КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСУ

Про матеріал
Модуль: Гімнастика Тема: «Техніка виконання та оволодіння елементів гімнастики, акробатики, атлетичної гімнастики (розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування).»
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ  УРОКУ

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСУ

Учителя фізичної культури

Ткаченка Андрія Миколайовича

 

Модуль: Гімнастика

 

Тема: «Техніка виконання та оволодіння елементів гімнастики, акробатики, атлетичної гімнастики (розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування).»

 

Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування, збереження та зміцнення здоров`я учнів.

Задачі:

  1. Розвиток швидкісно-силових здібностей та витривалості за рахунок  колового тренування.

 

 

 

 

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ : 27.11.2020 р.

 

 

 

 

 

Інвентар: гімнастичні мати, секундомір, гімнастична лава.

 

 

Місце проведення: спортивна зала харківської загальноосвітньої школи  №128

 

 


Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

У

Р

О

К

У

 

15

ХВ

 

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

У

Р

О

К

У

 

15

ХВ

 О

 С

 Н

 О

 В

 Н

 А

 

 Ч

 А

 С

 Т

 И

 Н

 А

 

 У

 Р

 О

 К

 У

 

25

ХВ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

5 ХВ.

 

 

1. Шикування, рапорт,

 Повідомлення задачі.

2. Вплив фізичних вправ на здоров’я  людини.

3. Стройові вправи:

 - наліво,

 - направо,

 - кругом.

4. Ходьба:

 - перекатом з п’яти на носок,

 - навшпиньки,

 

5. Повільній біг.

 

6. Змійкою.

 

7. Ходьба.

 

      ЗРВ у русі

  І. В.п. Руки за спиною

     1-4.Ходьба на носках

    5-8.Ходьба звичайним кроком

    9-16.Те ж на п’ятках

ІІ. В.П. Руки на поясі

    1-16. Нахили голови вперед і назад

     17-32. Те ж вбік

ІІІ. В.п. Руки унизу

     1-4. Повільний присід, руки на коліна

    5-8. В.п.

ІV. В.п. Руки схресно попереду, пальці з’єднані

    1-16. Скручування і викручування рук

V. В.п. руки попереду

    1. Ривком руки в сторони

    2. В.п.

    3-4. Те ж уверх

VІ. В.п. Руки унизу-позаду, пальці з’єднані

1.Ривком руки назад, прогнутися

    2. В.п

VІІ. В.п. Руки за головою

    1.Поворот тулуба наліво, руки уверх

    2. В.п.

    3-4. Те саме вправо.

VІІІ. В. п. ліва вгорі.

    1-16. Послідовні оберти руками вперед

    17-32. Те ж назад

ІХ. В.П.Руки за головою.

     1.Нахил вліво, праву руку в сторону

     2. В.п

 3-4. Те ж вправо

Х. В.п. Руки в сторони

    1.Зігнути ліву в групуванні

    2.В.П.

    3-4. Те ж праву

ХІ. В.п. Руки уперед, долонями униз

    1. Однойменний мах лівою

     2. Крок лівою

     3-4. Те ж правою

ХІІ. Стрибки:

1.Стрибки з просуванням вперед на двох ногах

2.Стрибки через бокову лінію

ХІІІ. Біг

 

 

 

ХІV. Біг з високим підніманням стегна

 

 

ХV. Біг із закиданням гомілок

 

 

ХVІ. Біг спиною вперед

ХVІІ. Біг галопом правим і лівим боком

ХVІІІ. Біг зхресно правим і лівим боком

ХІХ. Біг, по сигналу зупинка.

ХХ. Біг по сигналу поворот на 180 і біг у зворотному напрямку.

 

 

ХХІ Прискорення.

 

 

ХХII. Човниковий біг 4х6 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача:

Розвиток швидкісно-силових здібностей та витривалості за рахунок  колового тренування. Колове тренування виконати 3 рази(1 коло – вправи по 30с., 2 коло по 1 хв. Та 3 коло по 1 хв.). Відпочинок між колами 2 хв.

Вправа 1: згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

Вправа 2: піднімання тулуба в сід.

Вправа 3: Присідання.

 

Вправа 4: згинання та розгинання рук в упорі руками від лави (на трицепс).

 

Вправа 5: Піднімання тулуба з рівними руками до рівних ніг.

 

Вправа 6: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи, ноги на лаві.

Вправа 7: «Планка».

 

 

1.Повільна ходьба. Вправи на заспокоєння і відновлення дихання.

2.Шикування, підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

3.Домашнє завдання

1 хв.

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

15 м.

 

 

15 м.

 

20м

 

20м

 

 

30 м

 

 

 

 

16р

 

 

 

2-3р

 

 

16р

 

16р

 

 

 

16р

 

 

 

16 р

 

 

16р

 

 

 

16р

 

 

 

 

16 р

 

 

 

16 р

 

 

 

16 р

 

 

2 кола

 

 

 

10 м

 

 

10 м

 

 

10 м

30м

30м

8 р

 

 

 

2 бокові лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

2хв.

 

2хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

Слідкувати за уважністю учнів при розповіді вчителя.

Звернути увагу на чіткість виконання завдань.

Звернути увагу на стан учнів.

Підніматися якомога вище.

Поступово збільшувати крок.

 

Працювати руками, правильно дихати.

Дистанція 2 метри.

 

По учбовому колу.

 

 

Дистанція два кроки

 

 

 

 

Виконувати нахили голови з заплющеними очимa

 

 

Тулуб тримати рівно

 

 

Розгинати руки повністю

 

Слідкувати за прямими руками.

 

 

Якомога сильніше прогинатися у спині.

 

 

Слідкувати за скручуванням тулуба

 

Виконувати кола з прискоренням

 

 

Правильно нахилятися.

 

 

 

 

Групуватися

 

 

 

Торкатися ногою руки

 

 

 

Спочатку виконувати стрибки повільно

 

Слідкувати за дотриманням дистанції

Слідкувати за зовнішнім станом учнів

Руки працюють як при бігу, тулуб трохи нахилений вперед

Руки працюють як при бігу, тулуб трохи нахилений вперед

Тримати дистанцію.

Тримати дистанцію.

Тримати дистанцію.

Тримати дистанцію.

Слідкуємо за правильністю виконання вправи

Слідкуємо за правильністю виконання вправи

Максимально збільшити швидкість.

 

Торкатися ліній майданчика(6м.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправ(станцій).

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки повністю згинаються та повністю випрямляються. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки тримати за головою, піднімати тулуб до положення - сидячи. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки тримати перед собою, ноги повністю згинаються та повністю випрямляються. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки повністю згинаються та повністю випрямляються. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки та ноги тримати рівними. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: руки повністю згинаються та повністю випрямляються, тулуб та ноги тримати рівними. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи: тулуб та ноги тримати рівними, голову не опускати. А також слідкувати за зовнішнім станом учнів під час виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заспокоєння учнів.

 

Заохочення учнів.

 

Вправи для м’язів тулуба.

 

 

Учитель фізичної культури   _____________________ А.М. Ткаченко

doc
Додано
12 січня 2021
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку