STEM-lesson “Find your roots ”
Тема: Віднайди своє коріння
Мета:
Формування ключових компетентностей:
Здатність спілкуватися іноземними мовами (розвиток здатності до комунікації в усній та письмовій формі на основі знання функцій мови, ресурсів (лексики, граматики) і норм мови, особливостей основних стилів і жанрів мовлення, типів мовної взаємодії; здобувати і опрацьовувати інформацію з різних (друкованих та цифрових, зокрема аудіовізуальних) джерел, критично осмислювати її, використовувати в усній та письмовій комунікації для обстоювання власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей).
Освітня: узагальнити та систематизувати лексичний матеріал за темою “Family members”, повторити поняття «родовід» («family tree») та розширити словниковий запас із зазначеного напрямку, поєднати вживання лексики за темами; систематизувати теоретичний матеріал із вживання минулого та теперішнього часу; закріпити його вживання на практиці; активізувати новий лексичний багаж та граматичний матеріал за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації з метою вирішити соціально значиме питання, активно залучаючи онлайн додатки, сформувати в учнів поняття про фотографію як історичне джерело, з’ясувати, що вивчає наука генеалогія,;.
Розвиваюча: розвивати вміння читати з розумінням; висловлювати власну думку в усній і письмовій формі; критично і системно мислити; розвивати вміння аналізувати й отримувати інформацію зі світлин, складати власне родове генеалогічне дерево; логічно обґрунтовувати позицію; діяти творчо; виявляти ініціативу; приймати рішення; розв’язувати проблемні задачі;вміння використовувати технічні засоби навчання на уроці; співпрацювати з іншими.
Виховна: виховувати почуття духовної єдності поколінь, бажання берегти родину, як часточку великої родини – українського народу, бережливе ставлення до сімейних цінностей, традицій та обрядів.
Тип уроку: STEM урок
Очікувані результати:
Учні:
Обладнання та матеріали: підручник On screen 2 by Virginia Evans and Jenny Dooley, особисті пристрої з виходом в Інтернет, ноутбук ,плазма (проєктор), відео та фото матеріали , роздаткові матеріали для створення генеалогічного дерева роду .
Основні методи навчання: словесні (розповідь, пояснення, бесіда); наочні (ілюстрація, демонстрація, спостереження );практичні («дослідницька лабораторія», виконання вправ (підготовчі, тренувальні, творчі, усні та письмові,графічні).
Міжпредметні зв’язки: історія, географія, математика, інформатика, трудове навчання (мистецтво).
STEM-компетентності, що формуються під час уроку:
Science: ознайомлення з наукою генеалогією та із особливостями будови дерева роду ;формування вмінь аналізувати та розподіляти інформацію в процесі пошукової роботи, знаходити дані про походження свого прізвища та кількості носіїв його за допомогою інтернет-програм; формування вмінь користування електронними картами.
Engineering: дослідження правил будови генеалогічного дерева та його проєктування та моделювання .
Art: виготовлення дерева роду (об’ємного чи малюнок)
Math: обчислення швидкості руху, шляху та часу.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
1) Greetings/ Привітання
-Good morning, everyone! Glad to see you! How are you today? I hope, you are well.
2)Checking the home task /Перевірка домашнього завдання
Your homework was to remember (recall) family members and asked your parents about your grandparents and great grandparents. Please, look at the blackboard. Do you like these pictures? (Вчитель перевіряє виконання домашнього завдання)
https://wordwall.net/ru/resource/4616321/family-members
3)Емоційне налаштування на урок.
Today is unusual lesson. The topic of the lesson is “Find your family roots”. Today we’ll speak about your families, we’ll remember such words as a mother, a father, a sister, a brother, a grandfather and grandmother and will speak about them. We’ll read and translate the text about the theme " Find your family roots " and we'll do different exercises and tasks,we’ll play games.
II.Oсновна частина
1. Listening to the text /Слухання тексту
Let`s recall our text on page 88-89 and make a table with main information about David, Amak and Amiri, continent and country where they live; traditional dance, clothes and dishes.
2..Watch the video «Find your roots»/Перегляд відео
2..Discussion on the topic / Обговорення
Where does …… (David, Amak and Amiri) live? (Scotland, Canada, New Zealand)
How far is (Scotland, Canada, New Zealand) from Ukraine?
(Take your mobile phones and with the help or the internet find the distance between these countries and Ukraine )
What means of transport do you use to get to …… (Scotland, Canada, New Zealand)?
How much time does it take to get to …… (Scotland, Canada, New Zealand)?
3.Fill in the gaps. Add the information from the text/Заповни пропуски додаючи інформацію з тексту
Hopak video
The haka
Ceilidh dance
The Red River Jig
4. New lexical material /Новий лексичний матеріал
Genealogy (from Ancient Greek γενεαλογία (genealogía) 'the making of a pedigree') is the study of families, family history, and the tracing of their lineages.
Генеалóгія — родознавство, допоміжна історична дисципліна, що вивчає походження та родинні зв'язки осіб, родовід якоїсь людини, історію родів і сімей.
A family tree, also called a genealogy or a pedigree chart, is a chart representing family relationships in a conventional tree structure.
4.Searching task/ Пошукова робота
You know that each family has own surname and now we looking for how many people have the same surname as you.
Take your mobile phones and with the help or the internet find the numbers of people who have the same surname .
Click on the icon GOOGLE. Enter in search bar «Ridni.org» and log in there. To find someone you need just enter the surname in the search bar.
1)How many people have the same surname?
2) How many women ?
3)How many men ?
4) How many people have the same surname as you in Lviv ?
5) How many people have the same name as you?
6) How many people have the same name with you in Lviv ?
5.Make your family tree/ Зробити дерево роду
You collected information about your grandparents and great grandparents. Let`s make our «Family tree».
6. Discussion the family tree/Обговорення дерева роду
7. Discussion the information about Ukraine/Обговорення інформації про Україну
Let`s revice your knowledge about Ukraine.
III.РЕФЛЕКСІЯ
T: So, my dear, it’s time to finish and sup up. Tell me please,
1)Самооцінювання.
What new things have you learnt today?
What was the most interesting at the lesson?
Who was the most active during the lesson?
IV.Hometask
Describe your family tree.
T: So, our lesson is over. Thank you very much and good-bye! Have a nice day!