Спортивно музичний Квест для дошкільників "Ми крокуємо у ліс де живе хитренький Лис"

Про матеріал
Мета: Навчати дітей цінувати красу рідної природи та бережливо ставитися до мешканців які проживають в лісі, на полях, та серед лугів. Вчити взаємодіяти один з одним, позитивно ставитися до мешканців природи, вміти орієнтуватись серед лісових мешканців які там проживають. Розвивати здатність орієнтуватися в просторі. Виховувати бережливих та турботливих дітей які дбайливо будуть відноситися до природи.
Перегляд файлу

                            «Ми крокуємо у ліс де живе хитренький Лис»

                                    Музично – спортивний квест

                           для старшого дошкільного шкільного віку

Мета:

Навчати дітей цінувати красу рідної природи та бережливо ставитися до мешканців які проживають в лісі, на полях, та серед лугів.

Вчити взаємодіяти один з одним, позитивно ставитися до мешканців природи, вміти орієнтуватись серед лісових мешканців які там проживають. Розвивати здатність орієнтуватися в просторі. Виховувати бережливих та турботливих дітей які дбайливо будуть відноситися до природи.

( Під музичний супровід діти заходять в залу яка інсценізована під лісових мешканців: дерева, кущі, пеньочки, галявинка та іграшкові звірята.)

Хід заняття:

Муз. Кер. Погляньте діти, як нам сонечко світить та показує незвичайну картину, перед нами ( діти разом всі говорять – Ліс )

А як ви думаєте, хто може проживати в такому чарівному лісі ( діти відповідають що звірята )

Інстр. Фіз. Сьогодні ми з вами здійснимо цікаву подорож по лісі, але нас чекають незвичайні перешкоди.

( Під музичний супровід забігає Зайчик тримаючи в лапках корзину )

Зайчик: Ой допоможіть мені! Я сам боюся в ліс піти та своїм діткам на обід назбирати лісових ласощів, прошу вас допомоги, щоб повну корзину зайченятам принести.

Муз. Кер. Ну що малята допоможемо Зайчикові пройти через весь ліс та назбирати повну корзину яблучок, соковитої травички та лісових ласощів?

Діти: Так допоможемо!

Інстр. Фізк. Нумо всі рушаймо в лісову подорож.

( Діти під музичний супровід рухаються по лісовій стежинці обходячи дерева та кущі і на їхньому шляху зустрічається Їжачок )

Дитина: Їжачок – їжачок, лісова тваринка

Назбирав урожаю, повна в нього спинка

Хоч лякливий малий, та він не з ледачих

Десь чекає у норі на нього малеча.

Їжачок: Доброго дня друзі ось у мене повна спинка яблучок, та слив, несу своїм малятам, а ще потрібно нірку свою осіннім листячком прибрати.

Діти: Їжачку поділись із Зайчиком яблучками для зайченят, тому що Зайчик сам боїться в лісі мандрувати.

( Їжачок кладе декілька яблучок зайчикові в корзинку і діти продовжують подорож – переступаючи через колоди )

( Під музичний супровід біля дерев появляється Білочка )

Дівчинка: Це руда, маленька трудівниця

Скаче із Сосни та на Ялицю

Хвіст рулем слугує вправно, білочка весела та славна.

Білочка: Хто це в лісі тут мандрує, і шукає щось.

Зайчик: Це мені потрібно в лісі на обід своїм малятам лісових ласощів назбирати, чи не допоможеш нам з дітьми наповнити мою корзинку?

( Під музичний супровід діти стають разом в коло і  білочка накладає горішків зайчикові рухаючись по колу )

Інст.фізк. Дякуємо білочці, та продовжимо нашу подорож далі. Діти подивіться а тут перешкода на шляху маленький струмочок і нам потрібно його перейти

( Під музичний супровід діти підходять до умовного струмочка через який лежить перекладина і проходять по перекладені тримаючи руки в сторони по одному на іншу сторону )

Інстр. Фізк.. Ось нарешті перейшли!

Муз. Кер. Рушаймо далі в подорож але нам допоможе дійти до лісової галявини Сорока, яка високо літає.

( Під музичний супровід залітає Сорока і вишикуючи дітей в ряд рухається по кривій лісовій стежині.)

Сорока: (Наближившись до галявини)

 Діти подивіться, ось Ведмідь відпочиває,

Клишоногий, вайлуватий,

Ласує малиною, рибою й ожиною.

А найбільше ведмедику діжка меду до смаку.

Діти: Ведмедику нам Зайчикові потрібно в корзинку ласощів назбирати та додому принести, чи не поділися з Зайчиком малиною та ожиною.

( Під музичний супровід Ведмедик з дітьми наповнює Зайчикові корзинку )

( Під музичний супровід на галявину заходить Лис.)

Лис: Я маю хитру , руду вдачу,

Як голодний, не з ледачих

Всім задам ловця урок

Ну а з вами я пограю на лісовій галявині де багато лісових дзвіночків.

( Гра «Повторюй за мною» - Лис разом з дітьми стає на галявині та промовляючи показує рухи, які діти повторюють за ним.)

«…. Будем разом танцювати,  діточок розвеселяти,

Раз – присіли, два – присіли,

Три – до неба підлетіли, а чотири й поряд п’ять – будем весело стрибать».

Муз. Кер. Ой як весело було нам дітки разом з звірятами мандрувати але Зайчикові потрібно повертатися додому до маленьких зайченят, і ми також будемо повертатися в свою групу, )

( Під музичний супровід діти разом з звірятами крокують по лісовій стежині до групи).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
7 жовтня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку