Створення й написання речень за малюнкамита початком казки М. Людкевич «Цілюща аптека»Урок розвитку зв'язного мовлення2 клас. Підготувала: вчитель початкових класів Лишнівської гімназії Савчук Галина Миколаївна
Номер слайду 2
Дзвоник всім нам дав наказ —До роботи швидше, клас. Попрацюєм всі старанно,Щоб пройшов урок немарно.
Номер слайду 3
Помандруйте в поле, в гай - Трав і квітів там розмай!І у цьому розмаїттіВи знайдете безліч ліків…. Завдання 1 (с.18 зошита)
Номер слайду 4
Поля, ліси, долини та гори – це своєрідна зелена аптека. Природа не тільки дарує нам свою красу, вона ще й цілителька. Багато лікарських рослин занесено до червоної книги України. Ця книга незвичайна. Рослини, занесені до цієї книги, охороняються законом, їх заборонено знищувати. Тож не спішіть зривати гарну квітку. Краще помилуйтеся нею й залиште її рости. Про користь лікарських рослин ви можете прочитати в спеціальних книжках.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Завдання 2 (с.18 зошита) У зайчика заболіло горло. Зайчиха почала шукати трави для цілющого чаю. Збирала й думала, що пора вже відкрити лісову аптеку, де було б усе, що треба. Полікувала вона сина й побігла до їжака говорити про аптеку. Не тільки їжак, а й усі звірі підтримали зайчиху.
Номер слайду 7
Незабаром у старій лісниковій хаті була відкрита «Цілюща аптека»! Аптекаркою призначили білку-знахарку. Хотіли ведмедя, але ж він узимку спить. Ось яка чудова «Цілюща аптека»!
Номер слайду 8
Про що йдеться у казці? У кого заболіло горло? Як мама-зайчиха хотіла полікувати сина? Чого не було в хаті? Що вирішила створити зайчиха?З ким вона порадилася?Хто її підтримав? Кого призначили аптекаркою? Чому ведмідь не міг бути аптекарем?
Номер слайду 9
Трава низенька-низенька, (Присідають)Дерева високі-високі. (Піднімають руки вгору)Вітер деревце колише-гойдає. (Нахиляються)То вліво, то вправо нахиляє.(Нахил праворуч, ліворуч з піднятими руками)То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад.)То вниз нагинає. (Нахиляються вперед.)Птахи летять-відлітають, (Махають руками.)А учні тихенько за парти сідають. (Сідають за парти.)ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 10
Довідка: ромашка, звіробій, м’ята, липовий цвіт, кетяги калини, шипшина, соснові бруньки, мед, прополіс. Опрацювання слів із довідки та малюнків
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Отруйна рослина
Номер слайду 16
Завдання 4 (с.20 зошита) Читання незакінчених речень. Доповнення речень словами з довідки та за змістом малюнків.- Записування складених речень.- Самоперевірка записаних речень.
Номер слайду 17
Читання казки «Цілюща аптека» (с.60 зошита)
Номер слайду 18
Завдання 6 (с.20 зошита)Розмалювати тварин, які створювали «Цілющу аптеку»?Кого забули намалювати? - Що приніс вовк? Що ви знаєте про ці ягоди?
Номер слайду 19
Дякую за роботу!
Номер слайду 20
Використані інтернет-ресурси. Слайди 12-16 https://www.google.com/search?q https://depositphotos.com/ua/photos https://ukr.media/fashion/422882/ https://www.harbuz.info/shipshina/Додаткова література*2 клас НУШ Захарійчук М. Д. Українська мова. Зошит з розвитку усного та писемного мовлення,2019 *Підручник за 2 клас » Українська мова Автор: Захарійчук, 2019р.