Створення обєктів SmartArt в тектовому редакторі Word

Про матеріал
Розробка відкритого уроку. Тема:"Створення обєктів SmartArt в тектовому редакторі Word".
Перегляд файлу

Інструкційна картка

Завдання 1 (4бали). Робота з об’єктами SmartArt.

1. Створіть новий текстовий документ

2. Вставте об’єкт SmartArt:

Тип:- Список;

Різновид:- Вертикальний список з рисунками.

3. Створіть зображення  «Формула  успіху» за зразком.

4. Збережіть роботу з іменем Вправа 1.

Завдання2. (5бали).

1. Створіть новий аркуш.

2. Вставте об’єкт SmartArt:

Тип:- Ієрархія;

Різновид:- Горизонтальна багаторівнева  ієрархія.

3. Створіть зображення  «Пори року» за зразком.

I.jpg
п.png
с.jpeg
у.png
х.jpg
Перегляд файлу

Рефлексія, учні заповнюють таблицю і віддають учителю:

Елементи уроку

Задоволений

Розчарований

Примітка

Простота і доступність матеріалу

 

 

 

Чи зрозумілими були завдання?

 

 

 

Чи комфортно Ви себе почували під час заняття?

 

 

 

Чи цікавим був цей урок?

 

 

 

Як Ви оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія, учні заповнюють таблицю і віддають учителю:

Елементи уроку

Задоволений

Розчарований

Примітка

Простота і доступність матеріалу

 

 

 

Чи зрозумілими були завдання?

 

 

 

Чи комфортно Ви себе почували під час заняття?

 

 

 

Чи цікавим був цей урок?

 

 

 

Як Ви оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Картка самооцінювання

1.

Перевірка домашнього завдання  (3бали)

 

Робота з об’єктами SmartArt.

3.

Виконання Завдання 1. (4бали).

 

4.

Виконання Завдання2. (5бали).

 

Оцінка

 

 

 

 

 

 

Картка самооцінювання

1.

Перевірка домашнього завдання  (3бали)

 

Робота з об’єктами SmartArt.

3.

Виконання Завдання 1. (4бали).

 

4.

Виконання Завдання2. (5бали).

 

Оцінка

 

 

 

 

Перегляд файлу

Тема.

 

 

Навчальні цілі:

познайомити учнів з послідовністю створення, редагування та форматування об’єктів SmartArt; розвивати логічне мислення, пам’ять, творчу уяву; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру ,національно-патріотичні якості учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

  • Тип уроку: формування компетентностей

Обладнання та наочність: інтерактивна дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, роздатковий матеріал.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання учнів, перевірка наявності учнів, готовності їх до уроку.

Та перш ніж розпочати повторимо правила поведінки (Слайд2).

Сьогодні ми працюватимемо разом. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:(Слайд3).

«У» - усміхненими,

«С» - спокійними,

«П» - прогресивними, 

«І» - ініціативними,

«Х» - хоробрими.

 Генрі Форд говорив: «Збиратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх». Іншими словами, я бажаю Вам УСПІХУ!

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1. Інтерактивна Вправа (Слайд4).

Оцініть себе самі

Ваш настрій хороший і ви готові до уроку.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадати ребус (Слайд 5)

Отже, тема уроку

" Створення об’єктів SmartArt у текстовому документі." (Слайд 7)

 

 

 

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

 

SmartArt дає змогу  візуально передавати інформацію,  а не просто використовувати текст. Ілюстрації можуть покращити ваш документ і SmartArt спрощує використання графіки. У цьому уроці ви дізнаєтесь, як  вставляти графіку SmartArt  , змінювати  колір  та  ефекти  та змінювати  організацію графіки.

 

Word має безліч графіків  SmartArt, які  ви можете використовувати для ілюстрації та організації множини різних типів ідей. Щоб отримати максимальну віддачу від SmartArt, вам потрібно знати, як  вставляти графіку SmartArt  , змінювати  колір  та  ефекти  та змінювати  організацію  графіки.

 (Слайд 7 -14)

 

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Інструктаж учителя.
  2. Практична робота за комп’ютерами.


 

VI. Підсумки уроку

Самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія

Елементи уроку

Задоволений

Розчарований

Примітка

Простота і доступність матеріалу

 

 

 

Чи зрозумілими були завдання?

 

 

 

Чи комфортно Ви себе почували під час заняття?

 

 

 

Чи цікавим був цей урок?

 

 

 

Як Ви оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

 

 


VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати § 3.3, ст. 101- виконати завдання №3 (слайд 21).

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення об’єктів Smart. Arthttp://vsimppt.com.ua/Сьогодні09.12.2021

Номер слайду 2

Номер слайду 3

«У» - усміхненими, «С» - спокійними, «П» - прогресивними, «І» - ініціативними, «Х» - хоробрими.

Номер слайду 4

08.12.2021 Генрі Форд говорив: «Збиратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх». Іншими словами, я бажаю Вам УСПІХУ!

Номер слайду 5

Інтерактивна вправа

Номер слайду 6

Розгадайте ребус. Смарт. Арт

Номер слайду 7

Ви дізнаєтесь:

Номер слайду 8

08.12.2021 Рисунок Smart. Art – це візуалізація даних та ідей. Smart. Art дає змогу  візуально передавати інформацію,  а не просто використовувати текст. Ілюстрації можуть покращити ваш документ і Smart. Art спрощує використання графіки. У цьому уроці ви дізнаєтесь, як  вставляти графіку Smart. Art  , змінювати  колір  та  ефекти  та змінювати  організацію графіки. Word має безліч графіків  Smart. Art, які  ви можете використовувати для ілюстрації та організації множини різних типів ідей. Щоб отримати максимальну віддачу від Smart. Art, вам потрібно знати, як  вставляти графіку Smart. Art  , змінювати  колір  та  ефекти  та змінювати  організацію  графіки. Графіка Smart. Art

Номер слайду 9

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіУ текстовому процесорі Word є готова колекція макетів Smart. Art, які згруповані в кілька категорій

Номер слайду 10

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіДля створення об’єкта Smart. Art слід: Вибрати місце в документі, куди буде вставлятися об’єкт. Виконати Вставлення – Ілюстрації – Додавання рисунка Smart. Art, що відкриває вікно колекції макетів Вибір рисунка Smart. Art. Вибрати зліва списку вікна Вибір рисунка Smart. Art потрібну категорію макета. Вибрати в центральній частині вікна вибір рисунка Smart. Art відповідний тип макета. Вибрати кнопку ОК.

Номер слайду 11

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіПісля вставлення в поточному місці документа з'являється макет об’єкта Smart. Art, обведений рамкою з маркерами зміни розміру.

Номер слайду 12

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіРедагування та форматування об’єктів Smart. Art здійснюється з використанням елементів керування двох тимчасових вкладок Конструктор Smart. Art.та Формат, які з’являються на Стрічці після вибору об’єкта.

Номер слайду 13

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіПризначення деяких елементів керування тимчасової вкладки конструктор

Номер слайду 14

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіПризначення деяких елементів керування тимчасової вкладки конструктор

Номер слайду 15

Створення об’єктів Smart. Art у текстовому документіПризначення деяких елементів керування тимчасової вкладки конструктор

Номер слайду 16

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 17

Завдання 1 (3бали). Робота з об’єктами Smart. Art.1. Створіть новий текстовий документ2. Вставте об’єкт Smart. Art: Тип:- Список;Різновид:- Вертикальний список з рисунками.3. Створіть зображення «Формула успіху» за зразком.4. Збережіть роботу з іменем Вправа 1. Робота за комп'ютером

Номер слайду 18

08.12.2021 Вправи для очей

Номер слайду 19

08.12.2021 Завдання 2 (5балів). Робота з об’єктами Smart. Art.1. Створіть новий аркуш.2. Вставте об’єкт Smart. Art: Тип:- Ієрархія;Різновид:- Горизонтальна багаторівнева ієрархія.3. Створіть зображення «Пори року» за зразком. Робота за комп'ютером

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Елементи уроку. Задоволений. Розчарований. Примітка. Простота і доступність матеріалу Чи зрозумілими були завдання? Чи комфортно Ви себе почували під час заняття? Чи цікавим був цей урок? Як Ви оцінюєте свою роботу на уроці? Рефлексія

Номер слайду 22

Домашнє завдання08.12.2021 Опрацювати параграф 3.3. Виконати завдання №3 на сторінці 101http://vsimppt.com.ua/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Ганна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
1243
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку