Свідоцтво досягнень 1 клас НУШ 2023-2024

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для 1 класу НУШ на основі Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА  РЕЗУЛЬТАТІВ  НАВЧАННЯ

СФОРМОВАНО

           ( ѵ )

ФОРМУЄТЬСЯ

           ( ѵ )

з гром адя нсь к ої т а іст оричної, соціал ь н

ої т а

здоров ’я збережув аль ної, природничої осв гал узі

іт нь ої

1.

усвідомлює людину як   частину природи           і

суспільства, її відмінності від інших живих істот

 

 

2.

розповідає про себе, називає свою адресу, знає склад сім’ї, де і ким працюють батьки

 

 

3.

розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; діє з повагою до прав інших

 

 

4.

знає назву країни, її столицю, розпізнає державні символи України; називає відомих українців

 

 

5.

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві, усвідомлює значення праці людей.

 

 

6.

розпізнає об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

 

 

7.

розповідає про добові та сезонні зміни в природіі

 

 

8.

розпізнає рукотворні тіла; наводить приклади винаходів людства

image

             image

9.

описує можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці

 

 

з т ех нол огічної осв іт нь ої гал узі

 

1.

організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

2.

виготовляє поетапно виріб    за визначеною

послідовністю операцій / дій

 

 

3.

виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

 

з м ист ецьк ої осв іт нь ої галузі

 

Образотворче мистецтво

 

1.

описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

 

2.

відтворює      художні      образи засобами

образотворчого мистецтва, користується різними  матеріалами

 

 

3.

презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

                      image

 

     ХАРАКТЕРИСТИКА  РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

СФОРМОВАНО

           ( ѵ )

ФОРМУЄТЬСЯ

           ( ѵ )

з м ов но – л іт ерат урної освіт нь ої гал узі

1.

виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле.

 

 

2.

виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного.

 

 

3.

читає вголос переважно цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно.

 

 

4.

переказує знайому казку, короткий прослуханий текст

 

 

5.

пише розбірливо, дотримується культури оформлення письмових робіт. 

 

 

6.

списує слова і речення з рукописного і друкованого тексту, перевіряє написане.

 

 

7.

пише під диктування слова та речення з 3 – 4 слів.

 

 

8.

визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

Іноземна мова (англійська мова)

1.

сприймає з розумінням короткі прості запитання, твердження, прохання, вказівки та реагує на них.

 

 

2.

розпізнає літери алфавіту та графічний образ найчастіше вживаних та вивчених слів, словосполучень, коротких речень.

 

 

3.

відтворює графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту.

 

 

4.

здійснює усну взаємодію ( за допомогою вчителя).

 

 

з м ат ем ат ичної освіт нь ої гал узі

1.

читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

 

 

2.

володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

 

3.

аналізує текст задачі, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

 

 

4.

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками,  креслить відрізки заданої довжини

 

 

5.

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, використовує їх короткі позначення, додає і віднімає іменовані числа

 

 

6.

користується годинником ( у межах цілих годин)

 

 

image

image

 

        

        

ХАРАКТЕРИСТИКА  РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

СФОРМОВАНО

           ( ѵ )

ФОРМУЄТЬСЯ

( ѵ )

Музичне мистецтво

1.

описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

 

2.

презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

 

3.

виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

 

 

з фі зк ул ьт урної освіт нь ої гал узі

1.

дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

 

 

2.

виконує фізичні вправи за зразком, пояснює їх значення для здоров’я людини

 

 

3.

виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

СФОРМОВАНО

           ( ѵ )

ФОРМУЄТЬСЯ

           ( ѵ )

виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

 

активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

 

співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями,      розуміє          переваги             доброзичливості, чесності

 

 

визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою

 

 

контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

 

працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

 

дотримується правил спілкування з людьми різного віку,                        користується            формулами             мовленнєвого етикету 

 

 

використовує правила збереження книжки,  гігієни читання та письма

 

 

має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві, у громадських місцях

 

 

image

володіє найпростішими  гігієнічними навичками, навичками самообслуговування

 

 

                                  /назва  закладу  освіти/

 

 

 

  УЧНЯ/УЧЕНИЦІ    1–     КЛАСУ

                        

                                       /прізвище та ім’я учня/учениці/

 

2022- 2023   навчальний рік

  Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу

_______________________________________________________________________

 Рекомендації вчителя   _________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

 Пропущених днів     ________             Підпис вчителя      _____________________ 

 Побажання батьків (інших законних представників)  

____________________________________________________________

image____________________________________________________________

    (будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)

   Підпис батьків або осіб, які їх замінюють                         ______________________

 

  

   Керівник закладу освіти                       ___________            __________________                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
24 травня
Переглядів
1823
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку