24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Стануть кожному в пригоді правила для пішоходів

Про матеріал
Найціннішим є життя і здоров'я дитини.Тому головна мета вчителя і батьків адаптувати життя дитини до умов сучасного світу.Починати цю роботу треба в початковій школі. Урок показує як цікаво в ігровій формі залучити учнів до вивчення даної теми,поєднати трудове навчання з ЯДС. На роль Світлофора можна запросити когось із батьків.Світлофорик , виготовлений своїми руками, залишиться в пам'яті на довгий час.Робота з папером стане яскравою і наповниться змістом.
Перегляд файлу

Тема: «Дорожні знаки як знаки інформації.

Форма дорожніх знаків - трикутник, круг, чотирикутник. Приклади дорожніх знаків.

Макет дорожнього знаку на площині з кольорового паперу. Безпечний перехід вулиці.»

Мета: Познайомити дітей з групами дорожніх знаків, з азбукою доріг.

Закріплення правил безпечної поведінки на дорозі.

Виховувати охайність при виконанні роботи.

Розвивати навички самостійної роботи з ножицями.

Обладнання: магнітофон, запис пісні «Проходь обережно», дорожні знаки, макет машини з фотографіями дітей

I. Організація класу. Повідомлення теми.

- Діти, я хочу запросити Вас піти разом зі мною в подорож. Чи хочете?
А чи знаєте ви, що поки ви знаходитися в школі, то називаєтеся учнями, а коли на дорозі,
то в цьому випадку ви називаєтеся..    Вірно - пішоходи.

Відправляючись у подорож треба пам'ятати деякі номери телефонів.

54c8c85s-960.jpg630_360_1525023227-8399.jpeg

 

 

 

  1.      виклик пожежників,                              102    поліція,

 

avtoprom_6402abcdef_gazova_images_1679475452.jpgmashina_model_shvidka_dopomoga_avtoprom-164701-77513716404888.jpg                                       

   

  

 

 

 

 

    

      103     швидка допомога,                                 104     газова служба.

 

Місто, в якому з тобою живемо,

Можна по праву зрівняти з Букварем, Азбуку вулиць, розкривши для нас,

Місто уроки дає повсякчас.

Ось вона азбука - треба всю знать

Вздовж тротуару, глянь знаки висять. Азбуку міста завчи до ладу,

Щоб не потрапити раптом в біду.

Знаки дорожні в нашій країні Для пішоходів усюди єдині.

II. Актуалізація знань учнів.

- Діти, ми сьогодні познайомимося з дорожніми знаками. Але спершу я перевірю чи знаєте
ви геометричні фігури?

Показую: овал, квадрат, ромб, трикутник, прямокутник, круг.

- Молодці! Знаєте ! Так на дорогах використовують знаки у вигляді трикутників, кругів,
квадратів. Щоб легше й швидше було розпізнати дорожні знаки, їх розділили на групи і
помістили в різні геометричні фігури.

 

III. Пояснення нового матеріалу.

 

На трикутниках, обведених червоною лінією зображені попереджувальні знаки, на кругах, обведених червоною лінією - заборонні, на квадратах або прямокутники голубого кольору - інформаційні.

5.35.1.png3.1.png1.28.pngДорожні знаки
Попереджувальні Заборонні Інформаційні


 


 

 


Залізничний переїзд


В'їзд заборонено


Пішохідний перехід


3.8.png5.36.1.png1.32.png

 


Попереду перехід пішоходів        Їздити на велосипеді        Підземний пішохідний

                                            заборонено                       перехід

 

6.16.png1.34.png3.9.png

 

 

 

 

 

 

 

   Виїзд велосипедистів          Рух пішоходів заборонено            Лікарня

 

 

Зараз надамо слово цим знакам.

Виходять три учні:

  1.  Ми знаки дорожні,

    Запам'ятати нас можна,

    Що кожний із   нас промовляє:  

       Там  поверни, а ось там навпаки

 Проїзду нема !

  1. Щоб машини вас не збили,
    Йшов спокійно пішохід,
    Помагати всім прийшли ми,
    Ми вартуємо перехід.
  2. Самий менший знак дорожній
    Не стоїть він просто так.
    Будьте обережні, діти,
    Поважайте кожен знак !

 

  • Дякуємо Вам знаки. Я сподіваюся, що ми з дітьми завжди будемо дотримуватися правил
    дорожнього руху і дружити з вами - дорожніми знаками.
  • images (1).jpgА зараз діти я хочу загадати вам загадку :

 

Як переходиш вулицю, то завжди зупинись.

І перш за все з увагою на мене подивись

Я шлях вкажу надійний, де небезпек нема.

Трикольорове око я маю недарма.

Правильно: «Світлофор»

- Ой, хтось у двері стукає.
Заходить Світлофор, співає пісню.

Пісня «Проходь обережно»

Все місто повне руху: Машини в ряд біжать, Яскраві світлофори

І день і ніч горять.

Приспів.

Проходь же обережно,

Свій кожен крок узгодь, -

1 тільки там, де можна,

І тільки там, де можна,

      Ти вулицю уважно переходь. 

Пильнуй же крок свій кожний

І за машиною стеж.

Баритися не можна,

І гав ловити теж.

- Діти, давайте знайомитися. Я ваш найкращий друг і помічник - Світлофор.

 

Три сигнали світлофора

Що накажуть — всім закон :

Як червоний загориться -

Ти повинен зупинитися,

Жовте світло - почекай,

А зелене світло сяє -

Рухатися дозволяє.

Якщо знатимеш без спору Всі сигнали світлофору, Додому завжди ти дійдеш,

І в школу вчасно попадеш.

Дякуємо тобі ,  Світлофоре !

Зараз ми пограємо з дітьми в супер - гру, яка називається «Червоний, жовтий, зелений», а

ти подивишся, хто буде найуважнішим. Послухайте правила гри:

  • на зелене світло ви повинні встати і крокувати біля своєї парти на місці як спортсмени;
  • на жовте світло - стояти на місці і не ворушитися;
  • на червоне світло — сісти

Граємо З рази.

Світлофор: - Молодці діти, всі були уважні, а мені час йти, адже мене зачекалися і пішоходи, і водії.

IV. Закріплення набутих знань.

- Щоб закріпити наші знання я пропоную виготовити світлофорик . Які кольори треба
використовувати ? Якої форми очі у світлофора ?

Давайте повторимо основні правила роботи на уроці:

1 .Будь обережним з інструментами. Розклади їх на робочому місці так, щоб не впали.

2.Акуратно розмісти пляшечку з клеєм.

  1. Виконуй завдання уважно, спокійно, без зайвих рухів.
  2. Не відволікайся сам і не заважай сусідові.
  3. Не торкайся обличчя, очей брудними руками.
    Пояснення вчителя.

Одночасно беремо аркуші паперу трьох кольорів, на звороті прикладаємо шаблон і обводимо олівцем. А потім ножицями обережно вирізаємо. Намазуємо клеєм, приклеюємо і промакуємо  серветкою.

V. Самостійна робота учнів.

VI. Виставка робіт.

VII. Підсумок уроку.

З якими групами знаків ми познайомилися ?   ( попереджувальні, заборонні,

інформаційні)

Хто допомагає людям вулицю переходити ?    ( світлофор ) Навіщо потрібні людям дорожні знаки?

- Ось і закінчилася наша подорож. Молодці діти, ви працювали дуже добре і я
сподіваюся, що стануть кожному в пригоді правила для пішоходів.

 

Я пропоную сфотографуватися нам усім на згадку.

 

docx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку