2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

STEM-квест: "У світі природничих наук".

Про матеріал
Захід розроблений для учнів 9 класу, який виховує в учнів пізнавальний інтерес до вивчення географії.
Перегляд файлу

Хаврюта Людмила Яківна

Вчитель географії та біології

Гімназії №9

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

М.Кропивницький

 

STEM- квест: «У світі природничих наук ».

Мета: навчити учнів швидко приймати рішення , розвивати вміння працювати в команді , вболівати за команду ,розвивати кругозір учнів , логічне мислення ,виховувати пізнавальний інтерес до вивчення географії.

Обладнання:маршрутні листи, карти з маршрутами.

 

Форма заходу : гра- квест

 

Девіз гри: Мало мати хороший розум,

                   Головне- добре його застосувати.

                                                                        ( Рене Декарт)

 

Хід заходу

  1. Організаційний момент

Привітання, повідомлення теми та мети заходу.

 

Присутні учні діляться на чотири  команди. Таким чином: учні витягують з мішечка пазл відповідного кольору з однієї сторони, а з іншої - буде малюнок, який вкаже на назву команди.. Кожна команда обирає лідера команди.

 

2. Повідомлення правил гри.

 

Правила гри

Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

  1.                   Отримайте маршрутний лист, таким чином ви дізнаєтеся ваш маршрут.
  2.                   Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте бали  та літеру. На кінець гри у вас буде чотири літери із яких ви складете слово STEM
  3.                   Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
  4.                   На виконання кожного із завдань у вас до 5 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення ліміту часу бали знімаються.
  5.                   Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі.

 

3.Проведення гри.

1 станція  Географічна.

Завдання: скласти карту України, використовуючи карту- пазл та дати відповіді на запитання.

Запитання.

  1. Перлина, сформована віхами історії на території якої знаходиться біосферний заповідник « Асканія- Нова». (Херсонська область)
  2. Край суспільної злагоди та стабільності, який славиться Петриківськими розписами тасмачними галушками.( Полтавська область)
  3. Прекрасний адміністраимвний центр в якому є найбільший плаваючий та осітлений фонтан в Європі. (Вінниця)
  4. Історико- старовинно- прекрасний адміністративний центр , який має аромат кави та шоколаду. (Львів)
  5. Перлина Скіфського степу, маленький Париж в якому ростуть мільйони тюльпанів. (Кропивницький)
  6. Регіон, який знаходиться на Подільській височині, є всесвітньо відома фортеця та найбільший в Україні речовий ринок. (Хмельницька область)
  7. Перлина на березі моря. (Одеса)
  8. Історична столиця Буковини, яка славиться архітектурними ансамблями, це місто називають «українська Прага» і там знаходиться найкрасивіший університет України. (Чернівці)

 

2 станція Економічна.

Завдання.

Розташуйте логотипи найбільших підприємств України на адміністративно- територіальній карті України.

Назва підприємства

Місце розташування

ROCHEN

Вінниця

ROSAVA

Біла Церква Київська обл.

COCA- COLA

Київська обл., с.Велика Димерка

SANDORA

Миколаївська обл.

RADIY

Кропивницький

Світоч

Львів

Чумак

Херсонська обл.

ЛАЗ

Львів

Глобіно

Полтавська обл.

Комо

Рівненська обл.

Моршин

Львівська обл.

Ятрань

Кропивницький

 

3 станція Біологічна.

Завдання.

Із переліку продуктів харчування вибрати корисні-  та покласти їх до корзини, а шкідливі- викиньте до урни.

 

Корисні продукти

Шкідливі продукти

яблуко

чіпси

банан

сухарі

буряк

снеки

морква

майонез

мандарин

мівіна

ківі

 

 

4 станція Природознавча.

Завдання.

Вказати назви прцесів, які учні продемонструють.

  1. Розбрискали духи. Як називається процес поширення аромату? (дифузія)
  2. Вкажіть назву прцесу, що відбувається, коли довго розчісуєш волосся. (електризація)
  3. Чому в першому стакані з звичайною водою яйце тоне, а в другому стакані, в якому розчинили сіль- не тоне. ( щільність речовин, в стакані з сіллю яйце не тоне, тому що – більша щільність води)

5 станція Вікторина.

Команди розгадують завдання вікторини, яка виконана на сайті Triventy.

 

 

В кожної команди буде власний маршрут за яким вони будуть рухатися.

Маршрутний лист.

Станція

Час проходження завдання

Кіл-ть

балів

Примітка

Підпис судді

1

Географічна

10хв

 

 

 

2

Біологічна

3хв

 

 

 

3

Економічна

7хв

 

 

 

4

Природознавча

5хв

 

 

 

5

Вікторина

10хв

 

 

 

 

Результат

 

 

 

 

 

Маршрутний лист.

Станція

Час проходження завдання

Кіл-ть

балів

Примітка

Підпис судді

1

Біологічна

3хв

 

 

 

2

Географічна 

10хв

 

 

 

3

Природознавча

5хв

 

 

 

4

Економічна

7хв

 

 

 

5

Вікторина

10хв

 

 

 

 

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист.

Станція

Час проходження завдання

Кіл-ть

балів

Примітка

Підпис судді

1

Природознавча

5хв

 

 

 

2

Економічна

7хв

 

 

 

3

Географічна

10хв

 

 

 

4

Біологічна

3хв

 

 

 

5

Вікторина

10хв

 

 

 

 

Результат

 

 

 

 

 

Маршрутний лист.

Станція

Час прохо ження завдання

Кіл-ть

балів

Примітка

Підпис судді

1

Економічна

7хв

 

 

 

2

Природознавча

5хв

 

 

 

3

Біологічна

3хв

 

 

 

4

Географічна

10хв

 

 

 

5

Вікторина

10хв

 

 

 

 

Результат

 

 

 

 

4. Підбиття підсумків

Члени журі підраховують час, кількість помилок та виводять загальний результат. Оцінюється робота кожної команди. Журі вручає грамоти.

 

Використані джерела

  1. Журнал Здоров’я та фізична культура, ст. 9-12, автор Хаврюта Л.Я.
  2. https://vseosvita.ua/library/gra-kvest-geograficnij-kalejdoskop-100373.html

 

 

 

doc
До підручника
Географія 9 клас (Бойко В.М., Дітчук І.Л., Заставецька Л.Б., Гринюк Т. А., Смаль І. В., Харенко І. М.)
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку