Стаття "Характеристика інтерактивних форм навчання"

Про матеріал
Кооперативна навчальна діяльність – модель організації навчання у невеликих групах учнів, які об’єднані однією навчальною метою. Форми:робота в парах; «змінні трійки»; «два – чотири – всі разом»; «карусель»; «акваріум»; проектна робота; робота в малих групах
Перегляд файлу

Додаток 1

 

Кооперативна навчальна діяльність – модель організації навчання

у невеликих групах учнів, які об’єднані однією навчальною метою.

 

 

Форми:

  • робота в парах;
  • «змінні трійки»;
  • «два – чотири – всі разом»;
  • «карусель»;
  • «акваріум»;
  • проектна робота;
  • робота в малих групах.

 

 

Ігрове навчання (ситуативне модулювання) – це будування

навчального процесу шляхом залучення учня до гри.

 

 

 

Форми:

  • рольова гра;
  • гра – мандрівка;
  • стимуляційні ігри;
  • імітація.

 

Фронтальна робота – це інтерактивні методи, в яких робота

проводиться з усім класом.

 

 

 

Форми:

  • «коло знань»;
  • «мікрофон»;
  • «мозковий штурм»;
  • «броунівський рух»
  • «дерево завдань».

 

 

doc
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку