Тема: «Швидше, вище, сильніше!»
Спортивно-інтелектуальна гра
Мета: створити атмосферу свята в грі-змаганні ; виховувати любов до фізкультури та спорту ; розвивати пам'ять , увагу ,організованість, самостійність ,уміння узгоджувати інтереси , долати труднощі ; зміцнювати здоров’я ; виховувати в учнів почуття дружби ,взаємоповаги ,взаємовиручки
Обладнання: 2 картки команд, 2 листи оцінювання, ручки, фломастери, кольорові олівці, 2 аркуші, крейда, 2 парти, наліпки для оцінювання, свисток, 2 конверти з словами кричалок, спортивний інвентар (два обручі , дві скакалки, два м’ячі , 2 ракетки , 2 м’ячика для пінг-понгу, кеглі ), дві мотузки, технічні засоби(музичний супровід) ; медалі.
Ведуча
О спорт, о спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги.
Щодня бігом ви займайтесь,
Ще й водою обливайтесь.
Збереже це від всіх бід,
Жити будете сто літ.
Лиш прокинувсь – уставай,
Ліні волі не давай,
Хто починає день з зарядки,
У того справи всі в порядку!
Друзі!
Спортивне змагання
Починати пора,
Нумо, дружно крикнемо всі:
Фізкульт – ура!
Фізкульт – ура!
• Знайомство з журі.
Ведуча
Визначати переможців
Буде в нас журі поважне .
Воно буде ,знаєм точно ,
Об’єктивне і уважне
(Представлення членів журі)
Поділ на команди, вибір капітана, назва команди, емблема, кричалка команди
Кожна команда має придумати собі назву, намалювати відповідну емблему, придумати кричалку або скласти її із запропонованого набору слів, обрати капітана.
Можливі варіанти кричалок:
Все йому в житті вдається.
Спортом треба всім займатись
І частіше усміхатись!
За кожне завдання ви будете наклеювати в свій командний лист зароблені бали-наліпки. В кінці гри журі підрахує їх і визначить переможця.
Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м’ячі. За командою м’яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. Коли м’яч дійде до останнього учасника той передає м’яч на початок колони між ногами учасників. Перемагає та команда, у якої м’яч швидше опинеться у першого направляючого колони.
Дистанція для пробігання ділиться на три рівні частини. Гравець першу частину стрибає на лівій нозі, другу – на правій, третю – на двох. Назад повертається бігом, торкається наступного учасника і так, поки всі не закінчать естафету. Виграє та команда, яка швидше справиться з завданням.
Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий затискає м’яч між ногами і за командою біжить до конуса і назад. Передає м’яч та стає в кінець строю. Якщо м’яч упаде потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.
Команда розділяється на пари, пара біжить в обручі до конуса і назад, передає обруч наступній парі. Перемагає команда, яка швидше справиться з завданням.
Команда розділяється на пари, учасникам, утримуючи м’яч грудьми, руки тримаючи за спиною, необхідно оббігти конус та повернутися до своєї команди.
Перемагає команда, яка швидше справиться з завданням.
Команда розділяється на пари, їм зав’язуємо мотузкою по одній нозі, завдання – добігти до зазначеної мети і повернутися назад до команди і передати мотузку наступним двом учасникам команди. Перемагає команда, яка швидше справиться з завданням.
Мотузку можна замінити на штани, або резинки для шейпінгу
Перемагає команда. Яка швидше дасть правильну відповідь.
Питання:
1. Скільки гравців у футбольній команді ? ( 11 гравців )
2. Як часто проводяться Олімпійські ігри ?( Раз у 4 роки )
3. Який м’яч найважчий ?( Баскетбольний)
4. Який м’яч найлегший ? (Тенісний )
5. Які ви знаєте ігрові види спорту ?( Волейбол,футбол …)
6. Хто такий Віталій Кличко? ( Боксер)
7. Хто такий Рональдо ? (Футболіст)
І команда ділиться навпіл і стає по дві сторони – це мисливці
ІІ команда стає в середину – це качки
Мета гри полювання на качок ( в кого влучив м’яч, вибуває з гри), грають 5 хвилин
Потім команди міняються ролями.
Перемагає та команда, яка вполювала більше качок за відведений час.
Команди виконують ролі - «вартових» і «розвідників» - і
шикуються в шеренги уздовж двох протилежних сторін майданчика на
відстані 10-20м одна від одної. Перед носками граючих кресляться лінії.
Посередині майданчика на однаковій відстані від команд малюється кружок.
В нього кладуть м’яч.
Команда розвідників повинна схопити м'яч і намагатися віднести в свій табір, а команда вартових повинна його стерегти і не дати цього зробити.
За сигналом керівника двоє гравців (крайні з правого флангу кожної
шеренги)— розвідник і вартовий — вибігають на середину майданчика до м'яча, намагаючись схопити його першим. Якщо вартовий схопить, то бере розвідника в полон. Якщо розвідник перший схопить м’яч, вартовий може його вибити і забрати, розвідник повинен втримати м'яч, щоб не потрапити в полон, тоді в полон потрапляє вартовий.
Грають доти, поки всі учасники візьмуть участь в грі. Потім команди міняються ролями. Перемагає команда, яка взяла більше полонених.
Питання І капітану
Питання ІІ капітану
1. Як називається майданчик для гри у великий теніс? (Корт)
2. Який вид спорту прославив Олександр Усік (бокс)
3. Якщо боксер не встає протягом десяти секунд - це... (Нокаут)
4. У що одягаються каратисти? (Кімоно)
5. Без чого суддя не може вийти на поле? (Без свистка)
В кожному етапі підраховують суму вдалих спроб. Перемагає команда, яка набрала більшу суму
Кожна команда придумує слова на спортивну тематику, перемагає та, що набрала більше очок.
Капітани здають свої командні листи з набраними балами журі.
Поки журі підраховує бали, діти розказують, хто яким видом спорту займається, діляться враженнями
Ведуча
Ну от і все, звучить свисток,
Змагання закінчилось.
Виходять переможці на місток.
Вітайте їх – ось наша сила!
Команди шикуються, називають свою назву, кричалку.
Перемогла команда ____________
Давайте привітаємо їх бурхливими оплесками!
Подякуємо команді _____________ за цікаву гру.