STEAM – практикум як вид інноваційної діяльності учнів на уроках фізики

Про матеріал
STEAM на уроках фізики - це підхід до навчання, який використовує науку, технології, інженерію, мистецтво і математику як відправні точки, для розвитку в учнів критичного мислення і навичок дослідницької та творчої діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STEAM – практикум як вид інноваційної діяльності учнів на уроках фізики

Номер слайду 2

«Вчителі лише відкривають двері. Увійти потрібно самому» Конфуцій Основні навички майбутнього Комунікація. Кооперація. Критичне мислення. Креативність

Номер слайду 3

STEAM - освіта є пріоритетним, цікавим, новим способом викладання навчального матеріалу. Чому саме STEAM-освіта?

Номер слайду 4

Леонардо да Вінчі давно вже довів нам, як важливо комбінувати науку і мистецтво.

Номер слайду 5

STEАM (STEM + Art – мистецтво) – вид STEM-освіти, в яку інтегроване мистецтво. STREAM (STEAM + Reading + w. Riting + Robotics + Religion) – освітній  підхід, який передбачає, окрім інтеграції п’яти дисциплін, також розвиток навичок мислення, читання, письма, робототехніки, релігії.

Номер слайду 6

STЕ A M Науки. ТехнологіїІнженерія. Мистецтво. Математика (логіка)Астрономія, фізика, хімія, біологія, науки про Землю, медицина. Формування уявлення про предметно-перетворювальну діяльність. Проектування, наочне моделювання, конструювання. Просторові мистецтва, часові мистецтва, просторово-часові Математика, геометричні уявлення, орієнтування в просторі й часі, логіка Напрямки STEAM-освіти

Номер слайду 7

Дослідження проблеми. Вихідний продукт: проєкт. Командна робота

Номер слайду 8

Переваги STEАM-освітиІнтегроване навчання Застосування отриманих знань у реальному житті Розвиток критичного мислення Впевненість у власних можливостях Робота в команді Розвиток інтересу до технічних дисциплін. Міст між навчанням і кар'єрою Підготовка дітей до технологічних інновацій життя. Креативні та інноваційні підходи до проєктів Розвиток креативністі

Номер слайду 9

Засоби для здійснення STEАM-навчання Сучасне освітнє середовищеІнтерактивне обладнання. Фокусна-група активних педагогів-новаторів. Учень - дослідник“Генератор ідей” STEAM - практикуму Контент STEAM - практикуму

Номер слайду 10

Недоліки та труднощі STEАM- освіти. Довготривалість проєкту. Недостатня матеріально-технічна база Великі затрати часу на підготовку до уроку

Номер слайду 11

STEАM - лабораторія Метою діяльності STEАM – лабораторії є організація освітнього середовища для наукової та науково-технічної підготовки дітей до пріоритетних напрямків розвитку науки і техніки

Номер слайду 12

Під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.

Номер слайду 13

Види освітньої діяльності під час STEAM- уроків Постановка проблеми, що має в основі безліч вірних відповідей. Перехід від практичних і конкретних завдань до загальних понять, абстрактних ідей і теорій. Постановка задачі, керування проєктами самостійно. Можливість самостійно проводити досліди та конструювати. Робота в команді для розвитку уміння домовлятися, шукати спільні рішення, співпрацювати. Обговорення рішень глобальних питань економіки, екології, історії, медицини, інженерії, управління“Відкриті завдання”націлені на пошук рішень із різних галузей знань

Номер слайду 14

Саморобні прилади та моделі на уроках фізики

Номер слайду 15

Мистецькі завдання

Номер слайду 16

Міні-проєкт “Видимий рух Місяця та планет”

Номер слайду 17

Місячні кратери. Міні-проєкт “Місяць. Поверхня Місяця”

Номер слайду 18

Міні-проєкт “Небесна сфера. Сузір’я”

Номер слайду 19

Будьте особистістю із багатогранними інтересами, здатною постійно вчитися, розвиватися і отримувати задоволення від своєї праці.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Презентації
Додано
12 червня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку