STEM – освіта: особливості реалізації на уроках природничого циклу

Про матеріал
Особливої уваги набуває зараз проблема формування самостійності учнів, спроможності отримувати, аналізувати інформацію та приймати оптимальні рішення, використовувати в практичній діяльності нові інформаційні технології
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STEM – освіта: особливості реалізації на уроках природничого циклу. Підготувала: викладач фізики та астрономії Кам’янського вищого професійного училища. Личката Ірина Володимирівна

Номер слайду 2

5 серпня 2020 року Кабінет Міністрів України ухваливhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/960-2020-%D1%80#Text

Номер слайду 3

Документ “Концепція розвитку STEM-освіти” висвітлює: Проблеми, які потребують розв’язання. Мета і строки реалізації КонцепціїШляхи і способи розв’язання проблем. Прогноз впливу на ключові інтереси заінтересованих сторін. Очікувані результати. Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів

Номер слайду 4

https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/Rozpodil-uchasnykiv-yaki-podolaly-porig-iz-fizyky_2020.pdf

Номер слайду 5

ЗНО 2020: розподіл балів від кількості учнів, що їх отримали. Бали. Кількість учнів. Загальна кількість учасників 20521:200 балів –64 людини;100 балів – 696 людини;52% - від 100 до 135 балів.

Номер слайду 6

Реалізація STEM-освіти іде через:

Номер слайду 7

STEM — акронім слів Science, Technology, Engineering, Mathematics (природничі науки, технологія, інжинірінг, математика). : {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Природничі науки:астрономія, фізика, хімія, біологія, науки про Землю, медицина. Технології:предметно-перетворювальна діяльність, світ професій,інформаційно-комунікаційні технології, експериментуванняІнжиніринг:проектування, наочне моделювання, конструювання. Математика: кількісні відношення, просторові форми, логіка

Номер слайду 8

Science наука. Technology ТЕХНОЛОГІЇ Reading + Writing читання + письмо. Engineering ІНЖЕНЕРІЯ Arts МИСТЕЦТВО Mathematics математика . З огляду на визначення напрямів освіти можна зробити висновок: − STREAM — дозволяє залучити учнів молодших класів; − STEAM — найбільш сприятливе для реалізації в середній та старшій школі; − STEM — напрямок профільної та вищої освіти. STEM STEAM STREAM

Номер слайду 9

Згідно з  даними дослідження Change the education, що проходило в США. Конкуренція в галузі STEAM-вакансій (програмісти, біологи, інженери, фізики) становить 1,7 людини на посаду, в інших сферах же 4,1 людини на вакансію. Реально захищеним у соціальному відношенні може бути тільки високо освічена людина, здатна гнучко перебудовувати напрям і зміст своєї діяльності відповідно до соціального замовлення.

Номер слайду 10

Впровадження

Номер слайду 11

STEM-НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ УРОКУ

Номер слайду 12

Приклад однієї зі стратегій: STEM натхнення. Протягом року учням організують зустрічі (інтервью) з різноманітними фахівцями, що використовують навички STEM у своїй кар’єрі та повсякденному житті. Можна залучати фахівців як з України. Для організації інтерв'ю з фахівцями с закордону, допоможе сайт https://www.nepris.com/home/v4

Номер слайду 13

Інформаційні ресурси щодо впровадження STEM- освітиhttps://imzo.gov.ua/stem-osvita/ - Інститут Модернізації Змісту Освіти https://stemua.science/ - віртуальний STEM-центр Малої академії наук України

Номер слайду 14

STEM-освіта в інших країнах світу. США: STEM: Освіта для світового лідерства https://www.ed.gov/stem. Канада 2067 https://canada2067.ca/en/Європейський союз: програма Горизонт 2020 http://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/h2020-section/science-education

Номер слайду 15

Let’s talk sciencehttp://letstalkscience.ca/ Зібрано багато ресурсів для різного віку дітей. Запропоновані розробки, можна запроваджувати на уроці, розроблені від А до Я, з використанням простого обладнання.

Номер слайду 16

Scientix http://scientix.eu/

Номер слайду 17

На платформі можна знайти методичні вказівки як приєднатись та використовувати Портал Go-Lab http://www.golabz.eu

Номер слайду 18

https://www.sciencebuddies.org/Професійні наукові ресурси для дому та школи

Номер слайду 19

Номер слайду 20

PHET: інтерактивні симуляції https://phet.colorado.edu/Призначення: Лабораторні роботи й моделювання з фізики, хімії, біології, математики. Найкраще працює на планшетах та інтерактивній дошці. Переваги сервісу: Великий вибір готових ігор та вправ. Можливість ознайомитися із ґрунтовною теоретичною базою, яка допоможе найефективніше використовувати функціонал сервісу. Можливість випробувати теорію на практиці.

Номер слайду 21

https://www.ptable.com/?lang=uk  – Ptable корисний та простий у застосуванні інтернет-ресурс, який перетворює традиційну таблицю Менделєєва на інтерактивний механізм.

Номер слайду 22

https://www.solarsystemscope.com/Solar System Scope – повноцінна модель Сонячної системи

Номер слайду 23

https://www.leoleo.space/post/astronomy-and-astronautics-ua

Номер слайду 24

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
11 листопада 2022
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку