STEM у початковій школі.

Про матеріал
Презентація містить фото прооведення дослідів з теми "Вода" у НУШ, які можна використати як для уроків з предмета "Я досліджую світ", так і для позакласної дослідницької роботи з учнями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

School STEMBorcelle. School

Номер слайду 2

Borcelle. School Педагоги всього світу шукають нові та ефективні методи та технології для формування компетенцій, необхідних сучасному підростаючому поколінню – компетенцій XXI ст. Однією з таких технологій наприкінці XX ст. виступила STEM-освіта.

Номер слайду 3

Borcelle. School01 STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — підхід до організації процесу навчання, який поєднує науку, технологію, інженерію та математику. Відповідно до нього, базою для набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ. Вона дозволяє легко освоїти знання з урахуванням практики, роботи з технологіями та глибокого розуміння природних процесів, ознайомлюючись з ними на практиці.0203 У школах, де використовується STEM-підхід, навчальний процес та вирішення практичних завдань знаходяться в центрі, а вчитель виступає не стільки лектором, скільки модератором навчального процесу. Мета вчителя у STEM-освіті для молодшої школи – продемонструвати та максимально просто пояснити зв'язки між процесами, а також – сприяти самостійності у навчанні.

Номер слайду 4

Borcelle. School0102 Ключові особливості STEM-освіти. Практичність. Учні під час уроків вирішують конкретні практичні завдання, а не вивчають суху теорію. Такий підхід до навчання не тільки викликає інтерес у дитини до навчання, а й сприяє кращому запам'ятовуванню отриманої інформації. Наочний дослідницький підхід. Застосовуючи отримані знання на практиці в лабораторних або польових умовах, школярі можуть самостійно спостерігати, яким чином виникають та протікають ті чи інші процеси.

Номер слайду 5

Borcelle. SchoolІнженерія. На уроках діти вивчають основи інженерії та навчаються розуміти природні причинно-наслідкові зв'язки. Це чудовий час для конструювання простого механізму до транспортування товарів у місто майбутнього, власної будови тощо. Командна робота. Здобуття знань не полягає на просиджуванні за підручником, що, як правило, швидко набридає навіть найусидливішим та старанним учням. Більшою мірою учні експериментують з різними приладами, працюють спільно та розподіляють завдання між собою у команді. Так навички стають у нагоді у дорослому житті та допомагають з дитинства розвивати організаційні здібності.

Номер слайду 6

Borcelle. School Візуалізація. Щоб учні могли краще запам'ятовувати ключові поняття, можна використовувати засоби візуалізації: плакати, вайтборди, фліпчарти тощо. Це дозволяє школярам не тільки відобразити ідеї та пропозиції, а й виробити важливу менеджерську навичку структурування завдань для командної роботи.0102 Гнучкість аудиторій. Розставляти парти по рядах не потрібно. Їх необхідно розміщувати виходячи з особливостей завдань, які ставляться перед учнями під час уроків.0304

Номер слайду 7

Borcelle. School Переваги STEM-освіти. STEM-школи мають сформувати особливий стиль мислення у дитини. Такий підхід до навчання сприяє тому, щоб він був послідовним у своїх діях й водночас не боявся бути відкритим до альтернативних варіантів. На уроках роль вчителя зведена до мінімуму, учні самостійно шукають шляхи вирішення завдання. Це тренує самостійність дитини, у разі командної роботи – учні вчаться розділяти завдання між собою, обирати найоптимальніший спосіб вирішення практичного завдання. Метод спроб та помилок сприяє навчанню проведення аналізу отриманої інформації, а також аргументування власної точки зору. Стара шкільна програма також характеризується таким недоліком, як залишення у головах учнів розрізнених уривків інформації з різних галузей знань, які не структуровані та не взаємопов'язані один з одним. STEM створює логічні ланцюжки в головах у дітей та сприяє тому, щоб діти дивилися на світ глобально. Одне з основних завдань STEM-освіти – розвиток у школярів системного мислення. Саме тому серед STEM-вправ часто можна знайти мультидисциплінарні вправи. Поєднуючи різні науки та погляди на реальність, STEM-освіта вчить дітей жити у світі, який стрімко розвивається; легко та швидко адаптуватися до нових технологій та трендів.

Номер слайду 8

ВОДА-ЧАРІВНИЦЯBorcelle. School

Номер слайду 9

Borcelle. School КІЛЬКІСТЬ ВОДИ НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ

Номер слайду 10

Borcelle. School. ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ

Номер слайду 11

ФОРМА ВОДИ

Номер слайду 12

ЧИ ПОТРІБНА ВОДА ?

Номер слайду 13

“РІЗНОКОЛЬОРОВІ “ НАРЦИСИ

Номер слайду 14

ЩО ЛЕГШЕ ЛІД ЧИ ВОДА?АЙСБЕРГИ

Номер слайду 15

ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ВЕСЕЛКА?

Номер слайду 16

ЯКА КРАПЛЯ БІЛЬША?

Номер слайду 17

ЯК ВОДА СТАЄ СТАЄ ПАРОЮ У ПРИРОДІ?

Номер слайду 18

КОЛИ КРАЩЕ СКРЕСАЄ ЛІД?

Номер слайду 19

ВЛАСТИВОСТІ СОЛОНОЇ ВОДИ

Номер слайду 20

ВОДА і ПАПІР

Номер слайду 21

ХМАРИНОЧКИ-ХМАРИНКИ

Номер слайду 22

МАТЕМАТИКА. ЛІТР. БАНКИ.

Номер слайду 23

ЕКСПЕРЕМЕНТУЄМО САМОСТІЙНО

Номер слайду 24

ЕКСПЕРЕМЕНТУЄМО САМОСТІЙНО

Номер слайду 25

ЕКСПЕРЕМЕНТУЄМО САМОСТІЙНО

Номер слайду 26

ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ

Номер слайду 27

ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ

Номер слайду 28

ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ

Номер слайду 29

ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ

Номер слайду 30

Дякую за увагу!

Номер слайду 31

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
26 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку