Мета реалізується через наступні завдання: - виховання потреби і умінь самостійно займатися фізичною культурою і спортом; - розширення функціональних можливостей організму і зміцнення здоров’я; - розвиток рухливих якостей; - формування культури здорового способу життя учнів як у навчальний, так і позаурочний час; - формування особистісно-ціннісного ставлення до здоров’я та усвідомленої потреби в здоровому способу життя. Принципи, яких я дотримуюсь: - Заняття фізкультурою і спортом відіграють певну роль у всебічному розвитку учнів лише тоді, коли вся навчально-виховна робота пройнята турботою про здоров'я; - Важливо добиватися того, щоб виконання фізичних вправ доставляло насолоду, стало потребою організму. Людина повинна займатися спортом не лише для досягнення успіху в змаганнях, а для формування своєї фізичної досконалості; - Звичка займатися фізичними вправами закріплюється саме в ранньому віці; - Максимальний час проводити на вулиці, на свіжому повітрі.
Технологія досвіду містить у собі багатий арсенал різнонаправлених форм, методів традиційної та інноваційної діяльності вчителя та учнів на уроці і в позаурочний час. Особливо цінним є творчий підхід педагога до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу. Технологія досвіду сприяє вирішенню наступних проблем: інтенсифікації й оптимізації навчального процесу; підвищення ефективності уроку як основної одиниці навчально-виховної діяльності; активізації навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури, підвищення інтересу до предмета; розвитку навичок самостійної та спільної діяльності; оптимізації соціально - особистісного росту школяра, формування готовності до подолання труднощів навчання та життя, стійкості до стресів і фрустрацій формування компетентної дієздатної особистості
Основною формою навчання та виховання в школі є урок. Для реалізації свого досвіду уроки фізичної культури намагаюся зробити цікавими, веселими, захоплюючими. Потрібно частіше грати в рухливі ігри та естафети, що сприяють створенню гарного настрою, зміцненню здоров’я, виховують в учнів найкращі риси характеру, розвивають інтелект, є важливим засобом реалізації міжпредметних зв’язків у процесі фізичного виховання школярів. Найбільш ефективною вважаю інтерактивну форму діяльності учнів на уроці фізичної культури. Це специфічна соціально-педагогічна система організації процесу формування фізичної культури учня, яка здійснюється шляхом взаємодії з метою збагачення індивідуального і суспільного досвіду в контексті фізичного і духовного вдосконалення. Я часто проводжу уроки з використанням інтерактивних форм. Йдеться про організацію кооперативного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові. Кожний член групи вносить унікальний вклад у спільні зусилля, а зусилля кожного члена групи потрібні та незамінні для успіху всієї групи.