Урок інформатики в 2 класі.
Тема: «Пристрої для обчислень»
Мета:
формувати предметні компетентності: формувати вміння використовувати пристрої для обчислень; розвивати логічне мислення, увагу, вміння використовувати раніше здобуті знання, аналізувати і робити висновки;
розвивати ключові компетентності:
- спілкування рідною мовою;
- інформаційно-цифрова компетентність;
- уміння вчитися.
Урок інформатики в 2 класі.
Тема: «Пристрої для обчислень» Мета:
формувати предметні компетентності: формувати вміння використовувати пристрої для обчислень; розвивати логічне мислення, увагу, вміння використовувати раніше здобуті знання, аналізувати і робити висновки; розвивати ключові компетентності:
v спілкування рідною мовою;
v інформаційно-цифрова компетентність; v уміння вчитися.
Обладнання та наочність: роздатковий матеріал, дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: GCompris.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
vпривітання;
vперевірка присутніх;
vперевірка готовності учнів до уроку. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо знайомитися з пристроями, які допомагають нам працювати з інформацією, дізнаємось, які пристрої використовують для обчислень та як можна вводити числа до комп’ютера. ІІІ. Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.
Але перед початком роботи давайте пригадаємо наші «золоті» правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики.
Гра «Світлофор» з використанням карток різного кольору.
Вчитель демонструє картинки на слайдах презентації. Якщо відповідь «так», то учні піднімають картку зеленого кольору, якщо відповідь «ні» - червоного кольору. ІV. Актуалізація опорних знань. Повторення раніше вивченого матеріалу. Діти, давайте пригадаємо, з яких основних пристроїв складається наш помічник комп’ютер?
Гра «Знайди слова». Робота з інформаційним роздатковим матеріалом.
Для цього давайте розділимося на 2 команди і спробуємо знайти в таблиці зашифровані слова-пристрої. Переможцем стане команда, яка впорається із завданням першою. (Діти діляться на 2 команди та працюють з картками).
Ключ:
- Молодці! Ви чудово впорались!
Але ви уже знаєте, що є багато інших пристроїв, які розширюють можливості нашого комп’ютера. Давайте пригадаємо їх.
(Вчитель розкладає перед учнями малюнки різних пристроїв, а також розміщує на дошці три картки з написами груп пристроїв:
Діти по черзі вибирають малюнки, називають пристрій та прикріплюють його магнітом до відповідної групи на дошку).
Вчитель: Молодці, діти! Ви чудово знаєте всі пристрої та їх призначення.
V. Вивчення нового матеріалу
Комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої також використовують для виконання дій з інформацією: опрацювання, пошук, отримання, зберігання та змінювання її.
Цікаво, що перший комп’ютер був створений саме для виконання обчислень.
Сучасними пристроями для обчислень є калькулятор та касовий апарат (робота за підручником).
- Отже, діти, ви тепер знаєте, які пристрої призначені для обчислення.
(Вчитель розміщує на дошці четверту картку:
А діти прикріплюють під нею відповідні малюнки). VІ. Фізкультхвилинка
Раз! Два! Час вставати:
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідаймо, Швидко втому проганяймо. П’ять! Шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись. Зайчик сонячний до нас Завітав у вільний час.
Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати. Прудко зайчик утікає І промінчиками грає.
Сім! Вісім! Час настав Повернутись нам до справ.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
1) Інструктаж учителя.
2) Практична робота за комп’ютерами.
Завантажити програму GCompris, в розділі Математика виконати завдання на обчислення:
3) Вправи для очей.
Релаксація
Гімнастика для очей
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, розплющити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів
VIII. Підбиття підсумків уроку.