Календарно-тематичне планування І семестр "Я досліджую світ" за підручником І. Андрусенко на 3 клас
Календарне планування з Я досліджую світ
3 клас НУШ І семестр
( Ірина Андрусенко )
№ |
Зміст уроку |
Дом завд. |
дата |
1. |
І семестр Я люблю свою країну
Наша Батьківщина – Україна.
|
4 -5 |
|
2. |
Державні символи України.
|
5 -7 |
|
3. |
Народні символи України
|
7 - 8 |
|
|
Суспільство і спільноти
|
|
|
4. |
Різноманітність спільнот
|
9 - 11 |
|
5. |
Шкільна спільнота
|
12 |
|
6. |
Моя родина
|
13 - 14 |
|
|
Спільний дім для всіх людей
|
|
|
7. |
Україна – європейська держава
|
15-16 |
|
8. |
Україна на карті світу
|
16 -17 |
|
9. |
За В. Сухомлинським «Без Батьківщини життя – не життя»
|
17-18 |
|
|
Досліджую тіла та речовини в природі
|
|
|
10. |
Різноманітність тіл неживої та живої природи
|
19-20 |
|
11. |
Дослідження різноманітності тіл неживої та живої природи у довкіллі.
|
20-21 |
|
12. |
Речовини та матеріали. Використання їх людиною
|
22-23 |
|
13. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 1 «Я люблю свою країну. Досліджую тіла та речовини в природі»
|
|
|
|
Вода в природі
|
|
|
14. |
Стан води |
24-25
|
|
15. |
Дослідження води |
25-26
|
|
16. |
За Т. Морозюк «Про річку» (казка) |
26-28
|
|
|
Досліджую повітря
|
|
|
17. |
Повітря навколо нас
|
26-31 |
|
18. |
Вітер – це рух повітря
|
31-33 |
|
19. |
Використання людиною енергії повітря
|
33-34 |
|
20. |
Що треба робити, щоб зберегти чисте повітря?
|
34-36 |
|
|
Скарби, які заховані в надрах землі
|
|
|
21. |
Досліджую гірські породи. Корисні копалини.
|
37 |
|
22. |
Екскурсія рідним краєм
|
38 |
|
23. |
Корисні копалини |
38-40
|
|
24. |
Як утворювалися корисні копалини
|
41-43 |
|
25. |
Як утворюється грунт
|
43-44 |
|
26. |
Дослідження складу грунту
|
44-46 |
|
27. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 2 «Скарби, які заховані в надрах землі»
|
|
|
|
Про техніку і технології
|
|
|
28. |
Винаходи людства |
47-48
|
|
29. |
Вплив винаходів людства на життєдіяльність людини
|
48-50 |
|
30. |
Презентація проекту «славетні українці»
|
|
|
|
Організми – тіла живої природи |
|
|
31 |
Організми, які тебе оточують
|
53-54 |
|
|
Різноманітність рослин у природі
|
|
|
32. |
Водорості
|
55 |
|
33. |
Мохи
|
55 |
|
34. |
Папороті
|
56-57 |
|
35. |
Хвойні рослини
|
57-58 |
|
36. |
Квіткові рослини
|
58-59 |
|
|
Виріс гриб в траві густій…
|
|
|
37. |
Значення грибів
|
60-61 |
|
38. |
Їстивні й отруйні гриби
|
61 |
|
|
Різноманітність тварин у природі
|
|
|
39. |
Звірі
|
62 |
|
40. |
Птахи
|
63-64 |
|
41. |
Риби
|
|
|
42. |
Комахи
|
65-67 |
|
43. |
За Ю. Ярмишем «Білченя та метелик»
|
67 |
|
44. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 3 «Різноманітність рослин і тварин у природі»
|
|
|
45. |
Сторінка моїх досягнень. Я вже знаю та вмію!
|
68 |
|
46. |
Сторінка моїх досягнень. Я вже знаю та вмію!
|
69 |
|
47. |
Резервний урок
|
|
|
48. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр
|
|
|