Спортивне заняття в ГПД 1 клас на тему: "Пташина естафета"

Про матеріал
Спортивне заняття в ГПД 1 клас Тема заняття: Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексних загально розвиваючих та ігрових вправ. «Пташина естафета»
Перегляд файлу

Спортивне заняття в ГПД 1 клас

Тема заняття: Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексних загально розвиваючих та ігрових вправ. «Пташина естафета»

Мета заняття: удосконалювати техніку виконання загально розвиваючих та ігрових вправ. Розвивати швидкість, спритність та гнучкість. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять спортом, бережне ставлення до власного здоров’я, почуття задоволення від активного відпочинку. Сприяти вихованню почуття колективізму

Обладнання: свисток, ракетки, кеглі, м’ячі, кольорі стрічки, лист від Сороки, мішечки з їжею для горобців, матеріали для гри «Яйцепад»

Місце проведення: спортивний майданчик

 

Хід заняття

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

- Доброго дня, учні! Мене звати Іванна Іванівна і сьогодні я  проведу з вами спортивне заняття, а почнемо ми його з такого віршика:

Вже закінчились уроки,

Буде в нас спочинок.

Працювали ми нівроку,

Й на перепочинок

Вийшов дружньо увесь клас,

Бо спортивні ігри в нас.

2.Оголошення теми заняття.

- Сьогодні ми з вами пограємо у цікаві ігри, повторимо загально розвиваючі вправи, а також влаштуємо декілька естафет, які будуть пов’язані з птахами. Бажаю вам бути уважними, спритними та кмітливими.

 

ІІ. Основна частина.

1. Ознайомлення з планом наших дій.

- Сьогодні, до мене зранку завітала листоноша і передала вам листа від Сороки з казкового лісу. Хочете дізнатись про що пише нам пані Скрекотуха? (Відповідь дітей: Так!)

- А можливо у вас є здогадки, про що ж там ітиметься? (Здогадки дітей)

- Давайте все ж тики дізнаємося про що нас просить пані Сорока-скрекотуха. (Зачитую листа від Сороки:

Я Сорока-скрекотуха.

По лісу швидко я стрибала,

Всі новини позбирала.

Чи ви чули ось таке:

Стались в лісі в нас дива,

Плаче мудрая Сова –

Із птахами їй біда.

Розлінилися птахи –

Перестали махать крильми,

Лежать собі, цвіркочуть,

Літать зовсім не хочуть.

А без них буде біда,

Лісу зеленого Сові шкода.

Нападуть же шкідники –

Зостануться лиш гілки.

Допоможіть же, ви нам з дітворою,

Скажіть птахам –

Фізкульт – ура!)

 

- Допоможем, дітлахи, мудрій тітоньці Сові і Сороці-скрекотусі, вберегти їх ліс? (Відповідь учнів: Так!)

   2.Комплекс загально розвиваючих вправ «З життя птахів»

- Тепер ми з вами проведемо невеличку розминку, для того щоб буди більш рухливими і спритними. Але для початку пошикуємось в шеренгу. Тапер за моє командою, на перший, другий розрахуйсь! Перші номери - на місці, другі номери – три кроки вперед, кроком руш! Стали в дві шеренги.

 

1) «Птахи в’ють гнізда» (4 рази)

- Учні, ви знаєте чим птахи займаються на весні? (Відповіді учнів: -Так, в’ють свої гніздечка)

- Ох, які ви в мене ум нічки, це правильна відповідь. Давайте ми з вами виконаємо вправу, де спробуємо уявно побудувати собі гніздечко. Вперед!

1 – вихідне положення;

2 – праву руку вгору;

3 – ліву руку вгору;

4 – підвестись навшпиньки, потягнутись.

2) «Птахи їдять маленьких черв’яків» (4 рази)

-  А тепер ми, як справжні птахи спробуємо скуштувати черв’ячків, які намагаються від нас втекти…

1 – вихідне положення, ноги на ширині пліч, руки перед перед грудьми, долоні стулені разом;

2-7 – хвилеподібні рухи вправо, вліво руками, нахили тулуба вправо-вліво – «повзе черв’ячок»;

8 – закінчили ловлю черв’ячків.

