Ранкове коло "Птахи - наші пернаті друзі"

Про матеріал
Ранкове коло для здобувачів освіти 1 класу на тему "Птахи - наші пернаті друзі"
Перегляд файлу

 

Лещенко Юлія Віталіївна

КЗ «Полівська гімназія»

Солоницівської селищної ради

Харківської області

 

РАНКОВЕ КОЛО

1 клас

Тема. Птахи – наші пернаті друзі

 

Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти; викликати бажання дізнаватися нову інформацію про птахів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, уміння висловлювати власну думку; виховувати ціннісне ставлення до природи, повагу до думки інших, бережливе ставлення до птахів, бажання їм допомагати.

 

Хід ранкової зустрічі

Привітання

Треба  дружно  привітатись:

«Добрий  день!»

Дружно, голосно  сказати:

«Добрий  день!»

Вліво, вправо  поверніться:

«Добрий  день!»

Усім  друзям  посміхніться:

«Добрий  день!»
(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч)

Вправа «Комплімент»

 -  Діти по колу передають квіточку добра та вітаються.

-  Доброго  ранку, Сашко. Мені дуже приємно тебе бачити.

-  Доброго  ранку, Анжела. Я рада, що ти з нами.

- Доброго  ранку, Максим. Ти  сьогодні  чудово  виглядаєш…

Вчитель:  Нашими  привітаннями  і  побажаннями  ми  створили  спокійний

та  гарний  настрій. А  тепер  скажіть, будь  ласка, що  допоможе нам  зберегти  і  надалі  наш  гарний  настрій? (Правила  спілкування).    Звичайно! А  хто  їх  складав? (Ми). Давайте  пригадаємо  їх, а  допоможуть  нам  малюнки – підказки.

Правила  спілкування  нашого   класу:

                      -  Говорити  голосно  й  чітко.

                      -  Уважно  слухати  один  одного  і   дивитися   на  того, хто  говорить.

                      -  Піднімати  руку, якщо  хочеш  щось  сказати.

                 -  Підтримувати  друзів  посмішками  та  оплесками.
Новини класу
(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями)

Щоденні новини

                        - Яка  зараз пора року?

                        - А скільки  місяців  має  весна?

                        - Назвіть  їх.

                        - Зараз  який  місяць?  (Число)

             - А  який  сьогодні  день  тижня?

             - Давайте  пригадаємо  інші  дні  тижня. Скільки їх?

             - Скільки  днів  ми  працюємо? Відпочиваємо?

             - Яка  сьогодні  погода?

             - Складіть речення про погоду сьогодні.

- Отже, зараз весна, сьогодні  середа, 14 березня, погода холодна, похмура, вітряна. Нас  чекає загадкова подорож  у  світ наших пернатих друзів.

Вправа «Назви птаха»
(Учні передають квіточку, кожна дитина називає птаха)

Відгадування загадок
● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелек)
● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел)
● Має гребінь — не може ним чесатися. (Півень)
● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець)
● Плавала, купалася, сухенька зосталася. (Качка)
● Уночі гуляє, а вдень спочиває,

Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)
● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
Назвіть, як звуться пташенята цих птахів.
Очікування
(Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «Птахи – наші пернаті друзі»)
Групове заняття

-  Об’єднайтесь, будь ласка, у групи за кольором ваших листочків. (2 групи).
Діти отримують картки, де записано слова. Їм потрібно відновити слова.
Лствк,    жрвл,    слвй,    шпк;
срк,        врн,        грбц,   снц;
пвн,      ндк,         кчк,      гск;
стрс,     пнгвн,    кв.
(Ластівка, журавель, соловей, шпак; сорока, ворона, горобець, синиця; півень, індик, качка, гуска; страус, пінгвін, ківі.)
Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку?
(Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.) перелітні, зимуючі, домашні, птахи, які не вміють літати.
Вивчення скоромовки
Летів горобчик,
Сів на стовпчик.
Прибіг хлопчик,
Утік горобчик.

Вправа «Загадкова скринька»
Правила гри
1 Скриньку не можна відкривати.
2. Її можна трусити.
3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.
Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить (ілюстрація птахів)

Тема дня

  • Ви здогадались, якою буде тема дня? (Птахи)
  • Так, молодці, тема нашого дня «Птахи – наші пернаті друзі».

 Підсумок ранкової зустрічі

Ось, діти, наша  ранкова  зустріч  дійшла  до  завершення. Ви  всі  були  молодці, гарно  працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

Теми для щоденника вражень

«Пернаті друзі», «Найкрасивіший і найкорисніший птах», «Маленькі трудівники».

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку