Сутність та цінність застосування інноваційних здоров'я зберігаючих технологій"-презентація

Про матеріал
Презентація для виступу на педраді,засіданні ШМК,в якій розкривається поняття “здоров’язбережувальні технології” об’єднує в собі всі напрями діяльності щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сутність та цінність застосування інноваційних здоров’язберігаючих технологій вчитель початкових класів Доброолександрівського ліцею Дальницької сільської ради Крива А. О.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Внутрішньошкільні фактори, що впливають на здоров'я учніввзаємини з однокласниками  ставлення вчителів  здоров'я вчителіввид навчальної діяльностітехнології, стиль викладаннявідмітка, оцінка знаньобсяг домашніх завданьрежим днярозклад навчальних занятьхарчуваннясанітарно-гігієнічні умови режим змін. Організація занять. Режим функціонування школиздоров'я школярауроки фізкультуриспортивні секції та гурткидозвілля

Номер слайду 4

Поняття “здоров’язбережувальні технології” об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.

Номер слайду 5

Здоров’язбережувальні освітні технології поділяються на три групи:- організаційно-педагогічні (визначають структуру навчального процесу, яка сприяє запобіганню станів перевтомлення, гіподинамії тощо);- психолого-педагогічні (пов’язані з безпосередньою роботою вчителя на уроці);- навчально-виховні (це програми з формування культури здоров’я, навчання навичок здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, захворювань, позакласні заходи, робота з батьками).

Номер слайду 6

сприятливі умови навчання дитини в школі (без стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання)оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог)необхідний достатній та раціонально організований руховий режим. Здоров’язбережувальні технології

Номер слайду 7

Класифікація здоров’язбережувальних технологій (за О. Ващенко): здоров’язбережувальніоздоровчі технології навчання здоров’ювиховання культури здоров’я

Номер слайду 8

Інноваційні гімнастики: Профілактично-лікувальніТерапевтичного спрямування. Терапії: Футбол-,художня, дихальна,звукова, імунна, масаж, гідроаеробіка, психогімнастика (вправи,ігри, етюди, пантоміми, анімації,таетралізація). Фітотерапія (чаї, коктейлі,фітомішечки), ароматерапія(ароматизація приміщення),вітамінотерапія (вітамінізаціястрав)Арт-, піскова-, казко-, сміхо-, кольоро-, музико-, лялько-,ігрова та танцювальна терапія, релаксація. Класифікація здоров’язбережувальних технологій у початковій школі Види оздоровчих технологій

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Напрями реалізації здоров'язберігаючої діяльностіСпортивно-оздоровча робота з дітьми. Формування у школярів та батьків уявлень про здоровий спосіб життя. Створення умов, що сприяють збереженнюі зміцненню здоров'я дітей на уроці і в позаурочній діяльності.

Номер слайду 11

ЗАХОДИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВАННЯПрофілактика правопорушень. Утвердження здорового способу життя. Система виховання здорового способу життя. Бесіди, лекції лікарів, участь в акціях, перегляд фільмів. Профілактика шкідливих звичок. Зустрічі з представниками правоохоронних органів,залучення учнів до цікавих справ, гурткової роботи, бібліотеки,індивідуальна робота. Залучення до спортивних змагань, туризму, занять у спортивних секціях

Номер слайду 12

Урок – це основна структурна одиниця освітнього процесу. Урок у здоров’язберігаючих технологіях повинен не викликати в учнів погіршення здоров’я. Сучасний урок – це урок інноваційний, який викликає в учнів і вчителів задоволення, створює психологічно комфортні умови для навчання, розвитку та виховання дітей, стимулює цікавість, творчість. Усе це досягається різноманітними формами роботи з використанням інтерактиву та інноваційних технологій.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Здоров’я - розкіш для людини, Найбільша цінність у житті. Як є здоров’я день при днині,Можливість є йти до мети. Тоді є радість, щастя, диво,Краса у крапельці роси. Тоді людина йде щасливо. Серед безмежної краси. Й чарівність світу відчуває. Для неї хмурість – дні ясні. Вона всі труднощі долаєЙ співає радісні пісні. Вона – здорова! Це чудово,Бо їй нічого не болить. Вона добро творить готова.І це прекрасно! Можна жить! Надія Красоткіна

pptx
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку