STEM-урок "Досліджуємо рідний край. Волонтер- промінчик сонця""

Про матеріал
Метою STEM-проєкту є дослідницька робота здобувачів, яка дає можливість формувати ціннісні орієнтири та утвердження патріротчної свідомості.
Перегляд файлу

         

            STEM – проєкт

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», «Української мови», «Образотворчого мистецтва» на платформі КМ.

«Досліджуємо рідний край.

Формування ціннісних орієнтирів патріотичної свідомості. ВОЛОНТЕР – промінчик сонця».            2 клас

 

                                         Підготувала і провела

                                         старший вчитель

                                         Шосткинської спеціалізованої школи І ст. №13

                                         Антоніна Денисенко

Очікувані результати:

 -ознайомлення здобувачів освіти з поняттям «волонтер» ( Я досліджую світ);

-самостійне здобування знань та презентація своєї роботи;

-створення малюнків – пазлів;

- робота з картками;

 

 

Форми роботи: робота в парах, колективна

 

Інновації: STEM – технологія, технологія розвитку  КМ

 

Обладнання: Тлумачний словник, науковий матеріал, кольорові олівці, картки, презентація

 

Регламент уроку : 1. Вступна частина ( до 5 хв)

                                   2. Основна частина (до 30 хв)

                                   3. Рефлексія (до 5 хв)

 

                                 Хід уроку

 

І.Організація пізнавальної діяльності здобувачів.

                                    Вступна частина

  1. Прийом обговорення у загальному колі.

-Діти, послухайте вірш Н.Карпенко і подумайте, яка головна думка розкривається в змісті почутого ?

 

                Мій дім – це мій край на ім’я Україна

 

В мурахи – мурашник, у сонечка – небо,

У крапельки – хмара, у білки – дупло.

Нора чи гніздечко… Та кожному треба,

Щоб в рідній домівці затишно було.

Усі в цьому світі тримаються хати,

В якій народився, де гріє любов,

Що щедро посіяли батько і мати,

Де квітне стежина, якою пішов.

Мій дім – моя міць, оберіг і родина,

Мені наймиліша моя сторона.

Мій дім – це мій край на ім’я Україна,

Вона в моїм серці назавше одна.

 

( відповіді дітей)

 

2.Повідомлення теми

-Любі діти, чого ви очікуєте від сьогоднішньої нашої роботи?

 

( відповіді дітей)

-Але спочатку, давайте дізнаємося, як ми всі налаштовані на роботу на уроці.

              Вправа КМ    «Створюємо настрій»

1.Я прийшов/прийшла сьогодні на урок, щоб ………..

2.Мені на уроці потрібно бути яким? ……………………

3.Зі мною поруч  хто? ………………………………………………

4.Вони мене що? …………………………………………………….

5.Мені це як?  ………………………………………………………….

6.Сьогодні я готовий/готова до чого?  ……………………

7.Я із задоволенням хочу почути думки кого?  ……

8.Я теж постійно вчуся висловлювати що? …………..

 

Отже, сьогодні ми продовжуємо досліджувати свій рідний край, де ми з вами живемо у цей нелегкий час, про людей,  які нас оточують і про ту роботу, яку здійснюють вони щодня – про ВОЛОНТЕРІВ.

                            ІІ.     Основна частина

1.Робота з картками. Вправа «Асоціативний кущ»

 ВОЛОНТЕР – це  ………………………………………

                           (відповідь дітей)

2.Робота зі словником.

Отже, ВОЛОНТЕР- це людина з широкою душею, повною доброти і чуйності. Робота волонтера гідна і безкорислива.

 

3.Презентація. «Волонтер-промінчик сонця»

 

 

 

В Україні існує давня традиція суспільної праці, взаємодопомоги, піклування про ближнього. Осіб, які працювали у цій сфері, називали громадськими діячами, доброчинцями, добровольцями. А з кінця ХХ століття – ВОЛОНТЕРАМИ.

Девізом всіх волонтерів є усього три слова:

                          Зрозуміти!

                          Допомогти!

                          Підтримати!

Як сьогодні в житті важливо

Доброту понести у світ.

І з людьми тоді стане диво,

Бо відчують любові цвіт!

Доброту несімо, мов сонце,

І ділімося нею весь час.

Бо ж  колись і у ваше віконце

Вона вернеться саме до вас!

 

-Діти, а що ви можете зробити для інших людей?

-Як ви можете підтримати тих, кому зараз тяжко і хто потребує нашої допомоги?

                                            (відповіді дітей)

4. Творча лабораторія.

Здобувачі висловлюють свої думки, готують творчі роботи для наших найдорожчих захисників, щоб  своїми малюнками підтримати і побажати повернення до своїх дітей у свої сім’ї з ПЕРЕМОГОЮ!

(Роботи-свитки передаються до волонтерського центру )

 

5. Закріплення. Гра «Пригадаємо і візьмемо собі на замітку»

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

  1. Вправа «Дайте відповідь»

1.Хто такий волонтер?

2.Чи кожен може стати волонтером?

3. Які людські якості потрібні, щоб стати волонтером?

4.Чи легко бути волонтером?

5.Що я особисто можу зробити?

6.Чи приносить мені радість, коли я допомагаю іншим?

 

2.Обговорення у колі досягнення очікуваних результатів.

 

Учні-волонтери- це справжній приклад доброти, людяності і безкорисливості. Спасибі вам і вашим батькам за добрі справи.

Як добре, що у світі ВОЛОНТЕР- це той, хто у душі байдужість стер!

docx
Додано
2 січня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку