STEM-урок "Ідеї.Винаходи. Відкриття. М'яч"

Про матеріал
STEM-урок «Ідеї. Винаходи. Відкриття. М’яч» представляє собою конспект інтегрованого уроку для 1 класу з навчальних предметів «Я досліджую світ», українська мова, образотворчого та музичного мистецтва, фізична культура в рамках шкільного STEM-проекту на основі критичного мислення. Він знайомить з історієї виникнення м’яча, його різновидностями і призначенням; вчить досліджувати предмети і явища; сприймати на слух і розуміти віршовані твори; працювати з пластиліном, оцінювати свою роботу; узагальнювати вивчений матеріал; виявляти старанність у співі, відтворювати за зразком запропоновані музичні твори.
Перегляд файлу

                     Управління освіти Шосткинської міської ради

Шосткинський центр професійного розвитку педагагічних працівників

 

 

 

 

 

 

                       Конспект інтегрованого уроку

з навчальних предметів  «Я досліджую світ», українська мова, образотворчого та музичного мистецтва, фізична культура в

                  рамках шкільного STEM-проекту 

         «Ідеї. Винаходи. Відкриття»

                        М’яч

                                                  1 клас

 

 

                                                                                                                                                                            

                                                                                       Осипенко Людмила Іванівна

                                                                                         учитель  початкових класів,    

                                                              учитель вищої категорії,  учитель-методист

                                                            «Шосткинська початкова школа «Паросток»

                                                                                          Шосткинської міської ради

                                                                                                         Сумської області»

 

 

 

                                             м. Шостка – 2024

Тема уроку: «Ідеї. Винаходи. Відкриття». М’яч

Очікувані результати: ознайомити з історієї виникнення м’яча, його  

                                    різновидностями  і призначенням; вчити досліджувати

                                    предмети і явища; сприймати на слух і розуміти віршовані

                                    твори; працювати з пластиліном, оцінювати свою роботу; 

                                    узагальнювати вивчений матеріал; виявляти старанність у

                                    співі, відтворювати за зразком запропоновані музичні

                                     твори

 

                                     

Тип уроку: інтегрований.

Форма роботи : в парах, колективна.

Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.

Обладнання: загадки про м’яч, вірш Сашка Дерманського «М’яч»;

                         фільм «ІСТОРІЯ М'ЯЧА НУШ»

                         https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DNN5b9TezI0

                         Руханка з мячем | Розминка з мячем | Фітнес

                         https://www.youtube.com/watch?v=aKH_ow-Zh5E

                         пісня  «М'ячик» муз Анни Олєйнікової, сл Олени Кудряшової

                         https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=SV7JPQRDiLI

                         пластилін, дощечка, стеки, волога серветка; м’ячі: волейбольний,

                         баскетбольний, футбольгий, тенісний, регбі;  цеглинки лего

                     

Регламент уроку: вступна частина – 4 хв;

                               основна частина – 27 хв;

                               заключна частина – 4хв.

 

 

 

 

 

 

                                               

 

                                                            Хід уроку

  1. Організація пізнавальної діяльності учнів. Вступна частина.
  1. C:\Users\User\OneDrive\м'яч.jpgРобота із загадками

 


Як не бий, він не заплаче,

тільки сам завзято скаче.

***

Мяч для детей купить на OZON по низкой цене (295379823)Круглий, гарний і легенький,

Високо літає.

Йому діти дуже раді,        

Бо ним кожен грає.               

Мяч детский резиновый диаметр 15 см., для игры дома и на улице купить на  OZON по низкой цене (1601758593)***

Б’ють мене старі й малі,

І в повітрі, й на землі.

Та від цього не вмираю.

Мяч для детей купить на OZON по низкой цене (763271611)Тільки весело стрибаю.

***

Плига, плига цілий день,

Через лаву, через пень,

Через кущ і через квіти.

 

Що за іграшка це, діти?

***

Він лежати зовсім не хоче.

Якщо кинути, він підскочить.

Ледве вдариш, відразу навскач,

Ну, звичайно — це… (М’яч)

***

Сам без ніг, малий, пузатий,

А такий скакун завзятий!

Тільки вдариш добре в бік –

Як одразу в танець – скік!

За ці скоки його люблять

І ногами часто луплять.

А йому – мов так і треба: 

Підлітає аж до неба.

 


  1. C:\Users\User\OneDrive\гра мікрофон.JPGІнтерактивна гра  «Мікорофон»                                                                      

- Чи любите ви гратися з м’ячем?   

- В які ігри можна грати м’ячем?

- Чи любили грати м’ячем ваші мами і тата, бабусі і дідусі?

- Що ви знаєте про м’яч?

 

  1. Слухання та обговорення вірша Сашка Дерманського

                                                         «М’яч»


Що за диво – дивне – м’яч?

Лиш торкнись його, він – вскач!

Є великий, є малий, гумовий і шкіряний….

Без м’яча, як не крути, ні туди і ні сюди.

Цей стрибун, всі знають люди,

Головний герой повсюди:

      У футболі, в баскетболі,

      У простім чи водним полі,

      В гольфі чи то у бейсболі,

      У пінг – понзі чи крикеті…

      На траві чи на паркеті,

      На воді і на столі,

      У повітрі, на землі,

      Навіть на льоду в хокей

      Грають ним. Ти знав таке?

      Що за диво – дивне – м’яч?

   Лиш торкни його, він – вскач.


          - Що цікавого ви дізналися про м’яч?

- Що називає автор дивом-дивним? Чому?

- Де м’яч головний?

- А чи знаєте історію виникнення м’яча?

 

II. Основна частина

 

1. Повідомлення теми уроку

- Отже, тема нашого уроку – «Ідеї. Винаходи. Відкриття»

           І ми відкриємо для себе багато нового і цікавого про м’яч.

Мяч для художественной гимнастики 15, 16, 17 и 18,5 см Chacott (Чакот),  Пасторелли (Pastorelli) — купить в Украине интернет-магазине

2. Гра з м’ячем «Що я очікую від уроку?»

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

 

3. Перегляд фільму ІСТОРІЯ М'ЯЧА НУШ

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DNN5b9TezI0

  •          Що цікавого дізналися про м’яч?
  •          З чого робили м’ячі?
  •           

4. Руханка з мячем | Розминка з мячем | Фітнес

https://www.youtube.com/watch?v=aKH_ow-Zh5E

 

  1. Досліджуємо м’яч

 

C:\Users\User\OneDrive\мячі.jpg

 

  •          Які є м’ячі за розміром? За кольором? За формою?
  •          З чого виготовляють м’яч?

 

         6. Творча робота.  Ліплення "Мій веселий м'яч дзвінкий"

C:\Users\User\OneDrive\крісло автора.jfif7. Гра «Крісло автора» Розкажи про свій м’яч  

 - Як з’явився у тебе м’яч?

- В які ігри ти найбільше любиш грати з м’ячем?

 

III.  Заключна частина

 

1. Виставка дитячих робіт

2. Виконання пісні  «М'ячик» муз А. Олєйнікової, сл О. Кудряшової

-https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=SV7JPQRDiLI

 

  1. Обговорення у колі досягнень очікуваних результатів

 

C:\Users\User\OneDrive\цеглинки лего 1.jpg

 

- Чи справдилися ваші очікування від сьогоднішнього уроку?

- У вас на парті лежать цеглинки лего. Візьміть їх і використайте їх у своїх відповідях: якщо так – покажіть зелену цеглинку, якщо – не зовсім – жовту, а якщо ні –червону.

- Чи сподобався наш урок?

- Що нового для вас було на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку