Урок "Ми - разом! Ми - рівні!"

Про матеріал
Урок передбачає формування в учнів поняття толерантності, визначення якості толерантної людини, сприяє вихованню толерантного, милосердного, терплячого ставлення до інших людей, зокрема до людей з обмеженими можливостями, виховує почуття поваги один до одного, до звичаїв, традицій та культури різних народів.
Перегляд файлу

IMG_256

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА

уроку толерантності

з предмета “Фізична культура”

за темою

“Ми - разом! Ми - рівні!”

 для учнів 6 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо ти до друзів терплячий,

Вислухати будь-кого можеш.

Якщо треба, то готовий

Ти завжди їм допоможеш.

Віриш у диво, доброту.

Дорослих шануєш,

Мамі з татом не грубиш,

Молодших не ображаєш.

Значить, недарма всі кажуть,

Що ти толерантний.

Залишайся ним завжди і

Будь ще галантний.

 

 

 

Тема: “Ми - разом! Ми - рівні!”

Мета:

- сформувати в учнів поняття толерантності;

- визначити якості толерантної людини;

- сприяти вихованню в учнів толерантного, милосердного, терплячого ставлення до інших людей, зокрема до людей з обмеженими можливостями.

- навчити учнів взаємодіяти один з одним під час виконання ігрових завдань.   - виховувати почуття поваги один до одного, до звичаїв, традицій та культури різних народів.

- розвивати рухові якості за допомогою ігрових завдань.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання:

Волейбольні м’ячі, гімнастичні палиці, гімнастичні лави, обручі, фішки. 

Хід уроку

Підготовча частина

Вступ

Мир - це Всесвіт. Мир - це наша Земля. Це наша країна. Наше місто. Наша школа. Мир - це я. Який різноманітний мир навколо нас! Ми всі такі різні: дорослі та діти, блондини та брюнети, добрі та злі, повненькі та худі, лисі та з косичками, розумні та не дуже, люди різних рас та національностей: африканці, азіати, євреї, росіяни, вірмени ... І всі ми повинні жити і розуміти один одного. Чому ми іноді посміхаємося один над одним? Ми не зобов'язані любити всіх. Але всі люди мають право жити гідно на планеті, а не страждати від презирства та образ. Кожен з нас неповторний та унікальний. Зараз на землі проживає близько трьох тисяч народів. Україна є однією з найбільш багатонаціональних країн світу. В Україні живуть понад 100 націй та народів. Ми не можемо уявити Україну без незліченних героїв нашої історії неукраїнського походження.

Пояснення поняття толерантності

Сьогодні ми часто чуємо з телевізійних екранів, від провідних політиків незнайоме нам до недавнього часу слово "толерантність".

Дуже важко описати толерантність, можливо, через те, що на різних мовах визначається по-різному:

Толерантність (від лат. tolerantia - терпіння) - терпіння до чужого способу життя, поведінки, звичаїв, почуттів, думок, ідей, переконань.

На англійській мові, толерантність - це "готовність і здатність сприймати особистість без протесту".

Французька - "повага до свободи іншого, його спосіб думки".

Арабська - "Прощення, поблажливість, співчуття, терпіння".

У перській - "Готовність до примирення".

Український словник тлумаче, толерантність - це повага права іншого бути таким, яким він є.

Проявляти толерантність - це означає признавати те, що люди відрізняються по зовнішньому вигляду, положенню, інтересам, поведінці і цінностям та мають право жити в мирі, зберігаючи при цьому свою індивідуальність.

Повідомляється тема, мета і девіз уроку:

«Ми - разом! Ми - рівні!»

Учні шикуються в одну шеренгу и починають розминку (загальнорозвиваючі вправи в русі).

Після розминки учні діляться на три команди.

 

Основна частина

Эстафетні завдання:

Естафета «Хокей»

Гімнастичною палицею учень веде волейбольний (тенісний) м’яч по підлозі, оббігаючи фішку, повертається на вихідне положення, передає слідуючому  учню гімнастичну палицю, друга рука знаходиться за спиною.

Естафета «Стрибки на одній нозі»

Учні тримають одну ногу рукою, а на другій виконують стрибки до фішки і у зворотньому напрямку. В руках естафетна паличка, на фініші передають її другому учаснику. Відстань до фішки – 8 метрів.

Естафета «Смуга перешкод»

Виконується із закритими очима. Завдання виконується двома учнями. Один проходить смугу, другий надає підтримку і направляє. Смуга складається із двох перешкод: гімнастична лава, по якій треба пройти із закритими очима і підтримкою товариша, і пройти тунель із трьох вертикально поставлених обручів, також у супроводженні.

Колективні вправи в колі.

  1. Переміщення по годинниковій стрілці, а потім проти годинникової стрілки стрибками на одній нозі (другу ногу тримає учень, який стоїть позаду), і взявшись міцно за руки (по 10 стрибків в одну та другу сторону). Перемагає команда, яка не розімкнула рук та не впала на підлогу при виконанні стрибків.
  2. Одночасне присідання всієї команди, міцно взявшись правою рукою за пояс сусіда обличчям до центра кола (по 10 присидів). Перемагає команда, яка не розімкнула рук та не впала на підлогу при виконанні стрибків.
  3. Одночасне присідання всієї команди, міцно взявшись правою рукою за пояс сусіда спиною до центра кола (по 10 присидів). Перемагає команда, яка не розімкнула рук та не впала на підлогу при виконанні стрибків.

 

 

Заключна частина

Шикування команд і підведення підсумку уроку.

- Сьогодні всі дуже дружно попрацювали, і, тому, програвших у нас не має, а це означає, що сьогодні ВИ всі – переможці! А зараз я задам вам декілька питань:

  1. Які якості характерні толерантній людині?
  2. Як ви тепер відноситесь до людей з обмеженими можливостями?
  3. Чи змінилось ваше відношення до них? Яким чином?

Домашнє завдання: підготувати доповідь або презентацію про видатних параолімпійців України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку