Предмет: Громадянська освіта
Клас: 10
Тема уроку: Стереотипи та упередження. Дискримінація
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: розуміти стереотипи, дискримінація, толерантність; формує переконання в тому, що подолати більшість стереопитів можливо; вміє протистояти проявам дискримінації .
Обладнання уроку: підручник.
Тип уроку: розвиток громадянської компетентності
Перебіг уроку
1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.
2. Актуалізація опорних знань:
Бесіда з класом:
1. Яке значення має соціальна комунікація у суспільстві?
2. Які фактори впливають на місце людини в суспільстві?
3. Чи може людина сама змінити соціальне становище та переміститися з однієї сходинки соціальної драбини на іншу ?
3. Вивчення нового матеріалу:
3.1 Стереотипи.
Стереотип – спрощене, схематичне, часто викривлене уявлення про щось або про когось.
3.2 Інтерактивна вправа «Християни – мусульмани»
Християни:
Мусульмани:
• Мусульмани люблять…
• Ми всі знаємо, що мусульмани…
• Мусульман завжди можна відрізнити за…
• Мусульмани завжди…
• Усі інші вважають, що мусульмани…
4. Рефлексія: Який є вплив на людський соціум?
5. Підсумок уроку.
6. Домашнє завдання:§12, підготувати міні-есе за темою «Вплив стереотипів на людський соціум».