Спостереження та аналіз уроків інформатики
Виконав
Пахольчишин Мар`ян Юрійович
Алгоритм спостереження (Реалізація вчителем методів та прийомів навчання на уроці) №1
На уроці були наочні методи і задачі , які демонстрував нам викладач
В нашому уроці застосовували Пояснювально-ілюстративний метод .ЦЕ коли учитель пропонує готову інформацію, учні її сприймають і запам'ятовують.
Я думаю не всі учні під час відео засвоїли урок.Я думаю половина учнів , просто слухали вчителя , без вдумувань, бо це просто відео
Вище перечислені методи досить ефективні , але не довгий час, тому що діти не уважні коли просто дивляться відео, потріні очні зустрічі.
Алгоритм спостереження (Визначення структури уроку та особливостей організації навчальної діяльності учнів на уроці. Вивчення процесу оцінювання вчителем досягнутих учнями навчальних результатів) №2
урок засвоєння нових знань ,формування умінь і навичок;
В минулому уроці в нас була інформація про алгоритми, а в цьому уроці більше інформації про компютери , і як і де ми можемо навчитись
організація початку уроку
мотивація навчальної діяльності
вивчення нового матеріалу
первинне закріплення знань
контроль і самоперевірка знань
підбиття підсумків уроку
Навчальні задачі були змістовними і по темі, не було лишніх залач, кожна тема стосувалась певної теми
Словесні і практичні.Вчитель пояснював і наочно показував всі задачі
Так , як це відео , то можна застосовувати це в дистанційній формі , і підійде також для змішаної
До кожного пункту уроку наведено короткі підсумки , щоб діти закріпили знаня
Не було поєднання , була колективна робота, вчитель нікого не виділяв , всі мали одинакові умови
Я не бачив дітей , яким адресується цей урок, і тому , я не можу сказати , що є в цьому необхідність.Я думаю , що діти всі добрі і розумні , без ніяких особливостей
В уроці не було диференційованого підходу
Вчитель не міг контролювати за азсвоєнням , тому що це урок дистанційний(відео)
на уроці не було дітей
Були таблички , в яких ми могли порівняти .Були багато джерел , які ми б могли самостійно вибрати .Вибрати кращий для себе
На кожному етапі , коротко описується висновок , надаються додаткові джерела , для самостйного перегляду
Не було оцінки знань
Урок без учнів
Мій план-конспект уроку інформатики 5 КЛАС
ПЕРЕДМОВА і ЗНАЙОМСТВО
ПОВТОРЕННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 4 КЛАС
Урок 1. ЗНОВУ В КОМП'ЮТЕРНОМУ КАБІНЕТІ
ПЕРЕГЛЯДАЄМО ЦІКАВІ ВІДЕО (Щоб зацікавити дітей)
ФАЙЛ. ПАПКА. ОПЕРАЦІЇ НАД ПАПКАМИ I ФАЙЛАМИ
Урок 2. СТВОРЕННЯ ПАПОК(Д/з Придумати найоригінальнішу назву папки)
Урок 3. ВИДАЛЕННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ
Урок 4. Невеличка перевірка знань , які ми засвоїли.(Кожен маж продемонстувати створення папки)
ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП'ЮТЕРІ
Урок 5. ТЕКСТИ І ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР. СЕРЕДОВИЩЕ ТЕКСТОВОГО РЕДАКТОРА. СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА(потрібно донести , що друкувати текст інколи цікавіше , ніж грати в ігри)
Урок 6. ВІДКРИТТЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА
Урок 8. ПРАВИЛА ВВЕДЕННЯ ТЕКСТУ
Урок 10. КОПІЮВАННЯ І ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ
Урок 11. ВСТАВЛЯННЯ ЗОБРАЖЕНЬ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
Урок 12. ГРАФІЧНІ РЕДАКТОРИ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. СЕРЕДОВИЩЕ ГРАФІЧНОГО РЕДАКТОРА
Урок 13. ПАНЕЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ. ПАЛІТРА. КОЛІР ФІГУРИ І КОЛІР ФОНУ
Урок 14. СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Урок 15. НАДАННЯ СТУДЕНТУ СВОБОДИ , ТОБТО НЕ ОБМЕЖУВАТИ В РОБОТІ , ПЕРЕВІРИТИ ЇХНЮ ФАНТАЗІЮ.