Створення композиції «Весняні квіти»

Про матеріал
навчати учнів бачити, розрізняти і відчувати теплі кольори і відтінки кольору; формувати знання про основні кольори; сприяти активному формуванню правильного кольоросприйняття;розвивати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; виховувати в дітей гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати, розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.
Перегляд файлу

Тема: Створення композиції «Весняні квіти»

Мета: навчати учнів бачити, розрізняти і відчувати теплі кольори і відтінки кольору; формувати знання про основні кольори; сприяти активному формуванню правильного кольоросприйняття;розвивати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка;
виховувати в дітей гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати, розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.

Обладнання: репродукції картин відомих художників і навчальні роботи з методичного фонду; матеріали для демонстрації послідовності та техніки виконання роботи.

Матеріали та інструменти: альбом для малювання, простий олівець, фарби , пензлик, вода

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

1.Привітання.Візитка

- Зараз у кожного на парті є олівці, намалюйте як до вас можна звертатися, та прикрасьте вашу візитівку

2.Перевірка наявності обладнання
- Діти, вам сьогодні знадобляться фарби, альбом, пензлик, вода. Все склали на край парти.

II. Актуалізація опорних знань

1.Вступна бесіда

- Яка зараз пора року?

- Які ознаки весни ви знаєте?

- Які квіти розпускаються навесні?

2.«Червона» вікторина

- Зараз об’єднайтесь у групи. Ваше завдання відповісти  на запитання «Червоної вікторини». За кожну правильну відповідь гравець одержує кружечок червоного кольору. Перемагає та група, яка здобуде найбільше червоних кружечків.

Запитання для вікторини
• Назвіть квіти і рослини червоного кольору.
• Назвіть овочі, фрукти та ягоди червоного кольору.
• Назвіть предмети червоного кольору.
• Якої пори року найбільше червоного кольору?

 

III. Робота над темою уроку

1.Вступна бесіда
• Де в природі ми зустрічаємо найбільше червоного кольору?
• Які почуття викликає у вас червоний колір?
• Який характер у червоного кольору?
• В яких явищах або предметах червоний колір вам подобається, а в яких — ні? Чому?
 

2. Оголошення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми з вами намалюємо букет тюльпанів червоно кольору

C:\Users\Владелец\Desktop\viber image.jpg3. Дерево передбачень

- Як ви гадаєте, що ми будемо малювати, що нового ви дізнаєтесь?

 

 

4. Сприймання мистецтва. Вправа «Товсті і тонкі питання»

-Я вам пропоную розглянути картини художників:

  • Елена Корнилова «Тюльпани»
  • «После холодного апреля» Юрий Николаевич Касьяненко
  • «Тюльпани» Антоніо Джанільятті

- Після перегляду задайте сусідові по парті товсті та тонкі питання. Потім перевіримо.

  1. Як ви гадаєте, що зобразили художники? А що спільного між репродукціями?
  2. Який настрій створюють у нас ці картини?
  3.  Які фарби використовували художники? Яких фарб більше?
  4.  Які почуття викликають у вас усі кольори, що ми назвали?
  5. Що зображено?

 

C:\Users\Владелец\Desktop\ef926c91aced7ffd9552917149a16875.jpg5. Розгляд та аналіз зображального предмету

- Діти, з яких частин складаються квіти?

- В яку геометричну фігуру можна вмістити квіти?

- Як розміщені голівки квітів?

- Як вони розміщені?

- Якого розміру листочки?

- Якої форми пелюстки?

6. Педагогічний малюнок. Показ побудови окремих елементів

- Давайте визначимо розташування листочка

- Спочатку малюємо 3 вертикальних лінії, в різні сторони(вверх, та по сторонам), це в нас будуть пагони

- Далі малюємо 3 овали над пагонами, це в нас буде сама квітка.

- Потім проводимо перевернутий трикутник, це в нас будуть листочки.

- В перевернутому трикутнику формуємо листочки

- Домальовуємо пагони

- В овалах промальовуємо ще менші овали, щоб отримати пелюстки.

 

7. Повторення правил користування фарбою. Вправа «Інсерт»

 - Діти, які ви знаєте правила користування фарбами? Для цього використаємо вправу «Інсерт», у вас у кожного на парті є правила, а ви за допомогою позначок позначаєте, що ви знали , що для вас зовсім нове +, що заперечує тому що ви знали -,  я хочу знати про це більше ?

- Пензлик тримати так,щоб пальці не торкались металевої оправи

- Кисть руки малюю чого не повинна лежати на столі або папері

- Перед початком роботи необхідно зволожити фарби чистими крапельками води

- Набирати фарбу чистим пензлем в одному напрямі.

- Пензлі в воді на довго не залишати.

8.Фізкультхвилинка (Відео)

IV.Практична робота

1. Підготовка фарб

 - Розмочуємо червону, зелену фарбу чистими крапельками води.

2.Фронтальна робота

- Отже, діти, з чого ми починаємо малювати?

- Малюємо легенько олівцем

3. Самостійна робота

(Проводжу поточний інструктаж, допомагаю учням, слідкую за виконанням)

V. Підсумок уроку

1. Узагальнення знань. Вправа «Лодонька»

- У вас у кожного  є лодонька, я буду зачитувати запитання, а ви відповідь будете писати на кожному пальчику відповідь.

1. Що запам’яталось?

2. Що було важко?

3. Що ще хотілося б дізнатися?

4. Що точно буду використовувати?

5. Чи здійснилися ваші очікування?

2.Аналіз учнівських робіт.

- Хто намалював виходить до дошки

(Аналізую роботи учнів:виділяю кращу, вказую на охайність, творчий підхід)

3.Прибирання робочих місць

- Помили пензлі, закрили фарби, урок закінчено

- До побачення

 

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку