ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ |
СФОРМОВАНО ( ѵ ) |
ФОРМУЄТЬСЯ ( ѵ ) |
|
з гром адя нсь к ої т а іст оричної, соціал ь н |
ої т а |
||
здоров ’я збережув аль ної, природничої осв гал узі |
іт нь ої |
||
1. |
усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот |
|
|
2. |
розповідає про себе, називає свою адресу, знає склад сім’ї, де і ким працюють батьки |
|
|
3. |
розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; діє з повагою до прав інших |
|
|
4. |
знає назву країни, її столицю, розпізнає державні символи України; називає відомих українців |
|
|
5. |
виявляє зв’язки між людьми в суспільстві, усвідомлює значення праці людей. |
|
|
6. |
розпізнає об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
|
7. |
розповідає про добові та сезонні зміни в природіі |
|
|
8. |
розпізнає рукотворні тіла; наводить приклади винаходів людства |
|
|
9. |
описує можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці |
|
|
з т ех нол огічної осв іт нь ої гал узі |
|
||
1. |
організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
2. |
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій |
|
|
3. |
виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
|
з м ист ецьк ої осв іт нь ої галузі |
|
||
Образотворче мистецтво |
|
||
1. |
описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
|
2. |
відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва, користується різними матеріалами |
|
|
3. |
презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
|
ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ |
СФОРМОВАНО ( ѵ ) |
ФОРМУЄТЬСЯ ( ѵ ) |
|
з м ов но – л іт ерат урної освіт нь ої гал узі |
|||
1. |
виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле. |
|
|
2. |
виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного. |
|
|
3. |
читає вголос переважно цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно. |
|
|
4. |
переказує знайому казку, короткий прослуханий текст |
|
|
5. |
пише розбірливо, дотримується культури оформлення письмових робіт. |
|
|
6. |
списує слова і речення з рукописного і друкованого тексту, перевіряє написане. |
|
|
7. |
пише під диктування слова та речення з 3 – 4 слів. |
|
|
8. |
визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
|
|
Іноземна мова (англійська мова) |
|||
1. |
сприймає з розумінням короткі прості запитання, твердження, прохання, вказівки та реагує на них. |
|
|
2. |
розпізнає літери алфавіту та графічний образ найчастіше вживаних та вивчених слів, словосполучень, коротких речень. |
|
|
3. |
відтворює графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту. |
|
|
4. |
здійснює усну взаємодію ( за допомогою вчителя). |
|
|
з м ат ем ат ичної освіт нь ої гал узі |
|||
1. |
читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
|
2. |
володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
|
3. |
аналізує текст задачі, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
|
|
4. |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками, креслить відрізки заданої довжини |
|
|
5. |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, використовує їх короткі позначення, додає і віднімає іменовані числа |
|
|
6. |
користується годинником ( у межах цілих годин) |
|
|
ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ |
СФОРМОВАНО ( ѵ ) |
ФОРМУЄТЬСЯ ( ѵ ) |
|
Музичне мистецтво |
|||
1. |
описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
|
2. |
презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
|
3. |
виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми |
|
|
з фі зк ул ьт урної освіт нь ої гал узі |
|||
1. |
дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
|
2. |
виконує фізичні вправи за зразком, пояснює їх значення для здоров’я людини |
|
|
3. |
виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
|
|
ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
СФОРМОВАНО ( ѵ ) |
ФОРМУЄТЬСЯ ( ѵ ) |
виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
|
активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
|
співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями, розуміє переваги доброзичливості, чесності |
|
|
визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою |
|
|
контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
|
працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
|
дотримується правил спілкування з людьми різного віку, користується формулами мовленнєвого етикету |
|
|
використовує правила збереження книжки, гігієни читання та письма |
|
|
має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві, у громадських місцях |
|
|
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування |
|
|
/назва закладу освіти/
/прізвище та ім’я учня/учениці/
2022- 2023 навчальний рік
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу
_______________________________________________________________________
Рекомендації вчителя _________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Пропущених днів ________ Підпис вчителя _____________________
Побажання батьків (інших законних представників)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________
Керівник закладу освіти ___________ __________________