"Суголосся природи й людини"

Про матеріал
Діагностична контрольна робота націлена на перевірку якості засвоєних знань учнів 6 класу з теми «Суголосся природи й людини" (за модельною навчальною програмою "Українська література. 5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти ( авт. Чумарна М.І., Пастушенко Н.М.)
Перегляд файлу

                                 Діагностувальна робота №2 

                                                  6 клас

                               "Суголосся природи й людини"

Варіант 1

1. Автором поезії "Осінь, гарна молодиця" є:                                                                                               А) Т. Шевченко                                Б) І. Франко                                                                                             В) М. Вінграновський                     Г) М. Вороний

2. Про яку пору року йдеться в поезії І.Франка "Дрімають села"?                                                    А) Літо           Б) Осінь           В) Зима           Г) Весна

3.З якого твору ці рядки:

«  Заспівай ти йому пісню

Нашу, рідну, половецьку,

Про життя привільне наше,

Нашу вдачу молодецьку»

 

А) «Сіроманець»        Б) «Дрімають села»     В) «Мій друг лелека»     Г) «Євшан-зілля»

 

4. За жанром твір "Сіроманець" М.Вінграновського -це…

А) Оповідання      Б) Повість        В) Роман                Г) Казка

5. Чим Василь Чепіжний  хвалився журналістам?

А) Що вполював найбільшу кількість диких кабанів.                                                                                Б) Що підстрелив останнього вовка.                                                                                                           В) Що впіймав Сіроманця  .                                                                                                                               Г) Що віддав Сіроманця у зоопарк.

6.  Невеликий за розміром розповідний художній твір про одну чи кілька  подій у житті людей, тварин - це

А) Повість              Б) Байка                   В) Роман                 Г) Оповідання

7. Чим займалися хлопчик із татом? (оповідання « Мій друг лелека»)

А) Збирали гриби      Б) Ловили рибу                                                                                                                В) Збирали хмиз        Г) Смажили рибу

8. У повісті "Сіроманець" М. Вінграновський схвалює

А) Милосердне й співчутливе    ставлення до тварин                                                                               Б) Наполегливість школярів у навчанні                                                                                                     В) Винахідливість і спритність людей у знищенні хижих тварин                                                            Г) Дії дорослих, які не дозволяють дітям гратися з тваринами

 9. Про якого князя згадується у творі М. Вороного «Євшан-зілля»?

А) Святослава      Б) Ігоря      В) Ярослава Мудрого      Г) Володимира Мономаха

 

 

10.За що Чепіжний хотів вбити Сіроманця? (М.Вінграновський  "Сіроманець")

А) Бо той загриз його козу                           Б) Бо той загриз його теля                                                     В) Бо той загриз його корову                       Г) Бо той загриз його коня

 

11. Вибери прислів′я, яке найбільше підходить до  оповідання "Мій  друг лелека".

А) Чого навчився, того за плечима не носить.                                                                                                  Б) Світ не без добрих людей.                                                                                                                     В) Всюди на світі добре, а вдома найкраще.                                                                                                                         Г) Хто не працює, той не їсть

  12. Яким прислів'ям можна висловити головну думку твору М.Вінграновського "Сіроманець"?

А) Друзі пізнаються у біді.                                                                                                                       Б) Вовка ноги годують.                                                                                                                                      В) Вовка голод з лісу гонить.                                                                                                                  Г) Вовка запряжи в плуг, а він дивиться на луг.

13. Вставте пропущені слова у поезію та запишіть.

« Сю ніч _______ чомусь _______,

Як налякані ____________________.

Сю ніч _________ кричала з кручі,

Сю ніч ворон сказав: «__________!»

Сю ніч квітка питала __________:

-          Що ж це ________, поясни?

Тільки _________ було ще влітку,

а сьогодні вже ______________!

14.Встановіть відповідність між твором та його жанром.

1) Поема                                                    А)  «Сю ніч зорі такі колючі»

2) Поезія                                                    Б) «Сіроманець»

3) Оповідання                                           В) «Євшан-зілля»

4) Повість                                                  Г) «Мій друг лелека» 

                                                                  Д) « Перестиглий овоч»

 

15.Випиши художні засоби з уривка ( 3 епітети, 3 метафори)

Осінь, гарна молодиця,
Розгулялась, веселиться,
Прикрасила все барвисто
І шипшинове намисто
Одягла собі на шию...
Та чого тільки не вміє
Осінь, щедра господиня!

16.Доведи,що твір М.Слабошпицького « Мій друг лелека»- оповідання.

17. У чому актуальність та повчальність твору «Сіроманець» у наш час?

 

18. З усіх прочитаних творів мені найбільше сподобався…….(тому що)……………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота складається з дванадцяти завдань різного типу (тестові завдання, встановлення відповідності, вписування слів та розширених відповідей на запитання). Робота відповідає програмі та підручнику авторства Чумарної М.І., Пастушенко Н.М.

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку