9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Стереотипи та упередження. Дискримінація

Про матеріал
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: розуміти стереотипи, дискримінація, толерантність; формує переконання в тому, що подолати більшість стереопитів можливо; вміє протистояти проявам дискримінації .
Перегляд файлу

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

 

Тема уроку:  Стереотипи та упередження. Дискримінація

 

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.  

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: розуміти стереотипи, дискримінація, толерантність; формує переконання в тому, що подолати більшість стереопитів можливо;  вміє протистояти проявам дискримінації .

Обладнання уроку: підручник. 

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань:

Бесіда з класом:

1. Яке значення має соціальна комунікація у суспільстві?

2. Які фактори впливають на місце людини в суспільстві?

3. Чи може людина сама змінити соціальне становище та переміститися з однієї сходинки соціальної драбини на іншу ?

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1 Стереотипи.

Стереотип – спрощене, схематичне, часто викривлене уявлення про щось або про когось.

3.2 Інтерактивна вправа «Християни – мусульмани»

Християни:

  • Християни люблять…
  • Ми всі знаємо, що християни…
  • Християн завжди можна відрізнити за…
  • Християни завжди…
  • Усі інші вважають, що християни…

Мусульмани:

 Мусульмани люблять…

 Ми всі знаємо, що мусульмани…

 Мусульман завжди можна відрізнити за…

 Мусульмани завжди…

 Усі інші вважають, що мусульмани…

4. Рефлексія:  Який є вплив на людський соціум?

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання:§12, підготувати міні-есе за темою «Вплив стереотипів на людський соціум».

 

 

docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку