Створення тестів засобами Українського освітнього онлайн-порталу для вчителів «На урок»

Про матеріал
Рекомендації щодо створення тестів та робота із ними. Вказані переваги ресурсу "На Урок".
Перегляд файлу

Створення тестів засобами Українського освітнього онлайнпорталу для вчителів «На урок»

У рядок пошуку браузера вводимо: На Урок. Відкриваємо сайт

https://naurok.com.ua/etapi-pobudovi-informaciyno-modeli-151639.html

Реєструємося. На вкладці Журнал або Тести обираємо команду Створити тест.

У діалоговому вікні Створити новий тест вводимо назву тесту, предмет, клас. В описі тесту можна вказати для чого призначений тест. Наприклад – перевірка теоретичного матеріалу. Ставимо перемикач на Загальнодоступний і дозволяємо копіювати тест. Натискаємо кнопку Створити тест.

У наступному діалозі обираємо Додати запитання. У вікні Додати запитання обираємо тип запитання, тобто одна правильна відповідь чи декілька. Обираємо кількість балів за запитання.  Друкуємо запитання або копіюємо його. Формули вставляємо як зображення, попередньо зберігши документ Word як Вебсторінку. Відмічаємо правильну відповідь. Натискаємо кнопку Створити запитання. Після створення запитань натискаємо кнопку Назад у верхньому лівому куті екрану. За потреби редагуємо тест. Натискаємо кнопку Опублікувати тест.

Щоб використати створений нами тест, відкриваємо свій обліковий запис. На вкладці Журнали в групі Мої тести збережений ваш тест. Заголовок є гіперпосиланням на тест. Переходимо на нього. На уроці обираємо Робота з учнями в реальному часі. Відповідаємо на запитання, чи перемішувати варіанти відповідей і коли показувати правильні відповіді. На сторінці, що відкрилася, ми отримали посилання на тест, код тесту, QR-код тесту, які повідомляємо учням. Після приєднання школярів обираємо кнопку Розпочати тест.

По завершенню тесту натискаємо кнопку Відмінити тестування.

Аналізуємо отримані результати. 

 

 

Якщо плануємо на основі тесту виконувати вправу Відповідності, у варіантах відповіді повинна бути не вся формула, а лише та частина, яка записана після знаку «=».

image

Складемо Тест 8. Формули подвійного аргументу та формули пониження степеня. У варіантах відповіді формули запишемо після знаку «=».

Приклад карток, які створені ресурсом автоматично.

 

image

 

У результаті вказано час виконання вправи та прізвище.

image

Будь-який тест ми можемо учням задати як домашнє завдання.

image

 

Переваги сервісу «На Урок»: image у вчителя є особистий кабінет; image робота не потребує коштів; image доступні для використання тести інших авторів; image проведення тестування в реальному часі; image можна тест задати як домашню роботу; image створення вправи Відповідність автоматично; image можна за допомогою таблиць перевірити результат; image при створенні тесту редактор формул частково доступний; image результати всіх тестувань містяться на одній сторінці; image тестування в будь-який час можна зупинити;

image якщо автор надає дозвіл, тестом відразу користуються всі відвідувачі

сайту;

image усі відповіді при тестуванні розміщуються в кольорових прямокутниках; image після закінчення тестування учні можуть побачити допущені помилки; image результати опитування зберігаються на сервісі.

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку