Олешківський ліцей №2
Олешківської міської ради
СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 5 - А класу
Іванової Марії
(прізвище, ім’я учня/учениці)
2022-2023 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості (сформовано/формується) |
виявляє інтерес до навчання |
сформовано |
виявляє розуміння прочитаного |
сформовано |
висловлює власну думку |
сформовано |
критично та систематично мислить |
формується |
логічно обґрунтовує власну позицію |
сформовано |
діє творчо |
формується |
виявляє ініціативу в процесі навчання |
сформовано |
конструктивно керує емоціями |
сформовано |
оцінює ризики |
формується |
самостійно сприймає рішення |
формується |
розв’язує проблеми |
формується |
співпрацює з іншими |
сформовано |
Характеристика результатів навчальної діяльності
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнень результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
В |
11 |
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
Д |
8 |
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
В |
10 |
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
С |
5 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
9 |
9 |
|
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
В |
10 |
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
Д |
9 |
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
В |
10 |
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
Д |
7 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
9 |
9 |
|
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
В |
10 |
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
Д |
9 |
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
В |
10 |
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
Д |
9 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
9 |
9 |
|
Іноземна мова (англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
В |
10 |
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
С |
6 |
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
В |
10 |
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
С |
5 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
8 |
8 |
|
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
С |
6 |
|
Розв'язує математичні задачі |
С |
7 |
|
|
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
С |
5 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
С |
6 |
6 |
|
Пізнаємо природу |
Проводить дослідження природи |
Д |
7 |
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
Д |
7 |
|
|
Усвідомлює закономірності природи |
Д |
8 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
7 |
7 |
|
Здоров’я, безпека та добробут |
Піклується про здоров’я |
В |
11 |
|
Приймає рішення для безпеки |
Д |
10 |
|
|
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
Д |
10 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
10 |
10 |
|
Досліджуємо історію і суспільство |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
В |
11 |
|
Працює з інформацією історичного змісту |
Д |
10 |
|
|
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
В |
11 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
11 |
11 |
|
Етика |
Поводиться етично |
В |
11 |
|
Мислить критично |
Д |
10 |
|
|
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
В |
11 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
11 |
11 |
|
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
В |
11 |
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
В |
12 |
|
|
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
В |
11 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
В |
11 |
11 |
|
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
В |
11 |
|
Створює інформаційні продукти |
Д |
10 |
|
|
Працює в цифровому середовищі |
В |
11 |
|
|
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
Д |
11 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
В |
11 |
11 |
|
Мистецтво |
Пізнає різні види мистецтва |
В |
11 |
|
Працює з текстом |
Д |
10 |
|
|
Бере участь у творчій діяльності |
В |
11 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
11 |
11 |
|
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
В |
11 |
|
Володіє технікою фізичних вправ |
Д |
10 |
|
|
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
Д |
9 |
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Д |
10 |
10 |
|
Підпис класного керівника
|
|
|
|
|
Підпис батьків або осіб, що їх замінює
|
|
|
|
|
Директор ліцею ____________________
МП
Примітка
1. Колонку «Стан сформованості» заповнює кл. керівник після співбесіди з вчителями, які викладають у цьому класі.
2. У колонці «Рівень досягнень результатів навчання» як у класному журналі на сторінці з предмета І семестр виставити рівні (В, Д, С, П), за ІІ семестр виставити бали (1-12 б.), у рядок «Загальна оцінка результатів навчання» як у класному журналі за І семестр - рівень з колонки «І семестр» у кл. журналі, за ІІ семестр – оцінка з колонки «ІІ семестр» у кл. журналі, за рік – річний бал з кл. журналу.