Створення тестів за допомогою програми MyTestX
Один із шляхів використання ІТ у навчальній діяльності навчального закладу – комп'ютерне тестування знань і вмінь учнів. У поєднанні з іншими видами перевірки, використання тестових завдань з комп'ютерною підтримкою є досить ефективним інструментом, що стимулює підготовку учнів до кожного уроку і підвищує мотивацію вивчення предмету. Усний контроль можна замінити комп'ютерним при проведенні підсумкових уроків, контрольних робіт, іспитів тощо.
Правила складання тестових завдань та варіантів відповідей
Основа завдання:
Приклад: “Скільки разів В. Янукович обирався Прем'єр-міністром України?", а не “В. Янукович обіймав посаду Прем'єр-міністра України …”
Наприклад: “Що з поданого нижче не відноситься до поправок Конституції?”
Приклад: “Скільки було внесено поправок до Конституції України?” а не “Скільки на даний момент існує поправок до Конституції України - документу, який визначає систему нашого уряду?”
Приклад:
Вулиця “Хрещатик” знаходиться в
- Харкові
- Києві
- Тернополі
- Одесі
А не:
Вулиця “Хрещатик”
- знаходиться у Харкові
- знаходиться у Києві
- знаходиться в Тернополі
- знаходиться в Одесі
Варіанти відповідей:
Приклад : Скільки областей в Україні?
- 12
- 18
- 24
- 30
А не
- 1 - 12
- 12 - 20
- 1 - 24
- 4 - 36
Приклад з граматичною підказкою:
Фруктами, багатими на вітамін C, вважаються
- персик
- груша
- апельсини
- кавун
Приклад зв'язку між основою та відповіддю:
В якому з цих місць можна побачити багато творів мистецтва?
- акваріум у м. Севастополі
- музей українського образотворчого мистецтва
- театр ім. Івана Франка в м. Київ
- стадіон ім. Лобановського в м. Київ
1