«Стрибки у висоту з розбігу у спосіб переступання» модуль: «Легка атлетика»

Про матеріал
Тема уроку: Стрибки у висоту з розбігу у спосіб переступання Завдання уроку: 1. Удосконалювати технику виконання стрибків. 2. Удосконалювати технику кидання малого м’яча у ціль. 3. Развивати рухливі якості: силу різних групп м’язів; витривалість; спритність. 4. Формувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою. Наскрізні лінії: безпека життя і екологічна грамотність. Інвентар: стійка з перекладеною, мати, м’ячі, скакалки.
Перегляд файлу

Молодіжненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

Картинки по запросу физкультура 

 

 

 

 

 

 

Розробка

відкритого уроку

з фізичної культури

на тему: «Стрибки у висоту з розбігу у спосіб переступання»

модуль: «Легка атлетика»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила вчитель фізичної культури

Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Овідіопольського району, Одеської області.

І категорії, Цуркан Надія Петрівна

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Стрибки у висоту з розбігу у спосіб переступання

 

Завдання уроку:

  1. Удосконалювати технику виконання стрибків.
  2. Удосконалювати технику кидання малого м’яча у ціль.
  3. Развивати рухливі якості: силу різних групп м’язів; витривалість;  спритність.
  4. Формувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою.

 

Наскрізні лінії: безпека життя і екологічна грамотність.

Інвентар: стійка з перекладеною, мати, м’ячі, скакалки. 

 

Хід уроку.

 

  1. Підготовча частина (14-15 хв.)

Шикування в одну шеренгу, привітання.

до 1 хв.

Перевірка наявності учнів та їх самопочуття.

Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.

до 1 хв.

Мобілізувати на виконання завдань в основні частині уроку. У нормі ЧСС становить 70-80 уд./хв.

Організаційні вправи. Організація роботи для підготовчої і спеціальної груп.

до 30 с.

Зберігати постанову. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання.

Різновиди ходьби (звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’яти на носок).

1-1,5 хв.

По колі в колону по одному, дистанція  - 2 кроки.

Повільний біг

1-2 хв.

Зберігати стрій, не обганяти один одного

Перешикування

до 30 с.

У дві шеренги, розімкнутися н відстань витягнутих рук

Комплекс ЗРВ

6-7 хв.

Додаток 1.

 

  1. Основна частина (25-27 хв.)

Спеціальні бігові й стрибкові вправи:

  • багато скоки з ноги на ногу;
  • біг стрибками, зберігаючи бігову поставу та роботу рук;
  • біг стрибками з переходом у звичайний біг;
  • перевірка ЧСС

2-3 хв.

Почергово. Учитель знаходиться за 4-5 м біля доріжки на відстані 1/3 від початку відрізка. Акцент – на відштовхування з розгинанням коліна. Активне винесення стегна махової ноги вперед-уверх. Стрибками 10-15 м, потім 15-20 м – звичайний біг – 75 см. Пояснення вправ ходьби на колінах (додаток 2.)

Організація роботи для спец групи.

1-2 хв.

Вчитель задає завдання. Дітям роздані олівці і папір. Малюнок на екологічну тему.

Стрибки у висоту способом переступання, стрибків, ходьба на колінах.

10-12 хв.

Приземлення на махову ногу. Висота місця приземлення повинна давати можливість подолання планки опустити майже пряму ногу на місце приземлення.

Метання малого м’яча у ціль, горизонтально.

5-6 хв.

Почергово. Збирати м’ячі бігом і передавати наступній шерензі. Після випущення м’яча зберігати стійке положення.

 

3. Заключна частина (3-5 хв.)

Вправи для запобігання плоскостопості (стійка ноги разом, згинання та розгинання пальців ніг)

До 2 хв.

В одну шеренгу не заважаючи одне одному.

Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.

До 1 хв.

За зростом біля лінії. У нормі ЧСС становить до 90 уд./хв..

Підбиття підсумків. Домашнє завдання.

1-2 хв.

Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих. Д/з – роздати кросворди на спортивну тематику.

 

Додаток 1.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 січня 2021
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку