спортивне змагяння "Веселі страрти"

Про матеріал
Сценарій спортивного змагання "Веселі старти". Для учнів 5-11 класів. Метою якого є виховання в молоді любові до спорту.
Перегляд файлу

 

 

 

Мета: Виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров’я. Виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою. Формувати колектив класної родини.

Свято проходить на спортивному майданчику який обладнаний необхіднім спортивним інвентарем: обручами, кеглями, гімнастичними лавами, палицями, м’ячами. мішками для стрибків тощо. Під стіною розміщені столи для суддів. У залі знаходяться вболівальники і гості.

                                         Хід заходу
Учитель Добридень вам  усім:

Знайомим і незнайомим!

Всім великим і малятам!

Запрошуемо всіх на спортивне свято!

Воно у нас буде незвичне,

Щось чудове і  величие!

Прийшли на це свято багато гостей,

Бо хочуть вони бути сильними, спритними, мужніми.


 

 

Учитель  Шановні друзі! Сьогодні ми прове­демо змагання «Веселі старти», привітаємо учасників нашого свята.
На середину зали ви­ходять команди та шикуються в колоную.
Учитель  перешиковує команди в дві ше­ренги й проводить розминку (загально-розвивальні вправи на місці або фізкульт. хвилинку).
 

 

Учитель Почнемо наші змагання!
1-й КОНКУРС «Привітання команд»
Команди оголошують свої назви та девізи. 
 

    2-й КОНКУРС «Козак наконі»
 Естафета з пересуванням, затиснувши гімнастичну палицю (коня) колінами та тримаючи рукою. Завдання команди проїхатися на коні до позначки і передати коня наступному учаснику. Перемагає команда

першою виконає завдання.
 

 3. Естафета «Вправні кенгуру».  
Кожен з гравців повинен пронести м'яч, який зажатий мiж колінами, 
підстрибуючи до фiнiшу i назад. Перемагає команда яка перша впоралася із завданнями.


 

 4-й Конкурс  Передавання м’яча двома руками над головою

Першому гравцеві дається м’яч. Піднявши його над головою, він передає другому гравцеві. Коли м’яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м’ячем перебігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли пер¬ший гравець знову займе своє місце. Переможе та команда, яка закінчить гру першою  

 

 

 5 конкурс Гра – естафета Стрибки в довжину 

Діти шикуються в дві команди і по черзі виконують вправи останніми стрибають капітани команд хто стрибне як най дальше та команда перемогла.

6-й Конкурс «Стрибки  в мішках» 
 Перший учасник кожної команди стоїть у мішку, за командою пересувається стрибками в мішку до позначки повертається назад до команди. Беруть участь усі члени команди. Виграє команда, яка першою завершить естафету.  

 

   7-й Конкурс  «Стрибки на скакалці» 
 За командою учителя кожен гравець бере скакалку і стрибає до позначеного місця. Назад повертається бігом зі скакалкою у руці.

 

                      8-й Конкурс

 Шикування як у попередніх конкурсах.

1 учасник – біг гусячим кроком

2 учасник – стрибки на правій,  нозі

3 учасник – стрибки на двох

 

Учитель: Увага всім членам команд. Пропонується невеличка спортивна вікторина.

1) Який м’яч найважчий і який найлегший? (Набивний і тенісний.)

2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)

3) Скільки білих фігур у шахах? (16)

4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки.)

5) Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол волейбол, баскетбол, гандбол тощо.)

6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)

7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)

8) Які ви знаєте фізичні якості ? ( Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо ).

9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання ? ( Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас ).

10 Скільки хвилин триває футбольний матч ( 90 хв ).

 

    

Ведучий: Спортивне свято – це завжди свято здоров’я. Бажаємо всім учасникам, уболівальникам та гостям свята міцного здоров’я, сили і добра.

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
18 січня 2021
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку