Стратегія розвитку дошкільного закладу

Про матеріал
Перспективи розвитку закладу дошкільної освіти, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед колективом в нових економічних і соціокультурних умовах.
Перегляд файлу

                                                              

 

У К Р А Ї Н А

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради

Донецької області

 

                

 

                                 

 

 

 

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

 ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

НВК «ЗОШ-ДНЗ»

на 2021-2026 роки

 

H:\logotip.jpg

 

 

 

Зміст

 

         Вступ

  1. Інформація про заклад дошкільної освіти
  2. Кадрове забезпечення  закладу  дошкільної освіти
  3. Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
  4. Дотримання вимог Базового компонента дошкільної освіти. Організація

освітнього процесу

  1. Організація методичної роботи. Робота методичного кабінету
  2. Інноваційна діяльність у дошкільному закладі здійснювалась за наступними напрямами
  3. Реалізація пріоритетних завдань
  4. Форми організації освітнього процесу
  5. Очікувані результати навчання здобувачів освіти
  6.  Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
  7.  Мета стратегії розвитку закладу
  8.  Основні завдання стратегії  розвитку

13.Визначення іміджу дошкільного закладу

          – Формування іміджу сучасного закладу освіти

          – Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти

          – Система педагогічної діяльності

          – Система управлінської діяльності

          – Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми

   14. Очікувані результати

   15.  Шляхи реалізації стратегії розвитку

          – Формування іміджу сучасного закладу   

  •   Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти
  •   Підвищення рівня професійної компетентності  та майстерності педагогічних працівників
  •   Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО
  •   Модель громадсько-активного  закладу

    16. Етапи реалізації стратегії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

             Стратегія розвитку закладу дошкільної освіти НВК «ЗОШ-ДНЗ»  визначає основні напрями,  пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку  освітньої системи ЗДО. 

       Планування розвитку  освітньої системи до 2026 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу освіти, вирішення стратегічних завдань в нових економічних і соціокультурних умовах. 

           Дошкільна освіта є самостійною системою, обов’язковою складовою освіти в Україні, яка гармонійно поєднує сімейне і суспільне виховання. Як перша ланка освіти, яка спрямовує  розвиток дитини протягом життя, вона має гнучко реагувати на сучасні соціокультурні запити, допомагати дитині реалізувати свій природний потенціал, орієнтуватися на загальнолюдські й національні цінності.

             Збереження самоцінності дошкільного дитинства, забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою передбачає зміцнення авторитету та іміджу закладу, де створені умови для самореалізації кожної особистості.

            Враховуючи основні напрямки та шляхи реалізації Концепції розвитку дошкільної освіти, положення Національної доктрини розвитку освіти, принципи реалізації Стандарту дошкільної освіти,  Концепції Нової української школи увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі дошкільного навчального закладу, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту. 

           Визнання необхідності свідомого управління змінами, їх передбачення, регулювання, пристосування до зміни зовнішніх умов, прискорює процес оновлення діяльності в ЗДО. Тому питання суттєвих змін до деяких підходів до планування діяльності закладу освіти потребує значного корегування. Потребує оновлення навчальної бази закладу, поширення використання інтерактивних форм впливу на педагогічний процес,  організація  освітньо-виховного процесу дітей за методиками та технологіями, які активізують розумову діяльність 

          Найактуальнішого змісту набуває   співпраця усіх учасників  освітньо-виховного процесу.  Заохочення батьків брати активну участь в освітньому процесі, узгодження понять, цінностей педагогічної позиції, досягнення єдності педагогічних впливів на дитину в родині та закладі дошкільної освіти  є основними позиціями на яких необхідно будувати сумісну роботу.  

           Перспектива розвитку  спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості закладу дошкільної освіти, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, наступність дошкільної і шкільної ланки, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників освітнього процесу.

 

 

 

 

  1. Інформація про заклад дошкільної освіти

      Юридична адреса:  85107 Донецька область місто Костянтинівка, телефон: 6-19-56, електронна  пошта konst_nvk@ukr.net, офіційний сайт закладу  http://nvk17.at.ua/blog/  

      Рік заснування: 1964

      Статут затверджено рішенням Костянтинівської міської ради Донецької області  від 02.04.2010  року №5/48-1065  № статуту12691050005000032

      Двоповерхова будівля, розрахована на 75 місць. Загальна площа 5243 кв. метрів.   

        Мова навчання – українська. 

           У 2021/2022 навчальному році буде функціонувати 3 групи. 1 група   для дітей раннього віку, 2 - групи для дітей дошкільного віку.  

           Проектна потужність розрахована на  75 дітей. 

      У своїй діяльності дошкільний заклад керується:

  • Конституцією України
  • Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства»
  • Базовим компонентом дошкільної освіти України що є Стандартом дошкільної освіти
  • Положенням про дошкільний навчальний заклад
  • Наказами Міністерства освіти і науки України
  • Рішеннями  Костянтинівської міської ради
  • Власним Статутом від 02.04.20160р. №5/48-1065 

№ статуту12691050005000032

 

  1. Кадрове забезпечення  закладу  дошкільної освіти

      Завдання щодо задоволення потреб в освітньо-виховній діяльності здійснює педагогічний колектив та обслуговуючий персонал закладу. Всього педагогічних працівників – 9 осіб. 

          Директор:  Загребельна Олена Олександрівна

          Заступник директора з дошкільного виховання: 

          Кавтарадзе Тетяна Анатолівна

  1. Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

Кваліфікаційна категорія

Кількість

%

1

Спеціаліст

   3

 55

2

ІІ категорія

   2

 23

3

І категорія

   4

 22

4

Вища категорія

  

 

5

Педагогічні звання

  

 

6

Науковий ступінь

  

 

 

 

 

 

  1. Дотримання вимог Базового компонента дошкільної освіти. Організація

освітнього процесу

           Заклад дошкільної освіти організовує освітній процес на основі освітньої програми на  навчальний рік, схваленого та затвердженого плану роботи  на навчальний рік та оздоровчий період.

           Освітню програму розроблено на основі Базового компонента дошкільної освіти. В ній зазначено навантаження на здобувачів освіти, орієнтовний розклад організованих занять, програмно-методичне забезпечення. В організації освітнього процесу педагоги керуються комплексною Освітньою програмою «Дитина» для дітей віком від 2 до 7 років та парціальними програмами   «STREAM – освіта, або стежинки у Всесвіт» (№3) формування культури інженерного мислення. В закладі працює два гуртка з підготовки дошкільників до навчання в  школи.   Особливості проведення занять та їх тривалість відповідають вимогам гранично допустимого навчального навантаження на дитину.

 

  1. Організація методичної роботи

     Робота методичного кабінету дошкільного закладу спрямована на забезпечення  якісного методичного супроводу освітньої діяльності педагогічного колективу по реалізації  Базового компонента дошкільної освіти, удосконалення ефективних форм навчання педагогічних кадрів, підвищення їх професійної майстерності через самоосвіту. 

 

  1. Інноваційна діяльність у дошкільному закладі здійснювалась за наступними напрямами:
  • формування у дітей логіко-математичної компетентності в різних сферах життєдіяльності на основі використання новітніх освітніх технологій та  інноваційних методів;
  • формування у дітей звичок та моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку;
  • методичний супровід зростання професійної майстерності педагогічних кадрів з організації освітнього процесу;
  • покращення умов для організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками.

 

  1. Реалізація пріоритетних завдань здійснюється за використанням:

– технології розвитку логічного мислення з допомогою «Логічних блоків» Дьєнеша, Кольорових лічильних паличок Кюізінера;

– інтегрованого курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Н.Гавриш, О.Пометун;

– елементів STREAM –освіти (Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників);

– здоровязбережувальних технологій, елементів хортингу.

 

 

  1. Форми організації освітнього процесу

              Організаційно-освітній процес у ЗДО складається з трьох блоків:

  1.     Спеціально організоване навчання у формі занять (тематичні, комбіновані, комплексні, інтегровані).
  2.     Спільна партнерська діяльність дорослого з дітьми (режимні моменти);
  3.     Гурткова робота.
  4.     Вільна самостійна діяльність самих дітей.

             Данні  форми організації освітнього процесу відкриває можливість для реалізації вікових розвивальних завдань, створює простір гнучкого проектування освітнього процесу з врахуванням дитячих інтересів, забезпечує психологічну підготовку до шкільного  навчання дітей старшого дошкільного віку.

 

  1. Очікувані результати навчання здобувачів освіти

            Моніторинг індивідуального розвитку дає змогу визначити рівень компетентності вихованців відповідно до змісту освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти:

– рухова і здоров’язбережувальна,

 – предметно-практична та технологічна,

– сенсорно-пізнавальна,

– логіко-математична та дослідницька,

– природничо-екологічна та навички, орієнтовані на сталий розвиток,

– ігрова,

– соціально-громадянська,

– мовленнєва,

– художньо-мовленнєва,

– мистецько-творча (художньо-продуктивна, музична, театралізована).

           Очікувані результати навчання здобувачів дошкільної освіти містяться (визначені) в Освітній  програмі «Дитина», за якою  організовано освітній процес у закладі дошкільної освіти (ст..23 Закону України «Про дошкільну освіту»), пріоритетного завдання «Створення SMART- закладу, як безпечного та дружнього до дитини середовища в контексті Нової української школи».

           Періодичність проведення моніторингу – два рази на рік:

  1.     на початку навчального року (вересень-жовтень) – проводиться з метою виявлення рівня розвитку дітей і коригування освітнього процесу по розділах освітньої програми з тими дітьми, які можуть успішно освоювати освітню програму, але потребують індивідуальної роботи;
  2.     у кінці навчального року (квітень-травень) – з метою порівняльного аналізу результатів на початок і кінець року. Можливе додаткове обстеження (в січні) особливостей динаміки розвитку дитини яка потребує індивідуального підходу.

           Інформація, отримана у процесі моніторингу з подальшим її аналізом, є основою для ухвалення управлінських рішень про підвищення ефективності освітнього процесу.  

 

  1.  Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

           Внутрішній контроль якості освітньої діяльності та внутрішній моніторинг якості освіти дають змогу здійснювати систематичний аналіз якості організації освітнього процесу, його ресурсного забезпечення, результатів.

           Процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ВСЗЯО) спрямовані на:

  •       удосконалення планування та організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток компетентності здобувачів освіти;
  •       посилення кадрового потенціалу закладу освіти та формування системи методичної роботи, яка сприяє підвищенню професійної кваліфікації педагогічних працівників;
  •       формування й удосконалення необхідних ресурсів для організації освітнього процесу та підтримки здобувачів освіти;
  •       розвиток інформаційних систем з метою підвищення ефективності управління освітнім процесом;
  •       максимальне усунення ефекту неповноти та неточності інформації про якість освіти, як на етапі планування освітніх результатів, так і на етапі оцінки ефективності освітнього процесу по досягненню відповідної якості освіти.

          Процедура Контролю у закладі визначається логічним та доцільним об’єднанням його видів (тематичний, підсумковий, комплекний, оперативний). Під час планування контролю застосовується технологічний прийом – розробляються циклограми, відповідно до методичних рекомендацій.

           Процедура Моніторингу будується відповідно до визначених у закладі дошкільної освіти напрямів.

           Результати процедур Контролю та Моніторингу оприлюднюються у формі:

  •       аналітичної доповіді на засіданні педагогічної ради;
  •       звіту керівника на  нарадах при директорі;
  •       проблемного аналізу за півріччя та минулий навчальний рік;
  •       аналізу підсумків діяльності ЗДО за навчальний рік та літній період – щорічне самооцінювання – у Плані роботи закладу дошкільної освіти на навчальний рік та літній період.

          План роботи закладу дошкільної освіти на навчальний рік та літній період є програмою реалізації процедур ВСЗЯО.

 

  1.  Мета стратегії розвитку закладу

         Провідною метою є підвищення якості дошкільної освіти, як найважливішого ресурсу, що сприяє максимальному розкриттю потенціалу кожної дитини та її майбутнього у всіх сферах життєдіяльності.  Шляхом залучення бюджетних та позабюджетних коштів створити умови для функціонування розвитку дошкільної освіти, яка забезпечує реалізацію прав громадян на здобуття дошкільної освіти, реалізацію особистісно – орієнтованої моделі, формування життєвої компетентності, базових  компетентностей особистості, розумової, емоційної, соціальної зрілості дошкільника, створення умов для гармонійного розвитку кожної дитини відповідно до її природних задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, удосконалення науково – методичної та функціональної підготовки працівників. 

 

12. Основні завдання стратегії  розвитку

  •       забезпечення максимально сприятливих умов для формування у вихованців ключових компетентностей в освітньо-виховної діяльності; 
  •       створення безпечних умов, забезпечення психолого-педагогічного та медичного супроводу з організації життєдіяльності дошкільників в умовах закладу; 
  •       здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становлення особистості дошкільника, реалізації його інтелектуальних, культурних і творчих можливостей шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, методик, програм та комп’ютерно-орієнтованих технологій; 
  •       підвищення якості та ефективність освітнього процесу шляхом впровадження в практику роботи  інноваційних  та комп’ютерно-орієнтованих технологій;
  •       здійснення інтегрованого підходу до організації змісту та процесу дошкільної освіти який забезпечує формування цілісної реалістичної картини світу дитини, основ світогляду;
  •       удосконалення професійної компетентності педагогів як в умовах дошкільного закладу так і в системі підвищення кваліфікації; 
  •       модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти; 
  •       створення, відповідно до вимог часу, методичного забезпечення закладу;
  •       удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу; 
  •       формування комплексної національно-орієнтованої системи виховання дітей дошкільного віку; 
  •       забезпечення  наступності дошкільної і шкільної ланок в  контексті Нової української школи,  педагогічного співробітництво зі школою з питань адаптації вихованців закладу до умов шкільного навчання;
  •       створення соціально-педагогічного партнерства громади та всіх учасників освітнього процесу.

 

  1.  Визначення іміджу дошкільного закладу

           З метою виконання завдань, визначених прогнозованого розвитку, окреслені  основні напрямки розвитку, що відображені у розділах: 

 

Формування іміджу сучасного закладу освіти:

  •       комфортні та безпечні умови; 
  •       розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище;
  •       створення SMART- закладу, як безпечного та дружнього до дитини середовища в контексті Нової української школи;
  •       підтримання стійкої довіри до якості освітніх послуг;
  •       забезпечення формування інноваційного освітнього простору;
  •       сприяння створенню атмосфери довіри в колективі, підтримки відкритих взаємовідносин, визнання внеску кожного працівника;
  •       відповідальність і повноваження персоналу визначені посадовими інструкціями;
  •       дослідження рейтингу за оцінками керівництва та громадськості.

 

Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти:

   моніторинг;

  • методи контролю;
  • шляхом визначення рівня сформованості компетентностей.

 

 

 

Система педагогічної діяльності:

  •                 кадрове забезпечення закладу освіти; 
  •                 підвищення рівня компетенції;
  •                  педагогічний професіоналізм, педагогічна компетентність розглядаються в контексті безперервної педагогічної освіти й педагогічної діяльності, вимог до педагога і його підготовки.

 

Система управлінської діяльності:

– стратегія і планування в ЗДО, відповідно шкільної стратегії та наступності дошкільної і шкільної ланки. Продовжувати брати участь у   програмі підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»

 

Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми:

– бюджетне фінансування; 

– позабюджетне фінансування: участь у проектах, співпраця з приватними підприємствами; 

– участь у проектах різних рівнів: «Здорова дитина-щаслива родина», «Садочок- простір друній для дитини», Дитячий простір», «Тепло дітям» за підтримкою Британської ради.

 

 

  1.  Очікувані результати:

– раціональне використання інноваційних педагогічних технологій, методик, програм, розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників; 

  підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі; 

– створення SMART- закладу, систематичне включення ІКТ в освітній процес ЗДО; 

– модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти; 

– активна участь громадськості та батьків у формування освітнього простору ЗДО; 

– становлення компетентностей дошкільників в різних видах дитячої діяльності,  формування життєвої компетентності через наскрізні вміння, необхідні для продовження освіти в школі; 

– ціннісне ставлення дошкільників до природи, культури, соціуму, високий рівень морально-духовного розвитку; 

– сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я;

– підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників, зміна якісного складу за освітою та за кваліфікаційними категоріями; 

– взаємодія педагогів дошкільного закладу з батьками як активними учасниками освітнього процесу.

 

 

  1.  Шляхи реалізації стратегії розвитку

Формування іміджу сучасного закладу освіти

Мета: задоволення потреб кожної дитини в догляді, безпеці, відчутті належності, повазі та надання можливості відчувати себе частиною спільноти і розвивати її.

  • Зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі, шляхом ефективної взаємодії з  громадскою спільнотою, що сприяє успішному реформуванню  закладу та формуванню громадянських і соціальних компетентностей  педагогів, вихованців та батьків, участі у проектах різних рівнів, залучення громадської спільноти до реалізації проектів.
  • Створювати безпечні умови для праці колективу ЗДО та перебування вихованців   в закладі   шляхом удосконалення матеріально-технічної бази; 
  •  З метою забезпечення духовних запитів батьків, покрашення національно патріотичного та духовного розвитку вихованців налагодити співпрацю з   православною громадою храму преподобного Іова Почаївського. Залучати батьків до заходів  організованих  громадою храму таких як православний літній табір «Голубка», Недільна школа, екскурсії , тощо.
  • Створювати умови для здорового харчування, враховуючи нормативні документи МОЗ України та впровадженням системи НАССР.

 

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Забезпечувати   реалізацію   Закону   України   «Про дошкільну освіту» у частині забезпечення обов’язковості  здобуття дошкільної освіти  дітьми п’ятирічного віку.  Здійснювати зарахування дітей до закладу  освіти   відповідно   до   «Загальнодержавної електронної реєстрації дітей».

2021-2026

Всі учасники

освітнього процесу

2

Забезпечувати  системну  організаційно-методичну  та роз’яснювальну   роботу   серед   працівників  щодо надання   права  на  освіту  дітям  з  особливими потребами.

2022-2026

Заступник директора з дошкільного виховання

3

Впровадження  інклюзивної  освіти. Вивчення нормативно-правової бази в сфері інклюзивної освіти.  

2022-2026

Всі учасники

освітнього процесу

4

Участь у проектах «Створення дружнього до дитини та інклюзивного середовища в закладі освіти».  Здійснення   інформування педагогічної та батьківської громадськості про міжнародну методику ECERS-3 – інструмент оцінювання якості дошкільної освіти За підтримкою ЮНІСЕФ.    

2021–2022

Всі учасники

освітнього процесу

5

Сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням  громадськості, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей.

2021–2022

Всі учасники

освітнього процесу

6

Робота педагогічного колективу за темою: «Інклюзивне навчання-досвід ефективних змін».

2022-2026

Всі учасники

освітнього процесу

7

Розвивати зв’язок з родинами вихованців з особливими освітніми потребами, залучати їх до роботи команди фахівців з  розроблення  індивідуальної програми  розвитку  та іншої необхідної підтримки під час  освітньо-виховної діяльності для  надання  якісного  психолого- педагогічного супроводу вихованців.  

2022-2026

Всі учасники

освітнього процесу

8

Забезпечити  умови  ефективної  реалізації  Базового компоненту дошкільної освіти шляхом участі  у навально-практичних тренінгах для закладів дошкільної освіти.

2021-2026

Всі учасники

освітнього процесу

9

 Впроваджувати в педагогічний процес здоров’язберігаючі    технології: степ-аеробіки, етюди психогімнастики, глайдінг, елемени національного українського спорту хортингу.   Участь у   соціально-оздоровчих проектах.

2021-2026

Всі учасники

освітнього процесу

  10

Забезпечувати раціональне, збалансоване харчування дітей   в   дошкільному   закладі   з   дотриманням рекомендованих норм харчування та врахування віку дітей.  

2021-2026

Всі учасники

освітнього процесу

   11   

 

Здійснювати контроль за якістю харчування   та медичного обслуговування дітей   різних вікових категорій, відповідно до потреб розвитку.

2021-2026

Адміністрація

 

 

  12

 

Забезпечити харчування дітям пільгових категорій.

2021-2026

Адміністрація

 

 

 

Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти

Мета: застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів  набутих компетенцій кожного здобувача освіти.

 

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Здійснювати аналіз результатів і динаміки навчальних досягнень вихованців, якість підготовки до навчання в школі.

