Памятка для педагогів по створення комфортних умов для дітей в закладі освіти.
Перегляд файлу
Створення психологічно комфортного середовища для кожної дитини в групі дитячого садка
Приймайте кожну дитину такою, якою вона є.
Відмовтеся від авторитарного стилю спілкування з дітьми. Будьте чутливими до емоційних станів дитини, встановіть довірливі взаємини з кожною дитиною.
Використовуйте особистісні форми спілкування з дітьми.
Враховуйте індивідуальні особливості психічного та фізичного розвитку кожної дитини.
Віддавайте перевагу міні-заняттям та індивідуальним формам організації спільної пізнавальної діяльності дошкільників.
Продумуйте в індивідуальному порядку навантаження, вимоги до кожного вихованця та допомогу, яку ви можете йому запропонувати.
Формуйте механізми емоційно-вольової регуляції в дітей.
Організовуйте емоційно значущу для дітей діяльність, яка сприяла б прояву інтересу, здивування, радості, інтелектуальній збентеженості, розвитку пізнання.
Стимулюйте прояви індивідуального неповторного стилю ігрової поведінки.
Будьте об’єктивними під час оцінювання діяльності дітей та їхньої поведінки, це сприятиме розвитку в дитини ціннісного ставлення до себе.
Дотримуйтеся принципів гуманізації взаємин.
Усебічно підтримуйте розвиток особистості кожної дитини.
Сприяйте розумінню дитиною її емоцій, можливостей, особливостей, причин та наслідків її поведінки.
Налагодьте контакт із батьками, щоб скласти уявлення про психологічну атмосферу в сім’ї кожного вихованця.
Допомагайте батькам зрозуміти внутрішній світ їхньої дитини, її проблеми, переживання.