STEAM на уроках фізики - це підхід до навчання, який використовує науку, технології, інженерію, мистецтво і математику як відправні точки, для розвитку в учнів критичного мислення і навичок дослідницької та творчої діяльності.
STEAM – практикум як вид інноваційної діяльності учнів на уроках фізики
Номер слайду 2
«Вчителі лише відкривають двері. Увійти потрібно самому» Конфуцій Основні навички майбутнього Комунікація. Кооперація. Критичне мислення. Креативність
Номер слайду 3
STEAM - освіта є пріоритетним, цікавим, новим способом викладання навчального матеріалу. Чому саме STEAM-освіта?
Номер слайду 4
Леонардо да Вінчі давно вже довів нам, як важливо комбінувати науку і мистецтво.
Номер слайду 5
STEАM (STEM + Art – мистецтво) – вид STEM-освіти, в яку інтегроване мистецтво. STREAM (STEAM + Reading + w. Riting + Robotics + Religion) – освітній підхід, який передбачає, окрім інтеграції п’яти дисциплін, також розвиток навичок мислення, читання, письма, робототехніки, релігії.
Номер слайду 6
STЕ A M Науки. ТехнологіїІнженерія. Мистецтво. Математика (логіка)Астрономія, фізика, хімія, біологія, науки про Землю, медицина. Формування уявлення про предметно-перетворювальну діяльність. Проектування, наочне моделювання, конструювання. Просторові мистецтва, часові мистецтва, просторово-часові Математика, геометричні уявлення, орієнтування в просторі й часі, логіка Напрямки STEAM-освіти
Номер слайду 7
Дослідження проблеми. Вихідний продукт: проєкт. Командна робота
Номер слайду 8
Переваги STEАM-освітиІнтегроване навчання Застосування отриманих знань у реальному житті Розвиток критичного мислення Впевненість у власних можливостях Робота в команді Розвиток інтересу до технічних дисциплін. Міст між навчанням і кар'єрою Підготовка дітей до технологічних інновацій життя. Креативні та інноваційні підходи до проєктів Розвиток креативністі
Номер слайду 9
Засоби для здійснення STEАM-навчання Сучасне освітнє середовищеІнтерактивне обладнання. Фокусна-група активних педагогів-новаторів. Учень - дослідник“Генератор ідей” STEAM - практикуму Контент STEAM - практикуму
Номер слайду 10
Недоліки та труднощі STEАM- освіти. Довготривалість проєкту. Недостатня матеріально-технічна база Великі затрати часу на підготовку до уроку
Номер слайду 11
STEАM - лабораторія Метою діяльності STEАM – лабораторії є організація освітнього середовища для наукової та науково-технічної підготовки дітей до пріоритетних напрямків розвитку науки і техніки
Номер слайду 12
Під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.
Номер слайду 13
Види освітньої діяльності під час STEAM- уроків Постановка проблеми, що має в основі безліч вірних відповідей. Перехід від практичних і конкретних завдань до загальних понять, абстрактних ідей і теорій. Постановка задачі, керування проєктами самостійно. Можливість самостійно проводити досліди та конструювати. Робота в команді для розвитку уміння домовлятися, шукати спільні рішення, співпрацювати. Обговорення рішень глобальних питань економіки, екології, історії, медицини, інженерії, управління“Відкриті завдання”націлені на пошук рішень із різних галузей знань