3) «Птахи можуть стрибати з гілки на гілку» (4 рази)

- Тепер на нас чекають стрибки

1 – вихідне положення, руки до грудей;

2-3 – два стрибки на правій нозі;

4-5 – два стрибки на лівій нозі;

6-7 – два стрибки на двох ногах;

8 – закінчили.

4) «Птахи п’ють воду з калюжі» (6 разів)

- Всі ми дуже потомились, треба нам всім відпочить

1 – руки на пояс, підняти підборіддя, вдих;

2 – опустили підборіддя на груди, видих.

3. «Пташина естафета»

- Годі вправами займатись, вже пора нам і погратись. Готові гратись? (Відповідь учнів: Так!)

- Зараз ви поділитесь на дві команди, хто з ким хоче (Діти діляться на дві однакові за кількістю учнів гравців, кожному гравцеві видається стрічка, відповідного кольору своєї команди)

1) «Три веселі гуся»

- Ваше завдання: «гусячим» кроком пройти від старту до фінішу, а в зворотньому напрямку допомогти пінгвінам перенести яйця. Переможе та команда, яка справиться найшвидше. (Діти по черзі виконують завдання, повертаючись у іншому напрямку, їм потрібно між ногами перенести м’ячик. Після того, як перший учень повернувся на місце, то передає «яйце» іншому, і той відносить його на своє місце і повертається назад «гусячим» кроком) 

 

2) «Пташині перегони»

- А зараз у нас, пташині перегони.

Команди залишають тими самими. Гравці беруть у праву руку ракетки, на які кладуть маленький м’ячик (Це буде пташине яйце). Тоді біжать до фінішу і назад, утримуючи м’ячик на ракетці. Якщо ж «яйце» впало, то повертаються до того місця, звідки починали. Біжучи, вони долають перешкоди, які трапляються їм на шляху. Переможе та команда, яка справиться найшвидше.

 

3) «Горобці шукають їжу»

  - Тепер ми як справжні пташенята, спробуємо знайти для себе їжу. На території нашого подвір’я розкидані мішечки з їжею для горобців, всього таких пакуночків 20. Вашим завданням буде пошукати ці мішечки і чия команда знайде більшу кількість цих пакуночків, буде переможцем.

 

- В естафеті веселились,

Всі сміялись і шуміли.

Нас чекає знову гра.

Всі готові, дітвора?

Ну, ставаймо

І птахам допомагаймо

 

4) Гра «Яйцепад»

- Зараз ми пограємо у дуже цікаву гру, яка називається «Яйцепад». Кожній із команд я дам по одному м’ячику, яке буде вашим «яйцем». Далі кожна команда за обмежену кількість часу повинна придумати та спорудити певну конструкцію з наданих матеріалів, яка убезпечить «яйце» від падіння, і потім донести її (разом з «яйцем») до фінішного місця. Команда, яка прийде першою і не дасть «яйцю» впасти, стає переможцем гри.

 

5) Підсумок естафети

- В сьогоднішній грі-естафеті перемогла команда (називаю команду за кольором стрічки). Ви були найактивнішими, найспритнішими і найкращими… Але команда, яка здобула сьогодні поразку хай не засмучується, адже, головне не перемога, а участь. Ви кожен проявили себе з найкращих сторін, показали, що ви вмієте дружити і працювати злагоджено у команді.

ІІІ. Заключна частина

1. Підсумок заняття

1) Шикування в шеренгу.

2) Вправи на відновлення дихання.

3) Підведення підсумків:

- Наша гра завершена. Давайте пригадаємо, у що ми з вами грали (Діти пригадають і висловлюються)

- Яка гра найбільше сподобалась? Чому? (Відповіді учнів)

4)Перехід дітей з майданчика до класу.

2. Прощання

Отже, на цьому наше заняття завершене. Я щиро вдячна кожному з вас за цю неймовірну гру, ви найкращі! До наступної зустрічі!

 

docx
Додав(-ла)
Dyus Ivanna
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку