Зміст: квест з використанням доповненої реальності за винаходами Да Вінчі / конструювання.
Вимоги, обладнання: додатки Da Vinci Machines AR, Google Classroom, Зчитувач QR- та штрих-кодів (чи Viber), натхнення*
Мета: Застосувати знань для створення іграшок, дослідження властивостей конструкцій, розвиток дрібної моторики пальців, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, охайність, зацікавленість у STEM-освіті.
#ідеяSTEM_тиждень_spring2020
1) Назва: #DaVinci's footsteps (квест “Слідами Да Вінчі”)
Вікова категорія: Учні/вихованці середнього віку (5-8 клас)
Учні/вихованці старших класів (9-11 клас)
Методична порада: Квест планую реалізувати у вигляді веб-квесту, через Google Classroom(додатково можна сформувати супроводжуючий сайт) / такий вид діяльності для моїх учнів не є новим, адже в схожих заходах нещодавно брали участь (тільки на Всеукраїнському рівні, з інформатики) , займаються в класних кімнатах на уроках інформатики (кожен клас має окремий курс).
Зміст: квест з використанням доповненої реальності за винаходами Да Вінчі / конструювання.
Вимоги, обладнання: додатки Da Vinci Machines AR, Google Classroom,
Зчитувач QR- та штрих-кодів (чи Viber), натхнення*
Мета: Застосувати знань для створення іграшок, дослідження властивостей конструкцій, розвиток дрібної моторики пальців, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, охайність, зацікавленість у STEM-освіті. Реєстрація учнів: через google forms (термін реєстрації за тиждень), або ж повідомте особисто код класу.
Термін: Кожне завдання 1 день. Всього планується 5 завдань (можна варіювати залежно від вікової категорії, додати складності та продовжити).
( 4 з доповненою реальністю, 5-те з конструюванням).
Завдання розраховані на різну складність:
Перше завдання для ознайомлення, та налагодження роботи. Створюю такі картки у Google малюнки:
Вид “кроків” у класі:
П'яте завдання: потребує власної творчості, виконання та майстрування (свій варіант роботи)
“Катапульта” |
палички від морозива, резинки, пластикові ложки, бусини (дерев’яні, можна вибрати альтернативу) (інстукції за qr-кодом) |
Бонусне* ускладнене завдання:
Контрольза виконанням особисто кожного учня реалізувати у класі легко: повідомлення, перегляд робіт учнів та окремо (Якщо плануєте детальніше ознайомитись з роботою Google Classroom, то раджу курс Антоніни Букач:
1) Google Classroom. Як створити клас та отримати КОД для запрошення |
учасників? https://www.youtube.com/watch?v=C9rN1vJZJkE |
2) Як виставити оцінку в Google Classroom, сформувати відомість з |
оцінками?https://www.youtube.com/watch?v=EcAqv8Udw3M&list=PLkZngqHiX- |
.
Також можу контролювати к-ть завантажень за qr-кодом (скорочення посилань cuttly, формування qr-кодів та аналітика, при реєстрації)
У Google класі можна контролювати термін завдань, здачу та виконання робіт, формувати швидку звітність, адже оцінки вносяться автоматично до спільної таблиці, яку можна завантажити.
Матеріали:
Матеріали з зимової сесії “Web STEM школи” (за 6 лютого) “Страшенно цікавий» STEM. Чи варто боятись?” (досвід, можна завантажити та переглянути посилання на відео активностей, що реалізувати з учнями
(наприклад катапульта)) http://yakistosviti.com.ua/uk/6-liutogo
Інструкції : Як приєднатись до курсу, завантажити додаток (покрокова інструкція опублікована на сайті закладу) https://rakivkazosh.e-schools.info/news/98619
Додаткові матеріали (ще для ідей):
1. Збірник “Короткі експерименти для реалізації STEM напрямків освіти на уроках”/ Лукичова Н.С. - Всеосвіта - (з інструкціями) https://vseosvita.ua/library/korotki-eksperimenti-dla-realizacii-stem-napramkiv-os viti-na-urokah-108429.html
2. Активність “#крутяшки” (STEM/ Інструкція до виготовлення Дзиґи) +бонус qr-код, відео/ Лукичова Н.С. - Всеосвіта- https://vseosvita.ua/library/aktivnist-krutaski-stem-instrukcia-do-vigotovlenna-dzi gi-bonus-qr-kod-video-206491.html
3. План дистанційної роботи вчителя математики та інформатики на період карантину / Лукичова Н.С. - На Урок-
https://naurok.com.ua/plan-roboti-vchitelya-matematiki-ta-informatiki-na-periodkarantinu-154511.html
Використані джерела:
Матеріали з зимової сесії “Web STEM школи” Пахомова Ірина Миколаївна: STEM-освіта і технології доповненої реальності http://yakistosviti.com.ua/uk/6-liutogo