Урок №33 Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч |
|
Урок 33. Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч.
формувати предметні компетентності: формувати вміння надавати команди виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця;
розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, середовище Скретч.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Програми можна використовувати не тільки для створення різних документів, зображень тощо. Програми можуть допомагати вчитися. Зазвичай їх називають програмами для підтримки вивчення навчальних предметів. Сьогодні ви ознайомитеся з програмами, за допомогою яких можна вивчати математику, українську та англійську мови, мистецтво, природознавство та багато інших шкільних предметів, з якими вам ще належить ознайомитися у майбутньому.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Раз! Два! Час вставати —
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідаймо,
Швидко втому проганяймо.
П’ять! Шість! Засміялись,
Кілька раз понахилялись.
Зайчик сонячний до нас
Завітав у вільний час.
Будем бігати, стрибати,
Щоб нам зайчика впіймати.
Прудко зайчик утікає
І промінчиками грає.
Сім! Вісім! Час настав
Повернутись нам до справ.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити й розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку