Способи подання повідомлень. Що таке носії повідомлень

Про матеріал

Ознайомити учнів з зі способами подання та носіями повідомлень,навчити розрізняти повідомлення за способами подання та визначати носії повідомлення.

Перегляд файлу

Урок №3

ТЕМА. Способи подання повідомлень. Що таке носії повідомлень

МЕТА:ознайомити учнів з зі способами подання та носіями повідомлень,

            навчити розрізняти повідомлення    за способами подання та визначати   

            носії повідомлення.

Обладнання: комп’ютерна програма «Садівник», кольорові кружечки

 

                                                                   ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд.Часу не гаймо

І урок наш починаймо

 

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1) «Мозковий штурм»

- Що таке команда?

- Назвіть виконавців команд.

- Що таке алгоритм?

- Наведіть приклади алгоритмів з життя.

- Пригадайте елементи вікна програми Paint.

2) Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

Вправа «Виправ помилку»

Вчитель читає ситуацію, учні роблять помітки в зошиті, коли почують помилки у поведінці.

… Мишко забіг до комп’ютерного класу захеканий, спітнілий. З брудними руками і швиденько вмостився біля комп’ютера, недбало кинувши особисті речі. Поки ще не було вчителя, хлопчик ввімкнув комп’ютер, поправив шнур на задній стінці системного блоку, витягнув величезний бутерброд і заходився      з силою перебирати кнопками клавіатури…

3)Робота за комп’ютером

Комп’ютерна програма «Садівник»

4) Хвилинка відпочинку

Час хвилинку відпочинку на уроці провести.

Дружно зробимо розминку я і ти, я і ти.

Поруч озеро глибоке -

Ось таке, ось таке.

Ми берізки всі високі –

Ось такі, ось такі.

Вітер гіллячко гойдає –

 Ось так, ось так-так –

Хмарка з неба заглядає –

Ось так, ось так-так.

 

ІІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1) Повідомлення теми уроку.

2) Пояснення вчителя.

- Пригадайте, що таке інформаційні процеси.

3) Робота з підручником.

Самостійна робота. (с.16)

4) Робота в зошиті

- Виписати назви носіїв повідомлень (с.17)

5) Практичне завдання

    Визначення способів подання інформації та їх носії.

6) Релаксаційна пауза

   «Голова і плечі»

      Учасники в парах , заплющивши очі, знаходять і обережно торкаються тих частин тіла, про які йдеться у віршику:

Голова і плечі, п’явочки, животик,

П’явочки, животик,

Голова і плечі, п’явочки, животик,

Очі, вушка, носик, щічки, шийка, ротик.

 

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1) Виконання логічного завдання №5, с.18

2) Робота в групах . Гра «кольорові кружечки».

      Клас ділиться на три групи, кожна з них обирає колір шляхом жеребкування: червоний, синій і зелений. А потім відповідно до кольору кружечка готують коротеньке повідомлення на питання відповідного кольору (с.18)

3) Компютерний словничок

Виписати і поячснити зачення термінів:

Способи подання повідомлень;

Носії повідомлень

 

V.ПІДСУМОК УРОКУ

1) Презентація від цікавинки

2) – Чи сподобався урок?

- Що найбільше сподобалося?

- Які виникли труднощі?

 

VІ. ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ

      Створити коротеньке повідомлення про свою родину, використавши якомога більше носіїв повідомлень.

 

docx
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку