STEM урок «Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. Конструювання сніговика»

Про матеріал
- Формувати вміння вимірювати та порівнювати відрізки; - Розвивати логічне мислення; - Знайомство зі способом вимірювання у давнину; - Розширювати кругозір; - Розробка макета сувеніра із паперових смужок; - Конструювання сніговика з паперових смужок.
Перегляд файлу

https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

Інтегрований урок

«Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. Конструювання сніговика»

в рамках шкільного STEM- проєкту «Ідеї. Винаходи. відкриття»

 

1 клас

 

 

                                                                               Похтель Олена Іванівна

                                                                               вчитель початкових класів,

                                                                               вчитель вищої категорії,

старший учитель

                                                                               Шосткинської початкової школи «Паросток»

Шосткинської міської ради

                                                                          Сумської області»

 

                                                                               

 

                                                                          

                                                                          

 

 

 

Тема уроку: STEM-урок «Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. Конструювання сніговика»

Очікувані результати:

  •          Формувати вміння вимірювати та порівнювати відрізки;
  •          Розвивати логічне мислення;
  •          Знайомство зі способом вимірювання у давнину;
  •          Розширювати кругозір;
  •          Розробка макета сувеніра із паперових смужок;
  •          Конструювання сніговика з паперових смужок.

 


https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg 

https://docs.google.com/drawings/d/scFyg0YpvOSpt3H_Wiz-ntQ/image?w=576&h=148&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

 

 

 

I.Організаційний момент.

1.Вітання

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташино!

Доброго ранку, маленькі дубки!

Доброго ранку, добрії люди.

Я вас вітаю, люблю, пізнаю,

Бо живемо

В однім ріднім краю.

2. Вправа «Сонечко побажань»

- У мене в руках Сонечко. (До нього прикріплено жовті стрічки-промінчики.)

Промовте побажання один одному.

II.Повідомлення теми і мети уроку.

  •          Перегляд мультфільму «38 папуг»
  •          Чому героям мультфільму не вдалося виміряти удава?
  •          Чого, на вашу думку, бракувало героям, щоб виміряти довжину удава?

Ш. Дослідницька робота. Ознайомлення зі стародавніми одиницями вимірювання довжини

1. Вимірювання ліктем довжини парти.

2. Вимірювання довжини підручника за допомогою вказівного пальця.

- Чому ми отримали різні значення довжини?

- Так, ми не можемо отримати єдині виміри, бо в кожної людини різна довжина пальця, ліктя.

III.Вивчення нового матеріалу.

  1.    - Удавнину люди використовували для вимірювання довжини ті вимірювальні прилади. Які завжди мали при собі: довжину суглоба, пальця, розмах рук. Однією з найважливіших одиниць довжини був лікоть, тобто відстань від ліктя до кінця середнього пальця. Ліктем купці вимірювали висоту дерева, зрубаного на будівництво будинку. Або тканину. Разом з ліктем використовували й інші одиниці вимірювання довжин: долоню, крок, дюйм, ярд.
  2.    Бесіда. Ознайомлення з лінійкою і сантиметром
  •          Сьогодні в усіх країнах світу використовують загальні одиниці вимірювання довжини: сантиметр, метр, кілометр. Для вимірювання довжини, ширини, висоти в побуті користуються рулеткою. Рулетка має різну довжину. Найчастіше вимірюють будівельники, столяри, меблярі. У школі учні мають лінійки.
  •          Візьміть у руки лінійку. Що ви на ній бачите? Ви вже знаєте, що пряма лінія безкінечна, її не можна виміряти, а накреслити можна лише її частину. Частина прямої лінії, обмежена двома точками, називається відрізком. Відрізки можуть бути різної довжини. Цю довжину можна виміряти, щоб порівняти відрізки.

 

  •             3) Актуалізація опорних знань
  •             -Існує прилад для вимірювання довжини відрізків. Як він називається? Початок відліку позначено цифрою 0. На однаковій відстані на лінійці є позначення – рисочки і цифри.
  •             Відстань між двома сусідніми цифрами дорівнює сантиметру. На лінійці кожного сантиметра позначений рискою, біля якої стоїть цифра. Лінійка відразу дозволяє дізнатися, скільки сантиметрів укладається вздовж вимірюваного предмета. Прикладемо лінійку до смужки, довжину якої ми прагнемо дізнатися, так, щоб риска із цифрою 0 перебувала на початку смужки. Подивимося, біля якої цифри знаходиться другий кінець вимірюваної смужки. Ця цифра покаже, якої довжини смужка, скільки в ній сантиметрів.
  •             - Скільки сантиметрів дорівнює відстань між цифрами на лінійці?
  •             - Скільки сантиметрів між поділками на лінійці: 0 і 3; 0 і 6; 0 і 9; 0 і 10?
  •             4) Практична робота
  •             -  Виміряйте кольорові смужки – відрізки.
  •             - Скільки смужок у вас на парті?
  •             - Чим вони різняться між собою?
  •             - Скільки смуг однакових?
  •             - Якого вони кольору?
  •             - Яка довжина однакових смуг?
  •             - Яка довжина більшої смужки?
  •             - Яка довжина найбільшої смужки?

5) Фізкультхвилинка

 

           6) Розгадування ребуса

Географічні ребуси :: Все для дітей. Дитячі ресурси.

  •          Розгадайте ребус і дізнайтеся, на якому материку живуть герої мультфільму, який ви дивились на початку уроку.
  •          Якої пори вони ніколи не бачили?
  •          Виготовимо для наших друзів подарунок – сувенір, який розкаже про нашу білосніжну зиму. Що це може бути?

Я -істота нежива.

Я – істота снігова.

З кульок я складаюсь,

Діток потішаю. (Сніговик)

        

7) Узагальнення й систематизація знань. Конструювання «Сніговика»

- Як, на вашу думку, чи можливо виготовити сніговика зі смужок? Подумайте та запропонуйте варіант виготовлення сніговика із запропонованих смужок.

8) Інструктаж з БЖД під час практичної роботи

 9) Самостійна робота дітей

10).   Рефлексія. Прийом «Незакінчене речення»

- Сьогодні я дізнався…

-Було цікаво…

- Я відкрив для себе…

-Я зрозумів, що…

-Тепер я знаю…

 

https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 жовтня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку