Хаврюта Людмила Яківна
Вчитель географії та біології
Гімназії №9
Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області
М.Кропивницький
STEM- квест: «У світі природничих наук ».
Мета: навчити учнів швидко приймати рішення , розвивати вміння працювати в команді , вболівати за команду ,розвивати кругозір учнів , логічне мислення ,виховувати пізнавальний інтерес до вивчення географії.
Обладнання:маршрутні листи, карти з маршрутами.
Форма заходу : гра- квест
Девіз гри: Мало мати хороший розум,
Головне- добре його застосувати.
( Рене Декарт)
Хід заходу
Привітання, повідомлення теми та мети заходу.
Присутні учні діляться на чотири команди. Таким чином: учні витягують з мішечка пазл відповідного кольору з однієї сторони, а з іншої - буде малюнок, який вкаже на назву команди.. Кожна команда обирає лідера команди.
2. Повідомлення правил гри.
Правила гри
Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
3.Проведення гри.
1 станція Географічна.
Завдання: скласти карту України, використовуючи карту- пазл та дати відповіді на запитання.
Запитання.
2 станція Економічна.
Завдання.
Розташуйте логотипи найбільших підприємств України на адміністративно- територіальній карті України.
Назва підприємства |
Місце розташування |
ROCHEN |
Вінниця |
ROSAVA |
Біла Церква Київська обл. |
COCA- COLA |
Київська обл., с.Велика Димерка |
SANDORA |
Миколаївська обл. |
RADIY |
Кропивницький |
Світоч |
Львів |
Чумак |
Херсонська обл. |
ЛАЗ |
Львів |
Глобіно |
Полтавська обл. |
Комо |
Рівненська обл. |
Моршин |
Львівська обл. |
Ятрань |
Кропивницький |
3 станція Біологічна.
Завдання.
Із переліку продуктів харчування вибрати корисні- та покласти їх до корзини, а шкідливі- викиньте до урни.
Корисні продукти |
Шкідливі продукти |
яблуко |
чіпси |
банан |
сухарі |
буряк |
снеки |
морква |
майонез |
мандарин |
мівіна |
ківі |
|
4 станція Природознавча.
Завдання.
Вказати назви прцесів, які учні продемонструють.
5 станція Вікторина.
Команди розгадують завдання вікторини, яка виконана на сайті Triventy.
В кожної команди буде власний маршрут за яким вони будуть рухатися.
Маршрутний лист.
№ |
Станція |
Час проходження завдання |
Кіл-ть балів |
Примітка |
Підпис судді |
1 |
Географічна |
10хв |
|
|
|
2 |
Біологічна |
3хв |
|
|
|
3 |
Економічна |
7хв |
|
|
|
4 |
Природознавча |
5хв |
|
|
|
5 |
Вікторина |
10хв |
|
|
|
|
Результат |
|
|
|
|
Маршрутний лист.
№ |
Станція |
Час проходження завдання |
Кіл-ть балів |
Примітка |
Підпис судді |
1 |
Біологічна |
3хв |
|
|
|
2 |
Географічна |
10хв |
|
|
|
3 |
Природознавча |
5хв |
|
|
|
4 |
Економічна |
7хв |
|
|
|
5 |
Вікторина |
10хв |
|
|
|
|
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Маршрутний лист.
№ |
Станція |
Час проходження завдання |
Кіл-ть балів |
Примітка |
Підпис судді |
1 |
Природознавча |
5хв |
|
|
|
2 |
Економічна |
7хв |
|
|
|
3 |
Географічна |
10хв |
|
|
|
4 |
Біологічна |
3хв |
|
|
|
5 |
Вікторина |
10хв |
|
|
|
|
Результат |
|
|
|
|
Маршрутний лист.
№ |
Станція |
Час прохо ження завдання |
Кіл-ть балів |
Примітка |
Підпис судді |
1 |
Економічна |
7хв |
|
|
|
2 |
Природознавча |
5хв |
|
|
|
3 |
Біологічна |
3хв |
|
|
|
4 |
Географічна |
10хв |
|
|
|
5 |
Вікторина |
10хв |
|
|
|
|
Результат |
|
|
|
|
4. Підбиття підсумків
Члени журі підраховують час, кількість помилок та виводять загальний результат. Оцінюється робота кожної команди. Журі вручає грамоти.
Використані джерела