12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Урок "Множення раціональних чисел "

Про матеріал
Тема уроку: Множення раціональних чисел Мета: сформувати уявлення учнів про зміст дії множення раціональних чисел та відповідного алгоритму розв’язання завдань; виробити вміння його застосовувати на практиці,удосконалити вміння виконувати множення раціональних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають множення, додавання та віднімання раціональних чисел; виховання самостійності, взаємоповаги, інтересу до математики; розвиток пізнавального інтересу, логічного мислення, культуру математичного мовлення. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Тема уроку: Множення раціональних чисел

Мета: сформувати уявлення учнів про зміст дії множення раціональних

чисел та відповідного алгоритму розв’язання завдань; виробити   вміння його застосовувати на практиці,удосконалити вміння виконувати множення раціональних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають множення, додавання та віднімання раціональних чисел; виховання самостійності, взаємоповаги, інтересу до математики; розвиток пізнавального інтересу, логічного мислення, культуру математичного мовлення.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.

                                                Хід уроку

І. Організація класу (1 хв)

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Два учні біля дошки виконують завдання із домашньої роботи. Інші учні перевіряють в зошиті правильність їх виконання.

ІІІ.. Актуалізація опорних знань

  1. Назвіть компоненти множення
  2. Щоб знайти невідомий множник треба…
  3. Що таке корінь рівняння
  4. Якщо один із множників дорівнює нулю, то…
  5. Від перестановки множників добуток не…

  IV Мотивація навчальної діяльностіСьогодні ми з вами повинні навчитися застосовувати правила множення раціональних чисел до розв’язування задач, рівнянь, обчислення числових виразів.

Історична довідка

Від’ємні числа довгий час проникали в математику. Німецькі релігійні фанатики називали їх «числами від сатани, породженням диявола». А виникли вони в Китаї в І ст.. до н.е. Додатними числами позначали майно, готівку, прибуток. Їм раділи і зображали їх червоним кольором. Від’ємні числа позначали борг, збиток, зображали їх чорним кольором.

Сучасне позначення додатніх і від'ємних чисел знаками «+» і «-» ввів наприкінці XV сторіччя німецький математик Ян Відман.

V. Вивчення нового матеріалу.

Якщо один із множників дорівнює 0, то добуток 0.

VI. Pозв язування вправ.

  1. бота з підручником.
  2. Математичний диктант

                     -5 на -8;

-7 на -9         

- на -4

- 0,4 на 10

-6 на 9

0 на -10,98

-3,5 на 6,7

0,5 на -2

- на -

-345 на -100

3. Заповніть таблицю:

а

-25

-3

-12

0

0,7

-0,4

-2,7

-1,7

в

4

27

-5

-18

-0,05

-2,5

3

-2,4

а*в

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Знайдіть значення виразу:

  1. 18х², якщо х =

4) 4х – 3у, якщо х = , у =

Розв’яжіть рівняння:

3) (х+7,2)(х-8,2) = 0

4) 23,5 = 0

Знайдіть усі натуральні значення х, при яких буде правильною нерівність:

  1. -6х > -36
  2. -5х ≤ -18

Додатнім чи від’ємним є значення виразу?

  1. ab – 9с, якщо a, b, с – від'ємні числа
  2. 10p – mn, якщо p, m, n - від'ємні числа

VІ.  Підсумки уроку

1. Замість … поставте знаки «+» або «-», щоб утворилась правильна рівність:

а) …5*…2=-10                 б) …5*…2=10                       в) (-5)*(-2)=…10

2. Знайдіть помилку:

а) якщо -5*х=-35, то х=-7;                      

б) якщо -7*х=42, то х=-8;

в) якщо 4*х=-3,6, то х= 0,9.

VІІ. Домашнє завдання за підручником.

Список використаних джерел

  1. naurok.com.ua
  2. vseosvita.ua
  3. super.urok-ua.com

 

 

 

 

 

 

  

 

docx
Додав(-ла)
Шульга Аліна
Додано
2 березня 2020
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку