STEM- освіта в початкових класах

Про матеріал
Головна мета STEM -освіти -виховувати здобувача освіти, здатного самостійно вивчати великі масиви інформації, користуватися новими технологіями та творчо підходити до пошуку рішень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація STEM – освіта в початковій школі

Номер слайду 2

«Ми залишимо дітей без майбутнього, якщо продовжимо вчити їх сьогодні так, як вчили цьому вчора» Д. Дьюї Виконавець: Кузіна С. В. старший учитель поч.класів вищої кваліфікаційної категорії ОЗЗСО «Узинського ліцею «Успіх»

Номер слайду 3

Світ обертається навколо інновацій: нові ідеї, нові продукти, нові рішення існуючих проблем. Наука, технології, інженерія та математика є основою для інновацій. Розвиток STEM-напрямків в освіті має вирішальне значення для розвитку суспільства.

Номер слайду 4

Слово STEM означає: S – Science (природничі науки)T – Technology (технології в загальному розуміння, не лише комп’ютерні)E – Engineering (інжиніринг, проектування, дизайн)M – Mathematics (математика).

Номер слайду 5

STEM —дозволяє легко освоїти знання з урахуванням практики, роботи з технологіями та глибокого розуміння природних процесів, ознайомлюючись з ними на практиці.

Номер слайду 6

Головна мета STEM- освіти – виховати здобувача освіти, здатного самостійно вивчати великі масиви інформації, користуватися новими технологіями та творчо підходити до пошуку рішень.

Номер слайду 7

Навчання STEM здійснюється завдяки :

Номер слайду 8

Номер слайду 9

У чому переваги STEM - освіти ?

Номер слайду 10

Чим STEAM-освіта відрізняється від традиційної

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Застосовуючи STEM із маленькими здобувачами освіти, важливо не обтяжувати їх складними процесами та довгими поняттями. Ціль вчителя - у STEM-освіті для здобувачів освіти початкової школи – продемонструвати та максимально просто пояснити зв'язки між процесами, а також - посприяти самостійності учнів. Одним із прикладів застосування нового способу систематизації знань учнів у STEM- освіти є Лепбук

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Використання STEM-ігор – це розширення можливостей для навчання, використання сучасних інтерактивних освітніх ресурсів для школи, вчителів, учнів. STEM-ігри допомагають адаптувати нові інформаційні технології в освітній процес.

Номер слайду 24

Learning. Apps.org. Онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як індивідуальні вправи для учнів. Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми. Призначений для розробки, зберігання та використання інтерактивних завдань з різних предметів. Тут можна створювати вправи для використання з інтерактивною дошкою.https://learningapps.org/

Номер слайду 25

Learning. Apps.org Гра «Знайди пару». Завдання передбачає з’єднання відповідних зображень та їх описів перетягуванням за допомогою лівої кнопки миші.

Номер слайду 26

Тематичні онлайн-ігри. Наразі можна знайти десятки готових захопливих навчальних ігор, за допомогою яких можна закріплювати шкільну програму для учнів НУШ. Більшість з них українськомовні та безкоштовні. https://elpom.com.ua/

Номер слайду 27

https://elpom.com.ua/ЕЛЕКТРОННИЙ ПОМІЧНИК ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 28

MATIFIC (МАТЕМАТИКА)https://www.matific.com/ua/uk/home/maths/

Номер слайду 29

Додатки інтерактивних панелей,які можна використовувати для навчання молодших школярівhttps://prometheanworld.com.ua. Promethean

Номер слайду 30

Activ. Inspire. Програмне забезпечення, яке розраховане на створення та проведення цікавих інтерактивних уроків. Великий набір інструментів дає змогу вчителеві створити цікаві анімовані завдання для своїх учнів. https://prometheanworld.com.ua/shop/activinspire/

Номер слайду 31

Class. Flow. Завдяки цьому додатку можна проводити дистанційні заняття, залучати не лише учнів на віддалені, а навіть інших вчителів до спільної праці. Завдяки інструментам програми можна використовувати інтерактивний дисплей в робочому процесі та пожвавити роботу у класі. Мотивувати учнів, заохочуючи позитивний прогрес, можна за допомогою цифрових значків. https://prometheanworld.com.ua/shop/activinspire/

Номер слайду 32

Колесо фортуни

Номер слайду 33

Це навчальна платформа з вправами-іграми та можливістю створення змагань між учнями. Гру можна створити на комп’ютері чи в додатку і відправити посилання учням. Є можливість підключатися та грати в режимі реального часу з іншими гравцями у 180+ країнах світу. Процес перевірки розуміння, або обговорення якогось питання перетвориться в справжнюзахоплюючу гру!Kahoot https://kahoot.com/

Номер слайду 34

Проведіть інтерактивні уроки, комбінуючи слайди із запитаннями. Удосконалена аналітика допоможе легко виявити прогалини в знаннях учнів та підвищити рівень оцінки, підтримати навчальний пульс класу та персоналізувати інструкції для здобувачів освіти, яким може знадобитися подальша робо-та. Розробники платформи пра-цюють над тим, щоб додати можливість поєднувати звіти з декількох завдань для того, щоб оцінити успіхи учнів з часом. Kahoot https://kahoot.com/

pptx
Додав(-ла)
Svetlana Kuzina
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку