Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч

Про матеріал
Зверни увагу, що до назви проекту додано крапку та літери sb3. Так комп’ютер розрізняє, у якому середовищі створено проект. Їх видаляти не потрібно.
Перегляд файлу

Урок №33 Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч

 

Урок 33. Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч.

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: формувати вміння надавати команди виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця;

розвивати ключові компетентності:

 спілкування рідною мовою;

 інформаційно-цифрова компетентність;

 уміння вчитися.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, середовище Скретч.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

  1. Що таке програма?
  2. Для чого потрібні комп’ютерні програми?
  3. Хто створює програми?
  4. Пригадайте, які програми ви вивчили протягом 2-го класу. Назвіть їх.
  5. Яку програму можна використати для написання листа другу?
  6. Який пристрій допоможе роздрукувати лист?
  7. Яка програма може допомогти виконати обчислення?
  8. У якій програмі ви виконували рисунки?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Програми можна використовувати не тільки для створення різних документів, зображень тощо. Програми можуть допомагати вчитися. Зазвичай їх називають програмами для підтримки вивчення навчальних предметів. Сьогодні ви ознайомитеся з програмами, за допомогою яких можна вивчати математику, українську та англійську мови, мистецтво, природознавство та багато інших шкільних предметів, з якими вам ще належить ознайомитися у майбутньому.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати —

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Зайчик сонячний до нас

Завітав у вільний час.

Будем бігати, стрибати,

Щоб нам зайчика впіймати.

Прудко зайчик утікає

І промінчиками грає.

Сім! Вісім! Час настав

Повернутись нам до справ.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості

Вихідне положення — сісти на стілець.

Заплющити й розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

docx
Додано
24 травня 2021
Переглядів
896
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку