Управління освіти Шосткинської міської ради
Шосткинський центр професійного розвитку педагагічних працівників
Конспект інтегрованого уроку
з навчальних предметів «Я досліджую світ», українська мова, образотворчого та музичного мистецтва, фізична культура в
рамках шкільного STEM-проекту
«Ідеї. Винаходи. Відкриття»
М’яч
1 клас
Осипенко Людмила Іванівна
учитель початкових класів,
учитель вищої категорії, учитель-методист
«Шосткинська початкова школа «Паросток»
Шосткинської міської ради
Сумської області»
м. Шостка – 2024
Тема уроку: «Ідеї. Винаходи. Відкриття». М’яч
Очікувані результати: ознайомити з історієї виникнення м’яча, його
різновидностями і призначенням; вчити досліджувати
предмети і явища; сприймати на слух і розуміти віршовані
твори; працювати з пластиліном, оцінювати свою роботу;
узагальнювати вивчений матеріал; виявляти старанність у
співі, відтворювати за зразком запропоновані музичні
твори
Тип уроку: інтегрований.
Форма роботи : в парах, колективна.
Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.
Обладнання: загадки про м’яч, вірш Сашка Дерманського «М’яч»;
фільм «ІСТОРІЯ М'ЯЧА НУШ»
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DNN5b9TezI0
Руханка з мячем | Розминка з мячем | Фітнес
https://www.youtube.com/watch?v=aKH_ow-Zh5E
пісня «М'ячик» муз Анни Олєйнікової, сл Олени Кудряшової
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=SV7JPQRDiLI
пластилін, дощечка, стеки, волога серветка; м’ячі: волейбольний,
баскетбольний, футбольгий, тенісний, регбі; цеглинки лего
Регламент уроку: вступна частина – 4 хв;
основна частина – 27 хв;
заключна частина – 4хв.
Хід уроку
Як не бий, він не заплаче,
тільки сам завзято скаче.
***
Круглий, гарний і легенький,
Високо літає.
Йому діти дуже раді,
Бо ним кожен грає.
***
Б’ють мене старі й малі,
І в повітрі, й на землі.
Та від цього не вмираю.
Тільки весело стрибаю.
***
Плига, плига цілий день,
Через лаву, через пень,
Через кущ і через квіти.
Що за іграшка це, діти?
***
Він лежати зовсім не хоче.
Якщо кинути, він підскочить.
Ледве вдариш, відразу навскач,
Ну, звичайно — це… (М’яч)
***
Сам без ніг, малий, пузатий,
А такий скакун завзятий!
Тільки вдариш добре в бік –
Як одразу в танець – скік!
За ці скоки його люблять
І ногами часто луплять.
А йому – мов так і треба:
Підлітає аж до неба.
- Чи любите ви гратися з м’ячем?
- В які ігри можна грати м’ячем?
- Чи любили грати м’ячем ваші мами і тата, бабусі і дідусі?
- Що ви знаєте про м’яч?
«М’яч»
Що за диво – дивне – м’яч?
Лиш торкнись його, він – вскач!
Є великий, є малий, гумовий і шкіряний….
Без м’яча, як не крути, ні туди і ні сюди.
Цей стрибун, всі знають люди,
Головний герой повсюди:
У футболі, в баскетболі,
У простім чи водним полі,
В гольфі чи то у бейсболі,
У пінг – понзі чи крикеті…
На траві чи на паркеті,
На воді і на столі,
У повітрі, на землі,
Навіть на льоду в хокей
Грають ним. Ти знав таке?
Що за диво – дивне – м’яч?
Лиш торкни його, він – вскач.
- Що цікавого ви дізналися про м’яч?
- Що називає автор дивом-дивним? Чому?
- Де м’яч головний?
- А чи знаєте історію виникнення м’яча?
II. Основна частина
1. Повідомлення теми уроку
- Отже, тема нашого уроку – «Ідеї. Винаходи. Відкриття»
І ми відкриємо для себе багато нового і цікавого про м’яч.
2. Гра з м’ячем «Що я очікую від уроку?»
- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?
3. Перегляд фільму ІСТОРІЯ М'ЯЧА НУШ
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DNN5b9TezI0
4. Руханка з мячем | Розминка з мячем | Фітнес
https://www.youtube.com/watch?v=aKH_ow-Zh5E
6. Творча робота. Ліплення "Мій веселий м'яч дзвінкий"
7. Гра «Крісло автора» Розкажи про свій м’яч
- Як з’явився у тебе м’яч?
- В які ігри ти найбільше любиш грати з м’ячем?
III. Заключна частина
1. Виставка дитячих робіт
2. Виконання пісні «М'ячик» муз А. Олєйнікової, сл О. Кудряшової
-https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=SV7JPQRDiLI
- Чи справдилися ваші очікування від сьогоднішнього уроку?
- У вас на парті лежать цеглинки лего. Візьміть їх і використайте їх у своїх відповідях: якщо так – покажіть зелену цеглинку, якщо – не зовсім – жовту, а якщо ні –червону.
- Чи сподобався наш урок?
- Що нового для вас було на уроці?