стаття на тему ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ЗАХИСТІ КУРСОВИХ РОБІТ

Про матеріал
В статті на тему ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ЗАХИСТІ КУРСОВИХ РОБІТ висвітлено сутність, види мультимедійних технологій, а також методку їх застосування під час захисту курсових робіт з фінансового обліку
Перегляд файлу

Використання мультимедійних технологій при захисті курсових робіт

 

 Разом із розвитком професійної освіти в Україні значна увага звертається на якість навчання, покращення якого можливе за умови впровадження мультимедійних технологій у процес підготовки майбутніх фахівців.

Підготовка кваліфікованих фахівців, в тому числі молодших спеціалістів,  здійснюється за освітньо-кваліфікаційними рівнями згідно з відповідними освітньо-професійними програмами. Відомо, що навчальні плани підготовки молодших спеціалістів передбачають як теоретичні, практичні заняття навчальних дисциплін, так і виконання курсової роботи. Так цикл професійної підготовки молодшого спеціаліста зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» відповідно до навчального плану передбачає виконання курсової роботи з фінансового обліку студентами ІІІ курсу навчання, зокрема в VІ семестрі.

Умови розвитку засобів навчання сучасної професійної освіти зумовлюються зростаючими інтеграційними процесами, домінантними складовими яких є нові інформаційні технології, а саме використання мультимедіа.

Мультимедiйні технології навчання надають можливості викладачу для досягнення дидактичної мети застосовувати як окремi види навчальної роботи, так i будь-який їхній набiр, тобто спроектувати навчальне середовище.

Орiєнтованi на викладача iнструментальні засоби дозволяють йому оперативно поновлювати зміст навчальних i контролюючих програм відповідно до появи нових знань i технологiй. Впровадження мультимедійних засобів навчання значно підвищує якість презентації навчального матеріалу та ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст освітнього процесу, підвищує мотивацію до вивчення професійних дисциплін, створює умови для більш тісної співпраці між викладачами і студентами.

Поняття «мультимедіа» є багатогранним і посідає важливе місце в процесі інформатизації освіти. «Мультимедіа» (від англ. multi – багато і від лат. мedia – носій, засіб, середовище, посередник) часто вживається як аналог терміну «засоби масової комунікації» (друк, фотографія, радіо, кінематограф, телебачення, відео, мультимедійні комп’ютерні системи, включаючи Інтернет). У загальноприйнятому визначенні «мультимедіа» – це спеціальна інтерактивна технологія, яка за допомогою технічних і програмних засобів забезпечує роботу з комп’ютерною графікою, текстом, мовленнєвим супроводом, високоякісним звуком, статичними зображеннями й відео.

Досить поширеним в останній час є використання мультимедійних технологій під час захисту курсових робіт. Студенти переважно готують презентації, основна мета яких полягає у створенні кращих умов виступу під час захисту курсової роботи та підвищення сприйняття результатів захисту членами комісії та присутніми, а насамперед, полегшення виступу студенту, додавання йому впевненості у своїх силах.

Підготовка презентації на захист дає змогу ще раз систематизувати матеріали курсової  роботи, виділити головне, сформулювати його стисло. Презентація – це наочно, інформативно, інтерактивно, дозволяє заощаджувати час.

Мультимедійні презентації переважно є офіційними (діловими), в яких дотримано вимоги дизайну,  витриманість, єдиний шаблон оформлення для всіх слайдів, чітке структурування та розміщення на слайдах всіх тез виступу. Ілюстративний матеріал до презентації курсової роботи студенти виконують за допомогою програмного забезпечення МSРOWERPOINT різних версій.

Кількість окремих слайдів презентації залежить від особливостей доповіді студента, а також теми роботи, яка розкривається.

Проаналізувавши за останні роки результати громадського захисту курсових робіт з фінансового обліку, який організовується щорічно, видно, що більшість студентів готують мультимедійні презентації, аби аргументувати свої дослідження під час захисту курсової роботи. Видно, що студенти вміють  використовувати  комп’ютерну мультимедійну техніку, оскільки відсоток використання таких технологій складає близько 60-70%.

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку