STEM-урок в 6 класі "Речення зі змінними"

Про матеріал
Матеріал стане в нагоді для вчителів, які працюють в 6 класах.В даній розробці наведені приклади нестадартних задач на засвоєння теми "Речення зі змінними". Такий компетентнісний підхід на уроці підвищує рівень обчислювальних навичок, вносить потрібний емоційний настрій. Корисність таких вправ очевидна не тільки в сенсі розвитку обчислювальних навичок, але і для розвитку прийомів розумової діяльності: зісталення, аналогії, узагальнення, систематизації.
Перегляд файлу

Урок математики у 6 класі з використанням елементів STEM-технологій

 

 

Тема уроку: «Речення зі змінними»

Мета: 

  • Навчальна: показати учням приклади застосування формул в різних галузях; робити підбір матеріалу, обчислення даних задач для її подальшого використання.
  • Розвиваюча: сприяти розвитку в учнів критичного мислення, життєвих компетентностей, формувати вміння правильно і послідовно висловлювати власну думку.
  • Виховна: виховувати потребу до самоосвіти, самоаналізу, розвивати естетичне сприйняття навколишнього середовища.

C:\Users\Юличка\Desktop\1283141_original.jpgГоловним скарбом життя є не землі,

                                                                         що ти їх завоював, не багатства,

                                                   що ти їх маєш у скринях…

                                                            Головним скарбом є здоровя, і,

                                                                         щоб його зберегти,  потрібно багато що

              знати                                                                                  

Авіцена 

 


 


Тип уроку: інтегрований урок.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Вступне слово вчителя. Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу, пропонує працювати під девізом: «Працюємо колективно, думаємо оперативно, сперечаємося доказово, - це для всіх обов’язково»
  • Як оживити цифри і складні формули. Як математика може допомогти оцінити стан свого здоров’я.

У сьогоднішні дні, море різних професій, ставлять вам свої запитання.

 

Увага на екран.

А)

 

 

Діти з’ясовують показник, який показує оцінку працездатності серця і роблять висновки по своїм показникам.

 

Б) Наступне запитання: «А чи знаєте ви, яку кількість годин на добу вам потрібно спати?»

 

Увага на екран. Вам ставить своє запитання медична сестра.

 

 

Діти з’ясовують, яку кількість годин їм потрібно відпочити і роблять висновок по цій задачі.

 

В) До нас звертається за допомогою відділ поліції. Чи зможемо ми їм допомогти?

 

Увага на екран. Своє питання ставить слідчий поліції Богун М.В.

 

 

 

Діти знаходять швидкості і роблять висновки.

 

 

Г) А чи знаєте ви яку кількість вітамінів нам потрібно споживати на добу?

 

 

 

 

 

І на останок – цікаві факти під рубрикою «Здоров’я в цифрах»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія: «Я хочу бути здоровим тому що…»

 

Домашнє завдання:

Скласти свою тарілку здорового харчування.

 

   

docx
Додано
1 березня 2020
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку