Спостереження та аналіз уроку інформатики

Про матеріал
Спостереження та аналіз уроку інформатики за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8dPtourHVuI&feature=emb_title
Перегляд файлу

Спостереження та аналіз уроків інформатики

Виконав

Пахольчишин Мар`ян Юрійович

 

Алгоритм спостереження (Реалізація вчителем методів та прийомів навчання на уроці) №1

  1. Якою мірою використовувані на уроці методи відповідали задачам уроку?

На уроці були наочні методи і задачі , які демонстрував нам викладач

  1. Який характер пізнавальної діяльності забезпечували реалізовані під час уроку методи та прийоми?

В нашому уроці застосовували Пояснювально-ілюстративний метод .ЦЕ коли учитель пропонує готову інформацію, учні її сприймають і запам'ятовують.

  1. Як планувалася й реалізовувалася під час уроку самостійна робота учнів? Чи забезпечувала вона розвиток самостійності учнів?

Я думаю не всі учні під час відео засвоїли урок.Я думаю половина учнів , просто слухали вчителя , без вдумувань, бо це просто відео

  1. Яка була ефективність використовуваних під час уроку методів і прийомів навчання?

Вище перечислені методи досить ефективні , але не довгий час, тому що діти не уважні коли просто дивляться відео, потріні очні зустрічі.

Алгоритм спостереження (Визначення структури уроку та особливостей організації навчальної діяльності учнів на уроці. Вивчення процесу оцінювання вчителем досягнутих учнями навчальних результатів) №2

  1. Який тип уроку було обрано, його доцільність? Місце уроку в системі уроків з даної теми?

урок засвоєння нових знань ,формування умінь і навичок;

 

  1. Як реалізовувався зв'язок поточної теми уроку з раніше вивченими?

В минулому уроці в нас була інформація про алгоритми, а в цьому уроці більше інформації про компютери , і як і де ми можемо навчитись

  1. Які етапи уроку були присутні, їх послідовність та логічний зв'язок?

організація початку уроку

мотивація навчальної діяльності

вивчення нового матеріалу

первинне закріплення знань

контроль і самоперевірка знань

підбиття підсумків уроку

 

  1. Як здійснювалася постановка навчальних задач на кожному етапі уроку?

Навчальні задачі були змістовними і по темі, не було лишніх залач, кожна тема стосувалась певної теми

  1. Яке поєднання методів навчання було обрано вчителем для розкриття навчального матеріалу?

Словесні і практичні.Вчитель пояснював і наочно показував всі задачі

  1. Яке поєднання форм навчання обрано для розкриття нового матеріалу?

  Так , як це відео , то можна застосовувати це в дистанційній формі , і підійде також для змішаної

  1. Як забезпечувалася цілісність та логічна завершеність уроку?

До кожного пункту уроку наведено короткі підсумки , щоб діти закріпили знаня

  1. Як поєднувалися різні форми організації діяльності учнів на уроці (індивідуальна, групова, колективна)? Чи відбувалося їх чергування?

Не було поєднання , була колективна робота, вчитель нікого не виділяв , всі мали одинакові умови

  1. Чи необхідний був на уроці диференційований підхід до учнів? Чому?

Я не бачив дітей , яким адресується цей урок, і тому , я не можу сказати , що є в цьому необхідність.Я думаю , що діти всі добрі і розумні , без ніяких особливостей

  1. Що покладено в основу диференціації? Що диференціювалося: тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або усе сукупно?

В уроці не було диференційованого підходу

  1. Як було організовано контроль засвоєння знань і умінь? У яких формах і яких методах він здійснювався?

Вчитель не міг контролювати за азсвоєнням , тому що це урок дистанційний(відео)

  1. Як було організовано контроль за діяльністю учнів? Як оцінювалися знання та вміння учнів?

  на уроці не було дітей

  1. Як вчитель забезпечував розвиток учнів (логічного мислення, критичного мислення, вміння порівнювати та робити висновки, висловлювати власну точку зору тощо)?

Були таблички , в яких ми могли порівняти .Були багато джерел , які ми б могли самостійно вибрати .Вибрати кращий для себе

  1. Які прийоми було використано вчителем для підведення підсумків кожного з етапів уроку й уроку загалом?

На кожному етапі , коротко описується висновок , надаються додаткові джерела , для самостйного перегляду

  1. На скільки обґрунтованою була оцінка знань учнів?

Не було оцінки знань

  1. Як стимулювалося позитивне ставлення учнів до навчання?

Урок без учнів

Мій план-конспект уроку інформатики 5 КЛАС

ПЕРЕДМОВА і ЗНАЙОМСТВО

ПОВТОРЕННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 4 КЛАС

Урок 1. ЗНОВУ В КОМП'ЮТЕРНОМУ КАБІНЕТІ

ПЕРЕГЛЯДАЄМО ЦІКАВІ ВІДЕО (Щоб зацікавити дітей)

 

ФАЙЛ. ПАПКА. ОПЕРАЦІЇ НАД ПАПКАМИ I ФАЙЛАМИ

Урок 2. СТВОРЕННЯ ПАПОК(Д/з Придумати найоригінальнішу назву папки)

Урок 3. ВИДАЛЕННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ

Урок 4. Невеличка перевірка знань , які ми засвоїли.(Кожен маж продемонстувати створення папки)

ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП'ЮТЕРІ

Урок 5. ТЕКСТИ І ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР. СЕРЕДОВИЩЕ ТЕКСТОВОГО РЕДАКТОРА. СТВОРЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА(потрібно донести , що друкувати текст інколи цікавіше , ніж грати в ігри)

Урок 6. ВІДКРИТТЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА

Урок 7. РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ

Урок 8. ПРАВИЛА ВВЕДЕННЯ ТЕКСТУ

Урок 9. ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТУ

Урок 10. КОПІЮВАННЯ І ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ

Урок 11. ВСТАВЛЯННЯ ЗОБРАЖЕНЬ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ

ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР

Урок 12. ГРАФІЧНІ РЕДАКТОРИ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. СЕРЕДОВИЩЕ ГРАФІЧНОГО РЕДАКТОРА

Урок 13. ПАНЕЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ. ПАЛІТРА. КОЛІР ФІГУРИ І КОЛІР ФОНУ

Урок 14. СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ

Урок 15. НАДАННЯ СТУДЕНТУ СВОБОДИ , ТОБТО НЕ ОБМЕЖУВАТИ В РОБОТІ , ПЕРЕВІРИТИ ЇХНЮ ФАНТАЗІЮ.

 

docx
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
1817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку