Додаток 2.
Прийоми, які мотивують активну діяльність учнів на уроці мотивація активної діяльності МАД |
Прийоми, які забезпечують усвідомлене засвоєння учнями навчального матеріалу «інтелектуальний фітнес» Інфіт |
Прийоми, які забезпечують збагачення рухового досвіду учнів через подив і задоволення «задоволення, радість, диво» ЗаРаДи |
«Геометричний біг»
|
«Доміно»
|
«Футбо-волейбол» |
«Ода» |
«Вгадайки» |
«Знайди свою половину»
|
«Упорядники»
|
«Математична фізкультура» |
«Шикуймося» |
«Класики» |
«Абетка» |
«Три в одному»
|
«Незвичайний крос»
|
«Лото» |
«Голова-м'яч» |
«Складаємо слогани» |
«Чарівна геометрія» |
«Плутанина»
|
«Запам'ятай рух»
|
«Хвиля» |
«Пилимо-рубимо» |
«Можна. Треба. Заборона.» |
«Млин» |
«Ліліпутик-волейбол»
|
«Наскрізний обруч»
|
«Фізкультурні шахи» |
«Баскетбольний фристайл» |
«Ім'я» |
«Кросворд»
|
«Знайди номери» |
«Склади слово» |
«Змінюй попереднє положення»
|
«Країна дитинства» |
«Струмочки». «Озера» |
«Пазли»
|
|
«Веселий атом» |
«Дихальна хвиля»
|
|
«Сіамські близнюки» |
«Царство математики»
|
|