КОНСПЕКТ УРОКУ № 19
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ
Модуль «Волейбол»
учителя фізичної культури
Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 128 Харківської міської ради Харківської області
Ткаченка Андрія Миколайовича
Тема уроку: розвиток основних фізичних якостей за рахунок гри у волейбол, збереження та зміцнення здоров’я учнів.
Задачі уроку:
Навчальні:
Оздоровчі: зберігати та зміцнювати здоров’я учнів.
Виховні: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, формувати мотиви до занять фізичною культурою.
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ : 09.11.2017 р.
Інвентар: м’ячі волейбольні, волейбольна сітка, секундомір.
Місце проведення: спортивна зала Харківської загальноосвітньої школи №128 Харківської міської ради Харківської області
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Основна група |
Підготовча група |
СМГ |
|||
П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н А
У Р О К У
15 ХВ П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н А
У Р О К У
15 ХВ |
Повідомлення задач уроку. Вимірювання ЧСС. |
2 хв.
|
2 хв.
|
2 хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд та стан учнів. |
|
2 хв.
|
2 хв.
|
2 хв.
|
Слідкувати за увагою учнів під час розповіді. |
|
|
2-3 рази
|
2-3 рази
|
2-3 рази
|
Звернути увагу на чіткість та правильність виконання поворотів. |
|
|
5-7 м
|
5-7 м
|
5-7 м
|
Руки в гору. Руки за головою. Підніматися якомога вище на носки. Поступово збільшувати крок. |
|
|
15 м
|
15 м
|
10 м
|
Працювати руками, правильно дихати під час бігу. |
|
|
6-8 м |
6-8 м |
6-8 м |
Дистанція 2 кроки. |
|
1-4 – кругові оберти головою вліво; 5-8 – теж саме вправо.
1-4 – кругові оберти в кистьових суглобах вперед; 5-8 – теж саме назад.
1-4 кругові оберти передпліччями в ліктьових суглобах назовні; 5-8 теж саме всередину.
1-4 зустрічні кругові оберти руками в плечових суглобах, ліва рука вниз, права – вгору; 5-8 теж саме в іншу сторону.
1-2 ривки рук назад; 3-4 теж саме зі зміною рук.
3-4 – теж саме.
1 - випад лівою ногою; 2 – випад правою; 3-4 – теж саме.
1 - крок лівою ногою вперед, нахил тулуба до лівої ноги; 2 – крок правою ногою вперед, нахил тулуба до правої ноги; 3-4 – теж саме.
1-2 мах лівою ногою до правої руки; 3-4 мах правою ногою до лівої руки.
|
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
|
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
|
1-2 рази
1-2 рази
1-2 рази
1-2 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази |
Руки рівні, тягнемося якомога вище.
Слідкувати за максимальною амплітудою рухів у кистьових суглобах. Слідкувати за максимальною амплітудою рухів у ліктьових суглобах.
Слідкувати за максимальною амплітудою рухів у ліктьових суглобах.
Слідкувати за рівністю рук і максимальним прогинанням тулуба назад. Слідкувати за правильністю та максимальною амплітудою повороту тулуба.
Слідкувати за максимально широким випадом, а також за рівністю спини. Слідкувати за тим, щоб ноги в колінах не згинались. Нахил тулуба якомога нижче.
Слідкувати за рівністю ніг під час махів. Ноги під час маху торкаються рук. |
|
|
7-8 м 7-8 м
7-8 м
7-8 м 1-2 рази |
7-8 м 7-8 м
7-8 м
7-8 м 1-2 рази |
4-5 м 4-5 м
4-5 м
4-5 м 1 раз |
Слідкувати за правильністю виконання різновидів бігу.
Слідкувати за правильністю виконання вистрибування з імітацією блокування. |
|
|
10-12 м |
10-12 м |
10-12 м |
Слідкувати за зовнішнім станом учнів. |
|
|
1 хв. |
1 хв. |
1 хв. |
Слідкувати за зовнішнім станом учнів. |
|
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
У Р О К У
25 ХВ. |
Задача 1: Повторювати верхні та нижні передачі м’яча через сітку в парах.
Задача 2: Вчити виконувати нападаючий удар.
Задача 3: Повторювати навички гри у волейбол під час навчальної гри. |
6 хв.
9 хв.
10 хв. |
6 хв.
9 хв.
10 хв. |
6 хв.
9 хв.
10 хв. |
Слідкувати за правильністю виконання нижніх та верхніх передач м’яча через сітку в парах. Також слідкувати за правильною стійкою волейболіста.
Слідкувати за правильністю виконання розбігу, стопорящого кроку, вистрибування, удару та приземлення.
Слідкувати за дотриманням правил гри у волейбол, а також за зовнішнім станом учнів під час гри. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 5 ХВ.
|
|
1 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. |
1 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. |
1 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. |
Слідкувати за зовнішнім виглядом та станом учнів.
Заохочення учнів.
Вправи для розвитку сили рук. |