STEM-урок Михайлівська цілина

Про матеріал

STEM спрямований на поглиблення знань про красу та різноманіття в природі рідного краю. формування дбайливого ставлення до довкілля та всіх його мешканців.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект stem-уроку

«Михайлівська цілина»

 

 

 

            

 

 

 

 

 

Тема. Михайлівська цілина.

Очікувані результати:

Учень/учениця:

     Примножити знання про рідний край;

     сформують уявлення про природний заповідник;

     розвиватимуть почуття любові до Батьківщини, рідного краю;

     отримати навички роботи в групі;

     формувати уміння презентувати та захищати зміст проєкту;

     навчатимуться оцінювати результати  власної проєктної діяльності та  діяльності однокласників;

     формувати навички тайм-менеджменту;

 

Форми роботи:  віртуальна екскурсія, перегляд ілюстрацій рідкісних рослин, які знаходяться під охороною природного заповідника Михайлівська цілина,   створення малюнків рідкісних рослин які найбільше вразили та запам’ятались.

 

Обладнання: ноутбук, аркуші роздрукованими завданнями для учнів, кольорові олівці, фломастери.

 

 Хід уроку

 

І. Вступна частина. Привітання.

Тема ця хоч не проста, та для вас цікава,

Будуть в ній нові слова, буде і забава.

І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,

Изображение выглядит как кролик, мультфильм, графическая вставка, Кролики и зайцы

Автоматически созданное описаниеМовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.

- Я сьогодні на урок прийшла не сама, а з помічником.  Мій помічник хоче вам  розказати про «казкові» природні простори – його рідний дім.

- Тож, знайомтесь – Зайчик Вуханьчик.

ІІ. Повідомлення теми уроку

-         Тема нашого уроку міцно пов’язана зі словами, які приховані у грі «Розсипанка»

Завдання. Скласти із букв слово ПРИРОДА  та ОХОРОНА.

- Як ви думаєте, чому саме ці слова пов’язані з темою нашого уроку?

- Якими словами ще можна сказати слова ПРИРОДА? ОХОРОНА?

- Сьогодні у нас STEM-урок за шкільним  проєктом " Досліджуємо рідний край. Михайлівська цілина."

 

ІІІ. Основна частина.

-          Зайчик Вуханчик хоче нам розповісти  про свій дім і пропонує переглянути коротеньке відео-мультфільм «Михайлівська цілина»

https://youtu.be/FLnt-5NpbuE?si=4X9Eajvew-RP01Am

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда за переглянутим сюжетом

-         Михайлівська цілина -  одне з семи чудес Сумської області. Століття і тисячоліття до землі не доторкався навіть плуг, саме тому і назва цілина – тобто земля яку не обробляли люди. Там збереглись рідкісні види рослин і тварин. 

-         Хто знає, що означає слово заповідник?

-         Як ви думаєте, для чого створюються заповідники?

-         Де знаходиться заповідник Михайлівська цілина?

-         Які рослини там ростуть?

-         Чи є там тварини?

-         Зараз Зайчик познайомить нас з рослинним та тваринним світом заповідника.

Вправа «Фотоальбом «Мої сусіди серед рослин»

 

Изображение выглядит как растение, цветок, на открытом воздухе, небо

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как цветок, растение, ромашка, Ромашка

Автоматически созданное описание

Изображение выглядит как растение, на открытом воздухе, трава, поле

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как растение, на открытом воздухе, природа, трава

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как на открытом воздухе, растение, трава, Тростник

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как растение, цветок, на открытом воздухе, лепесток

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как цветок, растение, на открытом воздухе, желтый

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как растение, цветок, лепесток, Шафран Томмазини

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как дерево, на открытом воздухе, растение, растительность

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как растение, на открытом воздухе, трава, дерево

Автоматически созданное описание

-         Роздивіться назви рослин. Чи бачили ви такі рослини?

-         Де саме?

-         Як ви думаєте, як виглядає степовий заповідник, коли зацвітуть рослини?

-         Чи гарний степ в таку пору?

 

Вправа «Фотоальбом «Мої сусіди серед тварин»

 

Изображение выглядит как водоплавающая птица, птица, пастушок, трава

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как птица, хищная птица, ястреб, живая природа

Автоматически созданное описание

Изображение выглядит как птица, на открытом воздухе, клюв, ястреб

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как птица, на открытом воздухе, певчие, живая природа

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как на открытом воздухе, трава, млекопитающее, серый

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как млекопитающее, грызун, мышь, крыса

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как млекопитающее, ласка, на открытом воздухе, трава

Автоматически созданное описание Изображение выглядит как млекопитающее, лиса, на открытом воздухе, Рыжая лисица

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как млекопитающее, олень, на открытом воздухе, живая природа

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как млекопитающее, трава, на открытом воздухе, кролик

Автоматически созданное описание

 

-         Яких тварин ви побачили в фотоальбомі?

-         Яка з тварин вас зацікавила? Чим саме?

 

Гра «Можна-не можна»

Діти дають негативну або позитивну відповідь за допомогою червоних і зелених цеглинок Lego відповідно.

     Ми можемо рвати рослинки у заповіднику?

     Ми можемо милуватись природою, фотографувати її?

     Ми можемо викопувати рослини, ламати гілки на деервах та кущах?

     На природі ми можемо галасувати, вмикати гучну музику?

     Якщо ми знайшли гніздечко птаха то його потрібно обов’язково зруйнувати?

     А якщо в гніздечку чи нірці ми побачили маленьких тварин ми їх забираєм додому?

     Якщо ми побачили незнайомі ягідки та гриби то їх потрібно обов’язково скуштувати?

 

Руханка-танок з наашим помічником Зайчиком

https://youtu.be/3sg5oJQmlBY?si=JiXpZYeA1H2u_wPy

Изображение выглядит как Мультфильм, Анимация, графическая вставка, иллюстрация

Автоматически созданное описание

Малюємо рослини, які найбільше вразили та запам’ятались серед тих, що ростуть в заповіднику.

Изображение выглядит как цветок, трава, на открытом воздухе, коллаж

Автоматически созданное описание

-         Давайте подивимось на екран та пригадаємо рослини  з якими ми сьогодні зустрілись.

-         Оберіть одну рослину, яка вам найбільше сподобались. І ми спробуємо її намалювати.

-         Придивіться до кольору її пелюсток.

-         Погляньте, якої форми листя в рослини.

-         Придивіться до стебла.

Презентація робіт учнів

ІV. Заключна частина. Рефлексія.

Рефлексія. Вправа «Світлофор вражень»

 Для вправи потрібні кубики Lego зеленого, жовтого та червоного кольору.

Кожен колір відповідає емоційному стану дитини:

     Зелений – я задоволений, мені все сподобалось;

     Жовтий – все добре, але я думав буде цікавіше;

     Червоний – мені не цікаво, я втомився.

 

docx
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку