свого існування передача тричі змінювала студію: у квітні 2004 року, у лютому 2010 та в листопаді 2011.

-Після Євро-2012 передачу закрили, а замість неї в ефір почала виходити програма «Великий футбол», яка користувалась успіхом під час чемпіонату.

-Давайте зараз перегляне заставку до цієї передачі.

(перегляд відео)

-У 2009 ця передача отримала нагороду — Спортивна передача. «Телетріумф»

-А тепер переглянемо анонс до передачі «Великий футбол».

(перегляд відео)

-Що ведучі роблять в цій передачі? Про що вона?

- Після завершення Євро-2012 ця програма, яка користувалась успіхом під час чемпіонату, замінила «Футбольний вік-енд» на каналі «Україна». В першому ефірі, що відбувся 2 вересня відразу по завершенні матчу «Шахтар» — «Динамо».

-Допомагати ведучим почали постійні експерти шоу: спортивний коментатор Юрій Розанов і тренер Ігор Гамула.

-Шоу «Великий футбол» з Олександром Денисовим і Іриною Блохіною стало найпопулярнішим проектом, присвяченим чемпіонату UEFA EURO 2012.

-Програма «Великий футбол» з Олександром Денисовим визнавалася найкращою спортивною програмою України у 2015 і 2016 роках, отримавши 2 нагороди «Телетріумф».

3) «Олімпійські ігри»

-І ще одна телепередача, вона дуже відома всі.

-Відгадавши ребус і дізнаєтесь, як вона називається:

-А що ви знаєте про Олімпійські ігри?

(Були проведені перші Олімпійські ігри в Стародавній Греції, адже властивий грекам атлетизм, став причиною появи спортивних ігор. Засновником Олімпійських ігор є цар Енома. Вважається, що в Олімпії, місці, де проводилися перші Олімпійські ігри, перші змагання відбулися в 776 році до нашої ери. Ім’я того, хто був першим переможцем ігор у Стародавній Греції — Кореб з Еліди, який переміг в змаганні з бігу)

-Давайте зараз переглянемо відео, в якому розповідатиметься про перемоги України на Олімпійських іграх.

(перегляд відео)

-Зараз йдуть зимові Олімпійські гри-2018. Давайте переглянемо фрагмент відео.

3.Фізкультхвилинка (електронна)

4. Робота в групах

-Зараз ви об’єднаєтесь у три команди: «Журналісти», «Репортери» та «Спортивні ведучі».

-Кожна команда створює рекламу на:

1 команда (ж) –спортивний журнал;

2 команда (р) –спортивну газету;

3 команда (в) – спортивну програму.

5.Створення плакату «Ми знаємо багато про спорт»

-Зараз ми з вами створимо плакат та дізнаємось чи багато ви знаєте різних назв спортивних передач, газет, журналів.

-В нас є три колонки на плакаті «газети», «журнали» та «телепередачі».

-Зараз на аркушах паперу (3 шт. кожному), на них ви напишете назви газет, журналів та телепередач. А потім вийдете до дошки та приклеїте їх у відповідні стовпчики на плакаті.

-Молодці, ви дуже багато знаєте назв спортивних газет, журналів, телепередач.

5. Робота в зошиті.

(Учні переглядають с.26 в зошиті та відповідають на запитання)

6. Перегляд мультфільму.

- А зараз я пропоную вам відпочити і переглянути мультфільм про спорт та олімпійські ігри.

III. Заключна частина

  1.     Підсумкова бесіда.
  •         Продовжіть речення:

На уроці я дізнався…

Зрозумів…

Навчився…

Мені сподобалось…

  1.     Прощання.
  •         Всі разом промовимо –«Бажаю гарного настрою і здоровя всім-всім-всім»!
  1.     Домашнє завдання.
  •         Вашим домашнім завданням буде на с. 26знайти фотографію свого улюбленого спортсмена або команди і розташувати її на сторінці зошита.
doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку