Сучасні можливості підвищення фахового рівня педагога в умовах військового стану.

Про матеріал

Презентація містить теоретичний матеріал, що можна використати на засіданні педагогічної ради, семінарі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Кравченко В. М. Сучасні можливості підвищення фахового рівня педагогав умовах військового стану. Мобільність педагога в сучасний час.

Номер слайду 2

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!!!ВСІМ МИРУ І ДОБРА!

Номер слайду 3

Виклики системі освіти України в умовах воєнного стану. Основні виклики. Військова агресія Російської федерації проти України, розпочата 24 лютого 2022 р., стала викликом самому існуванню нашої держави, її суверенітету та соборності. Суттєвими викликами для сфери освіти є:1. Загроза життю та здоров’ю учасників освітнього процесу, обмеження доступу до базових потреб людини.2. Масштабні руйнування освітньої інфраструктури: пошкодження приміщень закладів освіти, навчальної матеріально-технічної бази, навчально-виробничих баз практики.3. Вимушене масштабне переміщення учасників освітнього процесу вмежах України та за кордон, що призвело до значних втрат контингенту здобувачів освіти, педагогічного й викладацького складу.4. Загострення проблеми забезпечення доступу до освіти українським школярам та студентам, порушення безперервності освітнього процесу.

Номер слайду 4

5. Втрата управлінського освітнього контролю на територіях, що потрапили під тимчасову окупацію або перебувають у зоні активних військових дій. Насильницька переорієнтація українських здобувачів освіти на російські навчальні програми, підручники, примусовий перехід на російську мову навчання. 6. Зменшення видатків державного та місцевих бюджетів на освіту.7. Забезпечення розвитку приватної освіти на рівнях дошкільної, загальноїсередньої та позашкільної освіти.

Номер слайду 5

Отже система освіти України опинилася в нових реаліях функціонування, і перед педагогами постало завдання навчити, сприяти, допомогти здобути освіту. З перших днів війни Міністерство освіти і науки України (МОН) продовжило свою роботу, забезпечило постійну комунікацію з обласними департаментами освіти й керівниками закладів вищої освіти. Але не дивлячись на обставини нам необхідно підвищувати власну кваліфікацію, займатися самоосвітою. Зараз безліч можливостей пропонують різні платформи: зокрема: на «Урок», «Всеосвіта», Prometheus, Ed-era.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Конкурс вчитель року; Курси підвищення кваліфікації; Педагогічні-ярмарки; Вебінари; Конференції; Тренінги; Онлайн-лекції; Друкування власних розробок.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вимагає від вчителя умінь мобільного реагування у своїй професійній діяльності на постійно мінливі потреби суспільства. Нові технології, безперервні інноваційні процеси, перехід до компетентнісного підходу в освіті, необхідність формування мобільного громадянина: все це вимагає від учителів готовності працювати в умовах постійних змін. Нинішньому динамічному суспільству потрібен фахівець, відкритий до всього нового, який здатний швидко адаптуватися в складних умовах професійної і соціальної дійсності, самостійно і відповідально приймати рішення, орієнтовані на успіх і постійне самовдосконалення - один з невід'ємних показників професійної і соціальної зрілості педагога. Сьогоднішня реальність показує, що без наявності добре розвиненої професійної мобільності педагог не має перспективи професійного зростання.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

– активність, яка розуміється як готовність до діяльності, освоєння нових форм і видів діяльності, як основа професійно-педагогічної діяльності;– адаптивність, що розуміється як здатність пристосовуватися до мінливих умов діяльності, готовність змінити своє життя і діяльність, основа професійно-педагогічної гнучкості;– відкритість – схильність до нового, невідомого, відмова від стереотипів ;– комунікативність – здатність і готовність встановлювати нові зв’язки та контакти з суб’єктами освітньої діяльності;– креативність – творче ставлення до середовища і власної діяльності, готовність до їх перетворення, фундамент професійно-педагогічного новаторства;– компетентність – здатність гнучко орієнтуватися в професії, готовність до продовження навчання, самонавчання, саморозвитку, самоосвіти.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Online Test Pad – https://onlinetestpad.com/Безкоштовний багатофункціональний сервіс для проведення тестування і навчання. Можна створювати тести, опитування, кросворди, логічні ігри. Сервіс повністю безкоштовний. ОНЛАЙН РЕСУРСИДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВGoogle Classroom – https://classroom.google.com/Віртуальний клас з можливістю викладати і збирати роботи (встановлювати дедлайни). Можна налаштувати розрахунок оцінок, збирати письмові роботи, давати тести в гугл-формах, публікувати матеріали.Інструкція стосовно користування віртуальним класом – https://support.google.com/edu/classroom/?hl=en&authuser=0#topic=6020277

Номер слайду 17

https://www.facebook.com/groups/3330049587269165 Запрошую Вас приєднатися до групи: «Педагогічні ідеї»

pptx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку