Сучасна концепція початкової освіти

Про матеріал
Презентація на тему Сучасна концепція початкової освіти Предмет: Педагогіка НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасна концепція початкової освіти. Постол Євгенія 32 ПО(а)

Номер слайду 2

В обстановці реформування та модернізації системи освіти, переходу до варіативним програмами, передачі багатьох функцій з управління освітою в регіони провідним засобом регулювання змісту освіти виступає введення державних освітніх стандартів. У результаті багатьох дискусій було визначено, що значить стандарт стосовно змісту освіти і які традиції стандартизації в освіті.

Номер слайду 3

Взагалі, стандарт і стандартизація - це встановлення і дотримання певних норм в будь-якому вигляді діяльності і в результатах, що створюються в процесі цієї діяльності. Виділяючи поняття норми, можна помітити, що нормування в освіті існувало завжди двояко. З одного боку, воно було представлено у вигляді національних традицій, пов'язаних з уявленнями про ідеали, спільних цілях, змісті і формах навчання і виховання, а з іншого - у вигляді законодавчих актів, нормативних документів, навчальних планів, програм, підручників.

Номер слайду 4

{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИмістить 9 ключових компонентів, що пояснюють сутність НУШКЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ ЖИТТЯ- дитині недостатньо дати лише знання, ще важливо навчити користуватися ними- знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праціПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВАкожна дитина — неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостямимісія нової української школи — допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}УМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ- новій школі потрібен новий учитель, який стане агентом змін- передбачено ряд стимулів для особистого і професійного зростання, щоб залучити до професії найкращих. ОРІЄНТАЦІЯ НА УЧНЯ- НУШ працюватиме на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти- школа максимально враховуватиме права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму. ВИХОВАННЯ НА ЦІННОСТЯХ- НУШ формуватиме ціннісні ставлення й судження, що слугують базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії з суспільством. НОВА СТРУКТУРА ШКОЛИ- реформа передбачає суттєву зміну структури середньої школи, щоб максимально врахувати фізичні, психологічні, розумові здібності дитини кожної вікової групи

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АВТОНОМІЯ ШКОЛИ І ЯКІСТЬ ОСВІТИ- вільну людину може сформувати лише вільна особистість- нова школа матиме широку автономію. СПРАВЕДЛИВЕ ФІНАНСУВАННЯ І РІВНИЙ ДОСТУП- у новій школі публічні фінанси розподілятимуть прозоро, щоб відстежувати результати освітніх інвестицій. СУЧАСНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ- творче середовище буде організоване в новій школі- зміні підлягають як фізичне просторово-предметне оточення, так і програми та засоби навчання

Номер слайду 7

Основне завдання вчителя Нової української школи:організувати компетентнісне навчання (не знання заради знань — а вміння їх застосовувати в реальному житті, не знати — а вміти користуватися знаннями)забезпечити інтегрованість змісту (внутрішньопредметну і міжпредметну) на основі ключових компетентностей — не шляхом механічного об’єднання предметів, а наближення змісту освіти до сенситивних періодів навчання, особливостей сприймання нової інформації тощо.

Номер слайду 8

Навчання та виховання в Новій українській школіНавчання в НУШ, її ціннісно-світоглядна домінанта ґрунтується на постулатах:педагогіки партнерствапозитивної психологіїфілософії дитиноцентризму.

Номер слайду 9

Дитиноцентризм. Основною в освітньому процесі є орієнтація на потреби учня. Дитиноцентризм в історії виховання є педагогічною течією, заснованою на особливому підході до виховання дитини. Найбільш повне фундаментальне теоретичне осмислення дитиноцентризму здійснив мислитель і засновник нової педагогічної системи Ян Амос Коменський. Він зауважував, що оскільки людина є частиною природи, то розвивається вона за спільними з природою законами, — а отже й навчально-виховний процес має будуватися згідно з цими законами.

Номер слайду 10

Особистісно-орієнтована модель освіти. У центрі навчання в НУШ — особистість учня, його:потребимотивипопередній досвідздібностіактивністьінтелектіндивідуально-психологічні особливостіціннісні орієнтири.

Номер слайду 11

Особистісно-орієнтована модель освіти передбачає створення умов для розвитку особистості:гармонійноїморально досконалоїсоціально активноїпрофесійно компетентноїсаморозвивальної. Завдання вчителя в такому разі — скоординовувати і спрямовувати діяльність учнів на:формування комунікативних та навчально-пізнавальних потребвироблення узагальнених способів і прийомів навчальної діяльностіпостановку й самостійне вирішення конкретних навчальних завдань (пізнавальних, дослідницьких, перетворювальних, проектних та ін.)засвоєння нових знаньудосконалення вмінь в усіх видах діяльності тощо.

Номер слайду 12

дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
31 січня 2023
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку