Тема. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична
роль
Проблемні запитання:
Очікуванні результати:
1.Учні вирізняють окремі ознаки прикметники, пояснюють їхню суть.
2. Використовують знання про прикметник для вдосконалення власного мовлення.
3.Вміють ставити питання.
4. Виявляють власні мовні вподобання під час добору прикметників.
5. Розпізнають прикметники серед інших частин мови.
Критерії оцінювання:
Завдання у плані уроку виражені в діях учня:
Рівень1. Пояснюють значення фразеологізму, добирають до нього синонім-прикметник.
Рівень2. Фразеологізм увести в речення.
Рівень3. Скласти невелике висловлювання, яке б розкривало зміст фразеологізму.
Додатки: сигнальні картки, текст, вправи з підручника, Інтернет.