Участь в роботі креативної лабораторії «Наступність в роботі дошкільного закладу та початкової школи в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

2021-2026

Педагогічні працівники

2

Оцінювати навчальні досягнення вихованців з метою виявлення творчих та обдарованих дітей та індивідуальної роботи.

2021-2026

Педагогічні працівники

Підвищення рівня професійної компетентності  та майстерності педагогічних працівників

Мета: 

  • створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, творчої ініціативи та самовдосконалення педагогічних працівників; 
  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо організації освітньої роботи з дошкільниками; 
  • оновлення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти;  
  • впровадження інноваційних методик, технологій, програм в практику роботи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу.

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Впроваджувати  систему  методичних заходів

спрямованих на  підвищення рівня професійної компетентності, творчих можливостей педагогів.

2021-2026

Заступник директора з ДВ

2

Забезпечення якості освіти через обмін передовим досвідом ЗДО «Півник» Пустомитівського освітнього округу Львівської області та інших закладів дошкільної освіти.  

2021-2026

Заступник директора з ДВ

Педагогічні працівники

3

В рамках програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» продовжувати приймати участь у онлайн-навчанні програми «Демократична школа». Розділ «Дошкілля».

2021-2026

Заступник директора з ДВ

Педагогічні працівники

4

Забезпечити   проходження педагогічними працівниками   закладу  підвищення кваліфікації відповідно плану.

2021-2026

Заступник директора з ДВ

5

Брати участь у конкурсах фахової майстерності серед педагогічних працівників навчальних закладів.

2021-2026

Педагогічні працівники

6

Звіти педагогів про результати підвищення кваліфікації на засіданнях педагогічної ради.

2021-2026

Педагогічні працівники

7

Здійснювати атестацію педагогічних   працівників відповідно до Типового положення про атестацію.

2021-2026

Атестаційна комісія

8

Мотивувати  працівників  до  якісної  роботи,  через систему  матеріального  та  морального  заохочення.

2021-2026

Адміністрація

Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО

Мета: створити та підтримувати  атмосферу довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою.

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Здійснювати  річне  планування  та  відстеження 

його результативності відповідно до стратегії розвитку та з урахуванням освітньої програми закладу.

2021-2026

Заступник директора з ДВ

2

Щорічно здійснювати самооцінювання якості освітньої діяльності.

2021-2026

Заступник директора з ДВ

3

Розподілити  обов’язки та повноваження між

адміністрацією   закладу   освіти   для   забезпечення  ефективного  управління закладом               освіти.

2021-2026

 Адміністрація

4

Утримувати у належному стані будівлі, приміщення, обладнання закладу освіти .               

2021-2026

 Завгосп

5

Створити  у закладі інформаційного забезпечення   (документообіг) та  автоматизоване  середовище  для роботи з документацією.

2023-2026

Адміністрація

6

Створити  умови    для    формування    відкритого освітнього  середовища  через  залучення  учасників освітнього   процесу   до   різноманітних   суспільно  значущих  заходів  поза  межами  закладу:  фестивалі, екскурсії, відвідування установ культури тощо.              

2021-2026

Педагогічні працівники

7

Оприлюднювати інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах.

2021-2026

Педагогічні працівники

 

               Модель громадсько-активного  закладу

 Мета:  виховання громадянина сучасного суспільства та його підготовка до життя та діяльності у демократичному суспільстві.

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Увага приділяється роботі з місцевою громадою, працівниками закладу та мешканцями. Розробити заходи співпраці.

2021-2026

Педагогічні працівники

2

Заклад сприяє вільному обміну думками, займається оцінкою потреб та бере участь у прийнятті рішень,   а також забезпечує зворотній зв’язок, що стосується цих дій, з боку громади.

2021-2026

Педагогічні працівники

3

Відкритість і співпраця, наголос на розвиток, спілкування і обмін ідеями.

2021-2026

Педагогічні працівники

 

  1.  Етапи реалізації стратегії

 

І. Концептуально-організаційний -2021 -2022 рр.

II. Реалізація плану -2021 - 2023рр.

III. Набуття досвіду – 2023-2024 рр.

IV. Узагальнення результатів -2025 -2026 рр.

 

 

docx
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
8539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку