Сприяти формуванню хронологічної, просторової, інформаційної, логічної, мовленнєвої, аксіологічної компетенцій. Сприяти формуванню ціннісного ставлення до держави, рідного краю, історичної та культурної спадщини. Сприяти реалізації наскрізних змістових ліній «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Фінансова грамотність та підприємництво»Мета
1. Відеофільм . 20 кроків до мрії. Крок 20. Україна сучасна. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=HRI9 Ral. Sr. A4&list=PL1 B03 E38383 A8 EB73&index=2. Бесіда. Яке свято відзначають щороку 24 серпня?Що таке «незалежність держави»? 3. Робота з картою:3.1. «Політична карта СРСР»До складу якої держави входила Україна до 1991 року? 3.2. «Україна незалежна»Сьогодні ви познайомитеся як на карті світу з'явилася незалежна Україна, які події, особистості та пам'ятки ідентифікують її сьогодні у світі. Мотивація
3. Робота з підручником (с. 119-122, авт. І. Щупак)3.1 Заповнити хронологічну таблицю «Основні події з історії України»;3.2. Прочитати витяг з Конституції, дати відповідь на питання (с. 120);3.3. Розгляд світлин (с.120-121)З якими подіями пов'язані ці світлини, що ви знаєте про ці події?4. Перегляд відео:4.1. Від протесту до супротиву. Революція Гідності. Режим доступу;4.2. «Небесна Сотня (Герої Не Вмирають)» - Гурт «Вітер Знає» Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=KAQu. HZuzq. Ew5. 1. Метод «Асоціативний кущ»Які асоціації ви підібрали б до слів АТО/ООСЗасвоєння нових знань
Продовжити речення1. День незалежності відзначають …2. 28 червня 1996 р. прийнято …3. Гривня – це ….4. Помаранчева революція відбулася ….5. Перша олімпійська чемпіонка незалежної України …6. Події листопада 2013р. – лютого 2014р. називають …7. Л. Каденюк – це …8. Крим було окуповано військами ….9. Л. Лукяненко – це ….10. Загиблих на Майдані у січні-лютому 2014 р. називають …
1. Рефлексія1.1. Метод «Мікрофон». Сьогодні на уроці я дізнався (лася) …. 1.2. Прийом «Незакінчене речення». «Найбільше мене вразило …»2. Оцінювання/самооцінювання3. Домашнє завдання: опрацювати параграф 21, виконати завдання 3.1, с.123 (виконати міні-проект «України славетні імена»Підсумки